План-конспект уроку-вікторини
з англійської мови
для учнів 3 класу
за темою:``Коли я виросту, то стану…``
``When I grow up, I will be...``
Тема уроку: Коли я виросту, то стану… .When I grow up, I will be... .
Мета уроку: практична: через урок-вікторину занурити дітей у англомовне середовище професій. Подорожуючи з дітьми містом професій повторити з учнями матеріал з тем “Професії”, “Кольори”, “Їжа”,“Частини тіла”, “Особові займенники”. Практикувати їх у створенні діалогів, читанні слів, аудіюванні звуків, слів та речень. Розвивати мовленнєві та лексично-граматичні компетенції учнів.
освітня: закріпити в учнів навички використання вивчених слів на практиці; вчити правильному порядку слів у реченні.
розвиваюча: розвивати в учнів мовлення, фонетичний слух, навички розуміння і виконання команд вчителя англійською мовою, тренувати учнів у читанні англомовних слів, розвивати навички аудіювання, говоріння. Вчити працювати у парах та групах.
виховна: через цікаву вікторину, у якій використовується іншомовний матеріал, виховувати в учнів любов до англійської мови, розвивати інтерес до різних професій.
Обладнання: комп’ютер, плакати, роздатковий матеріал, фарби, палітри, пензлі.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
- Hello, children! I`m glad to see you! Sit down, please. Have a nice lesson! (Привіт, діти! Я рада вас всіх бачити! Сідайте, будь ласка. Бажаю вам гарного уроку!)
2. Повідомлення теми та мети уроку. (Aim)
Діти, до нас завітали зіркові гості, яких ви могли бачити у відомих кінофільмах. Це актори, які зіграли головну роль у фільмах ``Гаррі Поттер `` та ``Сам удома``. Звати їх Маколей Калкін та Денієл Редкліфф. Але завітали вони до нас не просто так. У них є мрія, отримати найпрестижнішу нагороду у кінематографі - Оскар. Для цього їм необхідна ваша допомога. Сьогодні на нашому уроці-вікторині ви відвідаєте 5 станцій, на яких матимете змогу випробувати себе у різних професіях та отримати за правильні відповіді зірку. Саме ці зірки є ключовим компонентом для отримання Оскара. Та команда, яка в кінцевому результаті отримає 5 зірок, зможе передати їх одному з наших гостей і тим самим вручити нагороду.
ІІІ. Основна частина.
Ми з вами вивчали, які є професії. Тому сьогодні на уроці ви зрозумієте та проалізуєте на скільки добре ви засвоїли знання з цієї теми. Прошу вас розділитися на дві команди. Кожна команда буде рухатися від станції до станції по отриманому маршрутизатору ( розподіляю клас на команди та роздаю маршрути).
Маршрут (route)
1 станція - hospital
2 станція - café
3 станція - fire station
4 станція - theater
5 станція - art gallery
Let`s name body parts. Match the word with the body part.
leg finger
toe head
ear arm
eye feet
nose teeth
mouth
hair
hand
Let`s cook. Choose all the necessary products for preparing the dishes offered to you. (Виберіть усі необхідні продукти для приготування страв, що вам запропоновані). Match the picture with the name.
Команда1. Borshch (борщ).
meat onions
tomato cabbage
carrot beetroot
sour cream potatoes
Команда 2. Burger (бургер).
cheese lettuce
tomato cucumber
bread onion
meat chicken
Let`s save people. Іmagine that you are firefighters. You need to open the windows of the building and save the people. Choose the necessary words and complete the sentences. (Уявіть, що ви пожежники. Вам потрібно відкрити вікна будівлі і врятувати людей. Доберіть потрібні слова та доповніть речення).
I … a firefighter.
He ... a doctor.
She ... a chef.
They …teachers.
We … pilots.
It … a cat.
You … an artist.
Please, repeat for the video.
https://www.youtube.com/watch?v=2nesqKP9-5c
You can see a picture in front of you but it is not painted. Color it. Look and say.
Команда 1
Команда 2
ІІІ. Заключна частина.
Діти, ви сьогодні дуже добре попрацювали. Давайте підрахуємо кількість зірочок у кожної команди та вручимо нагороди нашим гостям.
ІV. Рефлексія.
А зараз оцініть себе, на якій сходинці успіху ви знаходитесь.