Конспект виховної години для 2класу на тему "Моя рідна оселя".

Про матеріал

Знайомлячи вихованців із домівкою. педагог виховує в дітях усвідомлення того.що для кожної справи в домі є певне місце.формує прагнення охайно.дбайливо ставитись до свого дому.бажання посильно допомагати дорослим дбати про затишок у своєму житлі. Мета.Закріплювати знання дітей про людське житло,його облаштування. Розвивати звязне мовлення,зорову увагу,формувати уміння розмірковувати. Виховувати дбайливе ставлення до своєї оселі.

Перегляд файлу

КЗО «Навчально - реабілітаційний  центр «Мрія»

Дніпропетровської  обласної  ради»

 

 

 

 

 

 

Виховна  година

  в  2-Б класі

 

 

 

 

 

Вихователь  Ярцева Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Камянське

2018р.

 

Тема:      Моя  рідна  оселя.

 

Мета:     Закріплювати  знання  дітей  про  людське  житло, його  облаштування.

               Розвивати  звязне  мовлення, зорову  увагу, формувати  уміння  розмірковувати.

               Виховувати  дбайливе  ставлення  до  своєї  оселі, прагнення  підтримувати  вдома 

               затишок  та  лад.

 

Обладнання: конструктор LEGO, серія  малюнків  із  зображенням  житлових  приміщень  будинку, картки, ігровий  матеріал.

 

Хід  заняття

 

І.Підготовча  частина

1.1 Організаційний  момент

Вже  дзвінок  нам  дав  сигнал –

Працювати  час  настав.

Тож  і  ви  часу  не  гайте

Працювати  починайте.

 

ІІ. Загально - корекційна  частина

2.1 Артикуляційна  гімнастика «Цікавий  язичок»

Язичок – ласунок,

Любить  він  смачний  медок,

На  губі  хоч  крапля  лише –

Все  одно  її  він  злиже.

Відкривають  рот. Широким  язичком  облизують  верхню  губу.

2.2 Повідомлення  теми  заходу.

2

2.3 Відгадування  загадки

 

Ця  будівля  є  повсюди,

В  ній  живуть  хороші  люди.

Він  складається  з  цеглинок.

Називається…(будинок) 

 

 

2.4 Пальчикова  гімнастика

Дім

Туки – туки  молотком,

Дім  будую  із  дашком.

Височенький  буде  дім,

Скоро  житиму  у  нім.

 

2.5 Подорож – гра «Вірина  домівка».

Кожна  людина  має  свою  домівку. Це  може  бути  квартира  у  великому, високому  будинку. Або  невеличкий  дім.

Підніміть  руку, хто  живе  в  квартирі, а  хто  мешкає  в  окремому  домі?

Кожна  людина  проживає разом  зі  своїми  рідними. Назвіть  своїх  рідних. Хто  це?

Діти, подивіться, хто  це?  (Лялька, дівчинка)

Цю  дівчинку  звати   Вірочка,Віра.

Віра  запрошує  нас  до  себе  в  гості. Вона  хоче   показати  свою  домівку, свою  квартиру. Подивіться  на  малюнки. У  цій  квартирі  є  такі  кімнати : дитяча, вітальня, кухня, ванна  кімната.

Звісно. Найбільше  часу  Віра  проводить  у  своїй, дитячій  кімнаті. Тут  є  ліжечко,іграшки, шафки  для  вбрання  та  інших  речей.

Як  називається  Вірина  кімната?  (Дитяча).

Найбільша  кімната – вітальня. У  вітальні  родина  дівчинки  відпочиває  та  приймає  гостей. Тут  є  зручний  диван  і  крісла, телевізор, столик.

3

Як  зветься  кімната  для  прийому  гостей  та  відпочинку?  (Вітальня)

А  де  ж  сімя Вірочки  обідає, у  якому  приміщенні  куховарять?

Кухня  у  Віриній  квартирі  також  затишна.

Куди  іде  Віра  допомагати  мамі  готувати  їсти, де  дівчинка  з  батьками  вечеряє?

А  якщо  Вірочка  хоче  умитися  чи  скупатися, вона  йде  до  ванної  кімнати.

Сподобалася  вам  Віроччина  оселя?  Вона  гарна  й  затишна, чиста.

Але  ж  про  чистоту  свого  житла  кожна  родина  має  дбати.

Що  ви  будете  робити,щоб  у  вашій  квартирі  було  чисто  й  затишно?

Чи  допомагаєте  ви  в  цьому  дорослим?

 

2.6 Фізкультхвилинка

Про  свою  я  оселю  подбаю –

Квіти  вправно  поллю  на  віконечку.

Пил  на  меблях  завжди  витираю –

Хай  вони  заблищать  наче  сонечко.

 

2.7 Гра – роздум «Вибери, покажи, назви»

Де  вдома  сплять  дітки? (У  ліжечку.)

За  чим  їсть  родина?  (За  столом.)

Що  вмикають  для  освітлення  оселі?   (Люстру.)

Що  зазвичай  чистять  пилососом? (Килим.)

 

2.8 Гра – практикум  «А  як  робиш  ти?»

Ігрові  завдання :  скласти  будиночок  з  конструктора, застелити  іграшкове  ліжко, полити  квіти,  скласти  іграшки  на  поличці.

Щоб  затишним  був  мій  дім,

Підмету  кімнати  в  нім.

Де  лежить  ганчірка, знаю, -

4

Нею  пил  повитираю.

Лад  в  кімнаті  наведу –

Іграшки  свої  складу.

ІІІ. Заключна  частина

       Наша  класна  година  добігає  кінця.

       Діти, то  якою  має  бути  домівка  людини?

       Допомагайте  дорослим  дбати про  чистоту  в  домі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

docx
Додав(-ла)
Ярцева Неля
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
1343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку