Конспект заняття - розваги з пізнавального та художньо - естетичного розвитку для дітей молодшої групи "Варенички мої"

Про матеріал

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з традиціями та побутом українського народу. Знайомити з назвами предметів українського національного посуду (чавун,макітра, глечик, миска, дерев'яні ложки) та українських національних страв (борщ, вареники).

Вчити дітей ліпити частування для гостей (вареники): круг складати навпіл та освоювати способи ліплення – прищипування, защипування краю.

Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, пізнавальну активність, викликати інтерес до оточуючого середовища;почуття форми, пропорцій, узгодженість у роботі обох рук.

Виховувати патріотизм, гордість за свій народ, бажання більше знати, бути чемними та гостинними господарями, повагу до українських народних традицій.

Перегляд файлу

Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття – розваги

з пізнавального (ознайомлення з навколишнім) та художньо – естетичного (ліплення) розвитку для дітей молодшої групи

до колективного перегляду «Формування патріотичних почуттів дошкільників у різних видах діяльності»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

 вихователь Ігнатюк І.О.

 

 

 

 

 2015

Вид: інтегроване

Тип: групове

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з традиціями та побутом українського народу. Знайомити з назвами предметів українського національного посуду (чавун,макітра, глечик, миска, дерев’яні ложки) та українських національних страв (борщ, вареники).

Вчити дітей ліпити частування для гостей (вареники): круг складати навпіл та освоювати способи ліплення – прищипування, защипування краю.

Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, пізнавальну активність, викликати інтерес до оточуючого середовища;почуття форми, пропорцій, узгодженість у роботі обох рук.

Виховувати патріотизм, гордість за свій народ, бажання більше знати, бути чемними та гостинними господарями, повагу до українських народних традицій.

Матеріал: український національний посуд, овочі та фрукти для гри «Зваримо борщ», солоне тісто, дощечки для ліплення, аудіозапис пісні Поплавського «Варенички мої», вологі серветки.

Хід

Ігрова ситуація. До дітей у групу завітали гості. Вихователь пропонує дітям бути чемними господарями і пригадати, що потрібно робити коли в дім завітали гості. (Запросити гостей до столу та пригостити чимось смачненьким)

  • Давайте пригостимо наших гостей українськими національними стравами – борщем та варениками.
  • Що потрібно для того щоб зварити борщ?

Дидактична гра «Зваримо борщ»

Мета: Знайомити дітей з назвами, призначенням та виглядом українського національного посуду.

Закріплювати знання дітей про овочі з яких готують борщ.

Виховувати любов до праці, бажання допомагати.

Матеріал: чавун, миска, дерев’яні ложки, овочі (картопля, капуста, цибуля, буряк, помідори), сало та фрукти.

  • А зараз ми візьмемося з вами за вареники. Спочатку нам потрібно замісити тісто.  - Що для цього потрібно?  (Відповіді дітей)

Вихователь показує дітям заздалегідь підготовлене тісто, потім пропонує дітям зліпити вареники. Для цього формує з тіста круги для кожної дитини і демонструє послідовність ліплення та супроводжує поясненням свої дії.

Діти ліплять вареники, за потреби вихователь допомагає індивідуально. По закінченню роботи діти складають свої варенички на рознос.

  • Діти молодці, ви зліпили дуже гарні варенички. А зараз ми попросимо нашу Світлану Миколаївну, щоб вона віднесла на кухню чавун з овочами, та попрохала наших кухарів, щоб вони приготували нам на обід смачний український борщ. А ще віднесемо макітру, в яку вони потім поскладають вареники, якими ми поласуємо та пригостимо наших гостей.
  • А поки наші вареники зваряться ми з вами пограємо в українську народну гру

Українська народна гра «Сірий кіт»

Мета: розвивати вміння ходити і різних напрямках, тримаючись один за одного ззаду за пояс.

Розвивати мовлення, увагу, спритність.

Виховувати

Хід гри

Гравці стають у ряд один за одним, узявшись ззаду за пояс, ходять у різних напрямках, і прямо, і кружками, і в’ються. У цей час, коли вони так ходять, «сірий кіт», тобто гравець, який стоїть першим  і усіх водить, запитує:

  • А є миші у стозі?

Ті, що стоять у ряду останніми і називаються мишами, відповідають:

  • Є.
  • А не бояться кота?
  • Ні…
  • Ой, як кіт вусами поворушить, то всіх мишей подушить.

З цими словами кіт ловить мишей. Кого піймає, той стає котом, а кіт – мишею.

Після гри кухар з кухні приносить вареники у макітрі. Діти йому дякують та пригощають гостей варениками під музичний супровід. Звучить пісня Поплавського «Варенички мої».

Потім діти самі ласують варениками та компотом, що знаходиться у глечику.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 18
Оцінки та відгуки
  1. дука ольга
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Злидень Настя
    Дуже цікавий матеріал, взяла для себе з великим задоволенням!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Злидень Наталія Наталія
    Дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чиж Яків
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зубко Оксана
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чиж Ниташа
    Дуже цікаве заняття!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гненний Олександр
    содобалось, дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Бакаєва Ірина
    Дуже цікаве заняття!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9.  Dmitry
    содобалось, дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Криулін Іван
    Дуже цікаве заняття
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Таня таня
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Чиж Ольга
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Анна Анна
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Gekova Lyudmila
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. гненна анна
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Гненна Ольга
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Катерина Власова
    Дуже цікавий матеріал, взяла для себе з великим задоволенням!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Бєга Наталія
    Була присутня на занятті, яке було проведено на високому рівні. Діти показали яку велику роботу з ними було проведено. Вареники були смачні:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 15 відгуків
doc
Додано
23 березня 2018
Переглядів
6407
Оцінка розробки
5.0 (18 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку