Конспект заняття з аплікації
(старша група)
Тема: «Черепаха»
Програмовій зміст:
Хід заняття:
1. Організаційний момент
Дітки сидять на килимках напівкола
Знизу камінь. зверху камінь,
Чотири ноги та одна голова. (Черепаха)
2.Психогімнастика
Звучить аудіо запис «Черепаха Аха-аха» , діти весело хитають голівками.
3. Бесіда «Що ви знаєте про черепах?» (роздуми та розповіді дітей) –
«Діти, а давайте згадаємо казкових героїв-черепах з мультфільмів і книг?»
- «Черепашки-ніндзя, Тортила, Черепаха, яка лежить на сонці і співає пісню...»
- «А чи хотіли б ви побачити і погладити справжню черепаху?»
- «Так!»
- «Зараз до нас в гості прийде справжня черепаха, вона дізналася про наше заняття і вирішила познайомитися з вами »
Вихователь заносить живу черепаху. Розповідає про її кличку і улюблені ласощі. Діти розглядають панцир черепахи, чіпають його і гладять. Спостерігають за тим, як вона повзає.
4.Показ зразка аплікації та обговорення послідовності роботи.
Перед вами лежить аркуш паперу, вам потрібно визати коло та перегнути його, але спочатку ми повторимо правила користування ножицями( згадати правила) та підготуємо наші пальчики до роботи (пальчикова гімнастика)
5. Пальчикова гімнастика
Черепаха - аха-аха (хвилька пальчиками)
У воді сиділа-діла( пальчики згинаємо)
Черепаха - аха-аха (хвилька пальчиками)
Свої ніжки мила-ила.(кулачки)
6.Самостійна робота, індивідуальна допомога вихователя.
Папір жовтого кольору складаємо по вертикалі, олівцем намалюємо півколо яке потрібно відрізати, потім ножицями відрізаємо намальовані частинки і розкладаємо наше коло.
Беремо папір зеленого кольору та вирізаємо ніжки , змащуємо їх клеєм і наклеюємо як на зразку один за одним. Беремо вирізані кружечки жовтогарячого кольору та приклеюємо цяточки по всій поверхні панцеря черепахи та відкладаємо щоб робота підсохла.
7. Фізкультхвилинка
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі до роботи посідали.
8. Читання вірша Н.Забіли «Черепаха»
На грядці, де росте редиска ,
сидить якийсь незнаний звір:
на спині в нього чорна миска
і ніжки висунулись з дір.
Та це ж , звичайно, черепаха!
І як вона прийшла сюди?
Ой черепаха - бідолаха ,
ти ж тут загинеш без води!
Адже до річки через поле,
через ярочки та горби
по - черепашачи, поволі ,
ти будеш лізти дві доби!
А ми цю чорну боягузку,
що вся сховалась під щитом,
мерщій загонимо у хустку
і понесемо усі гуртом.
І примчимо єдиним махом
в кущі до річки , до води.
Отут спокійно, черепахо,
живи й далеко не ходи!
9.Демонстрація робіт.
Подивіться , які чудові черепахи у нас . Мені вони дуже подобаються, а вам?
10. Підсумок.