Заняття - прогулянка
Ознайомлення з навколишнім світом
Тема : Зимові розваги
Мета : продовжувати ознайомлювати дітей з особливостями зимової пори року ;розвивати зорове сприйняття, спостережливість ; формувати необхідність дотримуватись основних правил поведінки в природі; закріплювати знання дітей про зимові розваги та предмети для гри ,звернути увагу дітей на красу природи взимку; виховувати зацікавленість до дослідницької роботи.
Хід заняття
Мов пушинки, порошинки,
Ніжно падають сніжинки.
Пісню весело співають,
Діточок малих вітають.
2.Основна частина
-Що побачили за вікно? (сніг)
-Де лежить сніг? (На деревах, на доріжках, на дахах)
-Якого кольору сніг? (Білого)
-А чи любите ви гуляти взимку?
-В які ігри ви полюбляєте грати?
-Отож одягаємось і вирушаємо на вулицю!
(Діти виходять на вулицю)
Розгадування загадок
Дві дощечки, дві сестри
Понесуть мене з гори? (лижі)
Що тільки їх узую –
І на ковзанку іду я.
Мчать вперед мене вони,
Дружать з льодом .. (ковзани)
В зимовий студений час
Люблять всі малята нас.
З гірки ми рушаєм в путь,
А на гірку нас везуть. (санчата)
2.1 Рухлива гра « Підемо по доріжці»
Мета : розвивати тактильні відчуття ,відчути сніг на дотик. Активізувати словник дітей ознайомленнями ( пухкий, мокрий ,м'який ,білий)
Хід гри
Запропонувати дітям пройтись по засніженій доріжці .Не наштовхуючись один на одного .
2.2. Дидактична гра « Сніжинки».
Мета: розвивати мовленнєве дихання, формувати вміння робити плавний і тривалий видих (не добираючи повітря).
Хід гри
На вулиці падає легенький сніжок. А давайте влаштуємо снігопад. На падаючі сніжинки починаємо дути не добираючи повітря. Вправу виконуємо два – три рази.
2.3. Рухлива гра « Влуч в коло»
Мета: удосконалювати вміння метати в ціль; розвивати окомір і координацію рухів.
Хід гри
Поділити дітей на три команди, на відстані від вишикуваних у колоні команд поставити відерце. Нехай кожний із дітей кине сніжку у ціль.
3.Підсумок заняття
- Молодці , гарно грали! Чи сподобалося вам гуляти на вулиці?
- Який сніг на дотик? Якого він кольору?
-Час нам повертатися до групи!