19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Конспект з уроку основи здоров'я для 3 класу "Як залагодити конфлікт"

Про матеріал
Урок створений вчити дітей запобігати конфліктам, розвивати вміння аналізувати типові життєві ситуації, виховувати культуру спілкування
Перегляд файлу

                                                     Основи здоров’я

                                                             3 клас   

Тема: як залагодити конфлікт

Мета: вчити дітей запобігати конфліктам, розвивати вміння аналізувати типові життєві ситуації, виховувати культуру спілкування

Обладнання: підручник, зошит, театральні костюми

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

                                                           Хід уроку.

1.Організація класу.

Я всміхаюсь сонечку:

— Здрастуй, золоте! —

Я всміхаюсь квітоньці —

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся —

Зичу їм добра!

Марія Познанська

2.Емоційне налаштування.

Вчитель: Діти, давайте потремо долоньки, і покличемо на гостини сонечко.

3.Актуалізація опорних знань.

Вчитель: Що є найбільшим скарбом на планеті? (Здоровя) Як ви вважаєте, конфлікти, бійки, сварки шкодять вашому здоровю?

4.Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель: Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як попереджати і розв’язувати конфліктні ситуації.

5.Вивчення нового матеріалу.

Робота з підручником. (стр.69)

Робота в парах. Зіграйте сценки, як потрібно вирішувати ситуації, якщо ви зіткнулися у вузькому проході. (стр.69)

Читання  і обговорення оповідання М.Пляцковського «Гей, ти».

Фізкультхвилинка.

Моделювання ситуації «А як би вчинив ти?»

Сестри посварилися, хто перший гратиме на компютері. А як би вчинив ти? Як уникнути сварки?

Вчитель:На Україні з давніх-давен діти діти знали гарні мирилки:

Мир миром,

пироги з сиром,

варенички в маслі,

ми дружечки красні –

поцілуймося.

Л.Українка

Вчитель: У вас на партах лежать хмаринки-правила кота Леопольда, які допоможуть владнати конфлікт. Прочитайте їх та вивчіть. Вчіться домовлятися, а часом і тримати ротик на замочку.

6. Підсумок. Рефлексія.

Вчитель: Діти, уявімо, що ми з вами зараз біля океану. Давайте уявимо шум хвиль, уявимо, що ми побачили недалеко від берега дельфіна. Кожного разу, коли ви захочете вступити в конфлікт, згадайте картину, яка змушує вас заспокоїтись.

 

 

 

docx
Додано
25 травня
Переглядів
65
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку