Презентація уроку "Вода"

Про матеріал
Мета: дати учням уявлення про воду та її основні властивості ; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів, стимулювати бажання працювати в групі, виховувати бережливе ставлення до води.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок. Я досліджую світ 2 клас. Тема: вода. Підготувала: Вчитель початкових класів. Синельниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Донська К. В.

Номер слайду 2

Мета: дати учням уявлення про основні властивості води; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів, стимулювати бажання працювати в групі, виховувати бережливе ставлення до води. Органіаційний момент. Стій, друже,зупинись,Ти на місці не крутись. Пролунав уже дзвінок, починаємо урок. Працюватимем старанно,Щоб почути у кінці,Що у нашім другім класіДіти – просто молодці!

Номер слайду 3

Вправа «Погода»—   Сьогодні _______ , день тижня _______. Надворі _______ погода. Небо _______. Опади _______. Вітер _______.   —    Як змінилася погода за цей тиждень?Мотивація Робота над загадкою. Буває хмаркою вона,Пушинкою буває,Бува, як скло,Крихка й тверда —Звичайна, підкажіть... (вода).—    Сьогодні ми дослідимо властивості води.

Номер слайду 4

Вивчення нового матеріалу Демонстрація властивостей води (практична робота)—    Проведемо дослід. Візьміть склянку з водою. Насипте сіль і розмішайте її. Що відбувається з кристалами солі? (Вони зменшуються і незабаром зовсім зникнуть.)—    Але чи зникла сіль? (Ні, вона розчинилася.)—    Проведемо аналогічний дослід із цукром. Що сталося? (Цукор теж розчинився у воді.)—    Наступний дослід проведемо з річковим піском. Візьмемо склянку з водою і додамо річковий пісок. Що сталося? (Піщинки падають на дно склянки і лежать там, не змінюючись.)—    Запишіть результати ваших спостережень у зошит. Висновок. Цукровий пісок розчиняється у воді. Сіль розчиняється у воді. Річковий пісок не розчиняється у воді.

Номер слайду 5

—    Чим вода відрізняється від шматка дерева або каменя? їх можна взяти до рук, кинути на підлогу? (Вода рідка, її не можна взяти до рук.)—    Що станеться, якщо ви візьмете воду до рук? (Вона витікатиме.)—    Чи має вода певну форму? (Не має)—    Чи можна її покласти на стіл? Що станеться?—    Наллємо воду в склянку. Якої форми вона набула? (Форми склянки)—    Наллємо воду в глек. Якої форми вона набула? (Форми глека)—    Що таке вода? (Рідина)Висновок. Вода — рідина, не має своєї форми, а набуває форми посудини, у якій міститься. Рідина легко змінює свою форму, розтікається.

Номер слайду 6

—    Які рідини вам відомі? (Вода, молоко, сік, бензин)—    Чим рідина відрізняється від твердих тіл? (Не має форми, розтікається.)—    Погляньте на акваріум із рибками. Що можна сказати про воду? Що ви там бачите?—    Як довести, що вода прозора? Проведемо дослід. На столі — дві склянки. В одну наливаємо воду, в іншу — молоко. В обидві опускаємо ложки. Що ви бачите? Що можна сказати про воду і про молоко? (Молоко — біле, а вода — прозора.)—    Ви були на річці або озері? Спостерігали за мешканцями водойм? Чи завжди видно дно водойми? (У багатьох річках або озерах вода така чиста і прозора, що ясного літнього дня ми можемо спостерігати риб, які плавають на глибині. У каламутній воді під час весняної повені риб не видно. Каламутна вода не прозора.)—    Отже, якого кольору вода? (Прозора)—    Погляньте на наші склянки з водою і молоком. Якого кольору рідина в склянках? (Молоко — біле, а вода — безбарвна)—    Як визначити запах рідини? (Понюхати)—    Як правильно визначити запах? (На відстані 20-30 см від обличчя тримати посудину з рідиною. Потім рухами руки спрямувати потік повітря у свій бік.)—    Чому необхідно робити саме так, а заборонено наближати ніс до ємностей, щоб понюхати? (Можна різким запахом обпалити носову порожнину.)—    Дізнаймося, чи має вода запах. (Вода без запаху.)—    Який смак у води? (Не має смаку.)—    Чому говорять, що вода «солодка»? (Коли дуже хочеться пити.) 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Вправа «Якою буває вода»Роздаю учням картки з картинками води в різдих станах. Учні показують всім картку і пояснюють в якому стані знаходиться вода на зображенні (сніг, туман, крига, роса, дощ, іній). Гра «Математичний дощик» (в групах)Вирізати краплинки дощу з прикладами і хмаринки з відповідями. Приєднати краплинку з прикладом до відповідної хмаринки.

Номер слайду 9

Робота з лепбуком «Пригоди краплі» (в групах)Ознайомлюємось з цікавими фактами про воду. Виконуємо завдання від «пані Крапельки» (цікаві задачі)Розглядаємо картки і читаємо інформацію про водойми України.

Номер слайду 10

Перегляд відеоролику «Корисні підсказки. Вода»https://www.youtube.com/watch?v=Rm. Erh04nd. Gs&t=3s. Рефлексія (з цеглинками Lego) Завдання додому (за бажанням)Підготувати малюнок на тему «Пригоди краплинки».

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 березня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку