Конспект виховної години для 2класу на тему"Пожежа-справжнє лихо".

Про матеріал

Діти з особливими освітніми потребами часто самі стають причиною виникнення пожежі,наражаючи в першу чергу себе на страшну небезпеку. Саме тому надзвичайно важливо дати дітям з особливими освітніми потребами поняття про це та сформувати перші уявлення дітей про ази пожежної безпеки.безпеки життєдіяльності.Мета.Продовжувати формувати в дітей уявлення про поняття "Небезпека",знайомити з небезпечними ситуаціями,які можуть виникати вдома і на вулиці.

Перегляд файлу

КЗО «Навчально-реабілітаційний  центр «Мрія»

Дніпропетровської  обласної  ради»

 

 

 

 

 

Виховна  година

в  2-Б класі

 

 

 

 

 

Вихователь  Ярцева Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Камянське

2018р.

 

 

Тема. Пожежа – справжнє  лихо.

Мета. Продовжувати  формувати  в  дітей  уявлення  про  поняття «небезпека», знайомити  з  небезпечними  ситуаціями, які  можуть  виникати  вдома  і  на  вулиці.

Формувати  розуміння  необхідності  дотримуватися  певних  правил  під  час   користування  сірниками, учити  знаходити  вихід  зі  складних  ситуацій.

Розвивати  зв’язне    мовлення,  увагу, пам'ять .

Виховувати  дисциплінованість, почуття  поваги  до  людей, які  забезпечують  захист  здоров’я   і  життя  оточуючих.

Обладнання : ілюстрації, малюнки,картки, відеофільм «Уроки  обережності  тітоньки  Сови», прислів’я,загадки.

Хід  заняття

І. Підготовча  частина

1.Організаційний  момент

2.Нервово – психічна  підготовка:

Вправа «Добрий  день»

Добрий  день, добрий  день, -

Пальчики  сказали, -

Ми  сьогодні  всіх  людей

Зранку  привітали.

Ось  і  школа, ось  і  клас!

Він  давно  чекає  нас,

А  прийшли  ми  всі  сюди, щоб  учитись  і  рости.

ІІ, Загально – корекційна  частина

2.1 Повторення. Аналіз  щоденника  здоров’я.

- Які  корисні  справи  для  свого  здоровя  ви  робили  на  протязі  тижня?

2.2 Гра «Який  малюнок  зайвий?»  Чому?

2

- Не  можна  битися  дітям. Якщо  виникла  суперечка, зверніться  за  допомогою  до  батьків,

  вчителів, дорослих.      

2.3Відгадування  загадки :

Деревяні  хлопці

Лежать  у  коробці.

Коли  з  ними  граються,

То  вогнем  займаються.

Що  це?    ( Сірники)

2.4 Повідомлення  теми  виховної  години

2.5 Бесіда  з  елементами  розповіді

- Діти, а  для  чого  потрібні  сірники ?

- А  гратися  з  сірниками  можна ?  Чому ?

Щоб  не  було  біди , треба  вміло  користуватись  сірниками.

  • Діти , які  причини  пожежі  ви  знаєте ?

 

Вихованець 1 - й :

Для  розваги  і  для  гри

Сірників  ти  не  бери,

Бо  з  вогнем  погані  жарти –

Жартувати  з  ним  не  варто.

 

Вихованець 2 - й :

Розігрілась  праска  дуже.

Що  робити  будем  друже ?

За  гаряче  не  хапай.

І  з  розетки  вимикай.

 

Вихованець 3- й :

Телевізор  у  роботі

Сам  не  залишай,

Йдеш  на  вулицю  гуляти - 

3

Телевізор  вимикай.

 

 

Вихованець 4- й :

Не  розпалюй  сам  багаття

Ані  в  лісі, ані  в  хаті.

 

Легко  вогник  запалити,

Та  не  просто  погасити.

 

Вихователь :   - Діти, то  чого  не  можна  робити ?

 

 

Якщо  пожежа  невелика ,  її  можна  загасити  самому – залити  вогонь  водою  чи  накинути  на  нього  ковдру.

Якщо  вогонь  відразу  не  згас , потрібно  вибігти  з  квартири  і  покликати  дорослих.

  • За  яким  номером  викликають  пожежників ?
  • - Що  потрібно  сказати по  телефону ?
  • ( У  нас  пожежа. Адреса : назвати  вулицю, номер  будинку,  квартири. )
  • Діти , але  даремно  не  викликайте  пожежників !
  • Чому  пожежна  машина  має  червоний  колір ?
  • Навіщо  пожежній  машині  гучний  сигнал ?

Фізхвилинка

Діти, уявіть, що  всі  ви  пожежники ( дві  команди)

  • Ми  повинні  загасити  пожежу ,  яка  сталася  у  лісі . але  пожежна  машина  підїхати  не  може. Тому  ми  маємо  самостійно  носити  воду.  Там , де  місце  вогнища , я  поставлю   порожнє  відро , а  де  джерело – відро  з  водою.  Чия  команда  першою  загасить  вогонь ?

Вихователь  слідкує ,  щоб  вода  передавалась  обережно.

2.5 Перегляд  відеофільму «Уроки  обережності  тітоньки  Сови»

2.6 Гра « Додаванки»

Якщо  без  нагляду  плита.

То  може  статися  … (біда)

 

І  ще  повинен  кожен  знати,

Із  сірником - … (не  пустувати )

 

Жар  з – під  заслінки  упав.

      4

В  хаті  вогонь  запалав,

 

Не  линися . не  чекай,

А  водою … ( заливай )

Якщо  побачиш – десь  горить ,

Мусиш  ти  в  ту  саму  мить

До  пожежників  дзвонити,

Про    пожежу … ( сповістити )

 

Запамятай , громадянин ,

Пожежний  номер - … ( 101 ) !

 

Знає  хай  дитина  кожна :

Жартувать  з  вогнем … ( не  можна ) !

 

Сірники  та  запальнички  вогник  мають … невеличкий.

Та  якщо  за  ним  не  стежиш – може  статися … ( пожежа )

 

ІІІ. Заключна   частина

  • Про  що  ми  сьогодні  говорили  на  занятті ?
  • Діти , то  який  номер  пожежної  служби ?
  • Всім  необхідно  знати  правила  пожежної  безпеки    та  дотримуватись  їх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        5

 

 

doc
Додав(-ла)
Ярцева Неля
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку