конспект відкритого заняття з конструювання в другій молодшій групі

Про матеріал
Ігровий майданчик для Маші та її друзів Конспект заняття з конструювання та елементами логіко – математичного розвитку для дітей дошкільного віку в другій молодшій групі
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад №6

м.Малин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття

з конструювання із елементами

логіко – математичного розвитку

для дітей молодшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала : вихователь Т.М.Янковець

 

2017-2018 н.р.

Ігровий майданчик для Маші та її друзів

Конспект заняття з конструювання та елементами

 логіко – математичного розвитку для дітей дошкільного віку

Мета : створити та забезпечити умови для повноцінного розвитку  особистості дитини дошкільного віку. Продовжувати формувати креативне бачення шляхом варіативного використання різних видів конструкторів. Спонукати дітей рахувати в межах 3; співвідносити геометричні фігури з предметами довкілля. Закріпити вміння дітей орієнтуватися в просторі та оперувати мовленнєвими висловами : в, на, під. Розвивати навички дрібної моторики пальців; мовлення ; асоціативне мислення. Виховувати зацікавленність  до конструктивної творчості, позитивне сприйняття довкілля, бажання доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: демонстраційний : гра «Яка фігура заховалась?», «Чарівні листочки», гра – привітання, відео – презентація «Маша і друзі», аудіо запис із мультфільму «Маша  і ведмідь»;

роздатковий : різні види конструкторів (магнітний, дерев’яний, мозаїка – пазли «Бджілка», конструктор Банчемс - в’язка пухнаста кулька, констуктор «Їжачок»- будівельний Bristle Blocks).

Обладнання : декорації казкового лісу, ноутбук, корзинка з осіннім листям

Попередня робота : перегляд мультфільму «Маша і ведмідь», бесіда «Наш садочок «Теремок» -  скликає діточок», конструктивно – будівельні ігри : «Доріжка до дитячого садочка», «Дитячий садок», «Парканчик для півника», «Гостинчики від їжачка»; дидактичні ігри «На що схоже»,»Склади з частин ціле», «Витівки геометричних фігур»

Хід заняття

Вихователь:

Холодно стало в лісах і полях,

Холодно зайчикам, лискам, птахам,

Тепло ,затишно в садочку у нас,

Доброго ранку, вітаєм всіх Вас!

Малята , до нас сьогодні завітали гості. А ще ми чемні та виховані дошкільнята, тому привітаймося з ними (діти вітаються з гостями).Адже вони прийшли не просто так, хочуть дізнатися про те , які ви розумні , старанні, талановиті діти.

Вихователь: сьогодні запрошую всіх у незвичайну подорож, де зустрінемося з казкою. Погляньте навколо. Як ви гадаєте, куди ми  з вами потрапили?(відповіді дітей). Так, це казковий ліс. Діти, як ви думаєте, хто може жити в цьому казковому лісі?(відповіді дітей).

Дізнаєтесь , коли почуєте звуки мелодії (діти прислухаються і чують заставку з мультфільму «Маша і ведмідь»). Ви здогадались, які казкові герої можуть тут жити? (відповіді дітей)

(на знайомі звуки до казкового лісу заходить Маша

з кошиком у руках)

Маша : привіт , друзі! Чи здогадалися хто я? Так, я – Маша. Рада бачити вас усміхненими та щасливими. З якого дитячого садка ви до мене прийшли? Що найбільше полюбляєте робити в своєму дитячому садку? (бігати, стрибати, дізнаватися багато цікавого, гратися). Я теж люблю гратися зі своїми друзями. Ви їх знаєте. А ось і вони(перегляд відео)

Вихователь: Машо,  наші діти дуже люблять гратися на свіжому повітрі.

Маша: що це у вас таке? (показує на панно)

Вихователь : Машо, поглянь, ось частина нашого ігрового майданчика. Він незвичайний, а геометричний.

Дидактична гра «Зачаровані фігури» з

використанням панно

Мета: удосконалювати вміння співвідносити геометричні фігури з предметами довкілля та спонукати використовувати їх назви у мовленні. Розвивати навички дрібної моторики пальців; мовлення; асоціативне мислення. Виховувати зацікавленність до конструктивної творчості.

Матеріал: панно, набір карток із схематичним зображенням обладнання ігрового майданчика.

Хід гри

Вихователь : діти, розкажіть Маші про те, що є на майданчику, як ви там граєтесь та які геометричні фігури тут сховалися? (орієтовні розповіді дітей)

Дитина : це доріжка. По доріжці я люблю ходити та бігати

Вихователь : як ти думаєш, по якій доріжці цікавіше бігати – рівній чи кривій (відповідь дитини). Згадайте, хто з друзів Маші клишоногий та великий і тому часто топче квіти та кущі? (відповіді дітей)

Вихователь : що можемо ми створити для ведмедя? (доріжку)

Дитина :я люблю гратися в будиночку. В ньому я граюся зі своїми друзями.

Вихователь: скажи будь – ласка, які геометричні фігури заховалися в будиночку?(квадрат, трикутник). Подумайте і скажіть, квадрат якого кольору більший?(блакитного).  Давайте разом порахуємо, скільки геометричних фігур сховалися в будиночку? (діти рахують  : один, два, три; вихователь узагальнює – рух рукою : діти – всього три). Гарний , чудовий будиночок у нас. Зайці хотіли б мати свій будиночок для ігор. Чим ми можемо допомогти зайчикам? (побудувати будиночок)

Дитина :це гойдалка. На гойдалці я люблю кататися.

Вихователь :  Яку геометричну фігуру  нагадує підставка для гойдалки? (квадрат)

Маша : друзі, а ви знаєте, що вовчики багато бігають?

Вихователь : малята, то що ми можемо створити цим непосидам? (гойдалку)

Дитина : я люблю гратися  під деревом? Вони прикрашають наш майданчик.

Вихователь : подивись уважно і скажи на схожий стовбур дерева? (трикутник), а листя утворили яку фігуру? (круг)

Маша : мої подружки – білочки, стрибають з дерева на дерево та гратися на них.

Діти : білочкам ми можемо подарувати незвичайні дерева. Ми їх сконструюємо.

Дитина : це – пісочниця. Я люблю гратися з піском, ліпити пасочки, будувати будиночки.

Вихователь : подивись уважно і скажи, на яку геометричну фігуру схожа пісочниця? ( круг).  Порахуйте скільки пісочниць на майданчику? ( діти рахують : одна пісочниця; вихователь – узагальнює – рух рукою : діти  - всього одна).  Машо, а як найбільше полюбляєш гратися ти?

Маша : найбільше люблю пекти пиріжки, пасочки. Вони незвичайні – вони з піску.

Вихователь :  діти, що ми можемо створити для Маші? (пісочницю)

 

Маша : молодці малята, ви гарно розказали мені про свій ігровий майданчик і я зрозуміла ,що ви дійсно любите тут гратися. І не дивно, бо на ньому є  цікаві ігрові споруди. Мені та моїм друзям  дуже хотілося б гратися  в будиночку, пісочниці, схожій на сонечко, кататися на гойдалках, ходити по рівненькій доріжці. Сподіваюсь  ви нам допоможете?

Вихователь : я думаю, що ми зможемо допомогти, адже ти зустріла не байдужих, а чуйних та добрих дітей. Малята, як ми можемо допомогти Маші та її друзям?

Діти : побудувати їм ігровий майданчик.

Вихователь : так, дійсно. Я не помилилася в вас. Ви справжні  дружні малята – дошкільнята. Думаю, що ви впораєтесь із завданням, тим більше, що ці всі споруди ми вже будували раніше.

Маша : хочеться швидше побачити, як ви створите ігровий майданчик для мене і моїх друзів.

Ой, погляньте, у мене є чарівні листочки, то ж пропоную погратися  з ними.  Ви згодні? (так)

(діти збирають різнокольорове листя)

Вихователь 6 візьміть листочок та підійдіть до дерева , на якому листя такого ж кольору. Ці дерева незвичайні. Під ними вас чекає сюрприз- підказка. І саме там ви зможете побудувати споруду для ігрового майданчика.

(дошкільнята об’єднуються в підгрупи , створюють обладнання для ігрового майданчика, використовуючи різні види конструкторів)

Практична робота дітей , індивідуальна допомога вихователя при потребі.

Вихователь та Маша підходять до кожної з підгруп та запитують:

Що створили ви? Хто буде тут гратися? На яку геометричну фігуру схожа споруда? Чи сподобалося будувати для друзів гойдалку? Як гадаєш,  чи зможуть білки стрибати  по деревам? Для чого доріжка ведмедику? (чути звук з ноутбука)

Вихователь :  малята, ви чуєте, прийшло до нас повідомлення  (діти підходять до ноутбука). Цікаво від кого воно? Прочитаємо? (вихователь читає повідомлення)

Повідомлення  від героїв мультфільму  «Маша і ведмідь» :

Дякуємо вам, малята, ви створили для нас  чудовий майданчик.

Вихователь :  діти, погляньте, яка наша Маша задоволена.

Маша : дякую і я вам. Тепер я  з друзями завжди будемо гратися на нашому ігровому майданчику,то ж піду та запрошу своїх друзів на майданчик. Прийшов час прощатися. Дякую ,мої хороші за прекрасні хвилини спілкування. Допобачення.

 

(діти прощаються)

Вихователь : діти, ви справжні майстри, бо були уважні і старанні. Розвеселили Машу – створили чудовий майданчик. Я теж задоволена, що працювала разом з вами. Та нам час повертатися до свого дитячого садка, збиратися на прогулянку на наш ігровий майданчик.

(діти прощаються  з гостями, виходять)

 

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
4681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку