Музичне заняття "Ми любимо тебе, Україно"

Про матеріал
- вчити слухати уважно і зосереджено українську народну музику, визначати характер музичного твору, вміння висловлювати свою думку; - розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи; - розвивати творчу уяву, мислення, збагачувати враження дітей через музику; - розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи; - виконувати танцювальні рухи за характером і темпом мелодії; - виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до своєї родини та країни і до всього прекрасного, втілювати бажання радіти разом.
Перегляд файлу

КЗ Краснопавлівський ЗДО «Оленка»

Лозівської районої ради

Харківської області

 

C:\Users\SP\Desktop\ІЛЮСТРАЦІЇ\79019505_obl.jpg

ЗАНЯТТЯ З ХУДОЖНЬО – ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

(МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК)                                                                                                 В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

(колективний перегляд)

 

 

    Підготувала                                                                                              керівник музичний

Назаренко Олена Анатоліївна

 

 

 

ТЕМА: «МИ ЛЮБИМО ТЕБЕ, УКРАЇНО!»

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:

-  вчити слухати уважно і зосереджено українську народну музику, визначати характер музичного твору, вміння висловлювати свою думку;

- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;

- розвивати творчу уяву, мислення, збагачувати враження дітей через музику;

- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;

- виконувати танцювальні рухи за характером і темпом мелодії;

- виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до своєї родини та  країни і до всього прекрасного, втілювати бажання радіти разом.

МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ:

1.  Музично - ритмічна вправа: «М’ячики покотились, м’ячики стрибають»    муз. М. Сатуліної.

2.  Слухання: «Гопачок» укр. нар. музика.

3.  Співи: співаночка «Півник», пісня «Деревце роду» муз. М. Ведмедері, сл. Н. Кир’ян.

4.  Танок: український «Гопачок» ф – ма дитячої пісні «Гарний танець гопачок»

5.   Українська народна гра «Передай віночок»

 

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА:

  1. Ознайомлення дітей з музично – ритмічною вправою та орієнтуванням у рухах обмеженого простору, реагування на музику відповідними рухами.
  2. Слухання і усвідомлення емоційного змісту музичного твору, визначення музичної характеристики за допомогою дорослого.
  3. Розвиток вокально – хорових навичок: чисте інтонування мелодії, правильне дихання та чітке проспівування тексту.
  4. Знайомство з таночком та рухами. Виконання нескладних творчих завдань.
  5. Ознайомлення з українською народною грою, дотримання правил гри.

 

 

 

 

«МИ ЛЮБИМО ТЕБЕ, УКРАЇНО!»

Заняття з музично – продуктивної діяльності в середній групі.

 

Під музичний супровід діти заходять до музичної зали і шикуються на півколо.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК: Подивіться, діти, до нас гості завітали!                                                                                                                          Пісеньку вітальну сьогодні пригадаймо

І наших гостей від душі привітаймо!

ПІСЕНЬКА «ВІТАЛЬНА»

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК: (співає)

Ми прийшли з вами до зали

Привітаємось з гостями:

Всім привітно посміхніться

І поважливо вклоніться!

ДІТИ: (співають)

Доброго здоров’я, гості, доброго усім вам дня!

Хай вам ясно сонце світить у віконечко щодня!

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Разом всі у коло стали

І осанку підрівняли

Підборіддя всі підняли

І ритмічну вправу розпочали.

Ручки встали на бочок,

Ніженьки зустрілись

По стежинці м’ячики

Швидко покотились!

А тепер всі зупинились

Вліво й вправо подивились

Знову м’ячики стрибають,

Всіх навколо звеселяють!

І кружляють, і стрибають

А тепер відпочивають…

МУЗИЧНО – РИТМІЧНА ВПРАВА «М’ЯЧИКИ ПОКОТИЛИСЬ, М’ЯЧИКИ СТРИБАЮТЬ»

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

А тепер мої малята

Прошу всіх на стільчики сідати.

Діти під музику маршу сідають на стільчики.

Звучить музичний фон української народної музики.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

На землі великій є одна країна

Гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще талановиті.

То скажіть же, діти, що це країна?

ДІТИ: Наша славна Україна!

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Подивіться сьогодні до нас завітали у гості дві ляльки: Українець з Українкою. А у гості на Україні ходять з подарунками. Ось і наші маленькі гості до нас завітали і нам сюрприз приготували. Подивіться яку вони принесли  нам  гарну і красиву музичну скриню. Я зараз скриню цю відкрию і подивлюсь, що там є.

Відкриває скриню, звучить музика.

Малята, я бачу тут багато різних речей, але для чогось вони нам потрібні?

Закриває скриню, музика змовкає.

Бачу скриня не проста, мабуть скриня чарівна!

Цей сюрприз у нас незвичний, він до речі ще й музичний!

Як зачинена – мовчить

А відкриєш зазвучить.

Тут мелодія ночує,

До вподоби всім, хто чує.

Відчиняє скриньку, звучить музика.

Бачу гарний тут малюнок, а на ньому українські малюки  розважаються залюбки.

Гарна та весела музика лунає

Всім малятам настрій піднімає.

Слухання музичного твору: «ГОПАК»

Показ ілюстрації українського таночку.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Запитання до дітей:

  • Як називається музичний твір?
  • Хто автор?
  • Чому цей твір покращує настрій?
  • Чому характер музики не може бути сумним?
  • Це пісенька, чи танок?
  • До якого музичного жанру відноситься музика?
  • В якому темпі звучить ця музика?

Звучить музичний фон чарівної української скрині.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Чарівні звуки музики лунають

Це скринька чарівна до себе гукає.

Який ще сюрприз чекає на нас?

Музичний керівник підходить до скриньки.

Скринька щось приховує від нас. Треба нам відгадати загадки. Загадки будуть не прості, а музичні.

Загадка перша:

Є тут іграшка завзята

Голосиста та дзьобата

Голосно вранці усіх нас вітає

Пісеньку гарну усім нам співає!

ДІТИ: Півник!

А зараз ми співаночку заспіваємо, голосові зв’язочки поразминаємо.

СПІВАНОЧКА «ПІВНИК»

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Гарні у нас хлопці і дівчата

Вміють гарно всі співати.

Ми пишаємося тим, що народились і живемо на такій багатій, чудовій, мальовничій землі – у нашій славній Україні.

Показ ілюстрації – «родинний очаг, родинне коло»

Душа шукає захисту й тепла,

Вона його знаходить у родині,

Тут батько й мати, наче два крила,

Що так потрібні у житті людині.

Сім'я і родина та ще й Батьківщина,

Чи є щось святіше за це?

Щоб дерево роду гордилося плодом -

Плекаймо мале деревце!

Коли сім'я збереться за столом

І пісню-думу заспіває тихо,

Душа зігріта ніжністю й теплом

Й не страшні ні біда, ні лихо.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Зараз ми з вами заспіваємо пісню, яку почали вчити на попередніх заняттях.

ПІСНЯ «ДЕРЕВЦЕ РОДУ» муз. М. Ведмедері.

Запитання до дітей:

  • Про що співається в пісні? Який настрій вона пробуджує?
  • В якому настрої виконувалась пісня? (спокійний)
  • Який характер  пісні? (ніжний, лагідний)
  • А якими би віршами ви висловили свою любов до свого рідного краю?

І ДИТИНА: 
Моя рідна Батьківщина має назву Україна.
В мене й нація своя – українка в мами я.
Є у мене рідна мова, українське кожне слово.

ІІ ДИТИНА:
Ми дітвора українська – хлопці і дівчата.
Хоч слабкі у нас ще руки, та душа завзята.
Бо козацького ми роду, славних предків діти,
І в садочку ми вчимося рідний край любити.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Любі діти! Хоч маленькі, ми вже добре про те знаєм,
Що звемося українці й українських предків маєм.
Тато, мама, брат, сестричка і всі інші члени роду,
Всі належать до одного українського народу.

Звучить музичний фон української чарівної скриньки.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Знову чарівні звуки музики лунають

Скринька чарівна до себе гукає.

Який ще сюрприз чекає на нас?

Музичний керівник загадує загадку.

Музичний фон «СОПІЛОЧКА»

Ду, ду, ду, віть, віть, віть!

Ви ім'я моє назвіть.

Не паличка, не гілочка,

Звуть мене ...                                                                                 ДІТИ:Сопілочка!

Музичний керівник шикує дітей у коло, обирає хлопчика, який буде грати на сопілочці, примовляючи лічилку «Котилася торба».

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

 Діти дружно вибігають,

 (легко бігають)

 Собі пару обирають,

(стають парами по колу»

 Танцювати починають.

 Чок – чок, каблучок

 (стукають каблучком)

 Це таночок «Гопачок».

Потанцюємо малята

Гарно, вміло та завзято!

УКРАЇНСЬКИЙ ТАНОК «ГОПАЧОК»

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Дітки, сьогодні наші гості Ляльки – Українці: Оксанка і Петрик подарували нам чарівну українську скриньку, яка нам допомогла перетворитися на справжніх українських артистів. Ви сьогодні слухали музику, чудово співали, гарно танцювали, а у народну гру не грали.

Звучить музика чарівної скриньки.

Який сюрприз на останок приготувала нам скринька?

Музичний керівник загадує останню загадку.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

 З квітів його виплітають,

 Ним голівку покривають.

 Щоб дівчиноньку зберіг –

 Український оберіг.

ДІТИ: Віночок!

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

 Цей віночок - оберіг

 Знати всім з дитинства треба.

 Це барвистий спів землі,

 Пам’ятай його завжди.

УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ГРА « ПЕРЕДАЙ ВІНОЧОК»

 

 

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

Віночок – завжди був і є особливим оберегом в Україні. Це не просто краса, а «знахар душі». Бо в ньому є чарівна сила, що біль знімає, силу береже.

Музичний керівник звертається до дівчат.

Ось квіти Волошки. Вони ніжно - синього  кольору, ніби очі дівчини і їх вплітають у віночок, як символ краси, здоров'я, сили. Ці квіточки - серденьки я хочу подарувати нашим красуням дівчатам.

Вихователь виносить на підносі паперові квіти - серденькі: Волошки, Безсмертник, Мак.                                           

C:\Users\SP\Desktop\Безсмертник.jpg                                   C:\Users\SP\Desktop\Волошки.jpg                                      C:\Users\SP\Desktop\Маки.jpg

Жовтий  Безсмертник у віночку — символ здоров'я, він лікує багато хвороб, хоча на вигляд дуже скромний. Я хочу цю квітку подарувати нашим хлопчикам, щоб вони були сильними і здоровими, справжніми захисниками нашої країни.

Вихователь і музичний керівник чіпляють паперові квіти - серденьки дітям на груди з лівої сторони.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

В цьому українському віночку вплетені різні квіти Україні. Є тут червона квітка – Мак.                                                                                                             «Нема цвіту кращого від маківочки.                                                                                                 Нема роду милішого від матіночки».

Червоний колір квітки символізує чисті і щирі почуття.  Ми хочемо на згадку цю  червону квіточку подарувати нашим гостям, вашим «другим мамам», які працюють з вами в дитячому садочку.

Звучить музика. Діти дарують квіточки – серденькі дорослим гостям і шикуються на півколо.

МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК:

  • Скажіть малята, що цікавого ви дізналися сьогодні на нашому музичному занятті?
  • Чи подобається вам дарувати нашим гостям радість і радіти всі разом?
  • В якій країні ми живемо і кого ми любимо більше всіх на світі?

Музичне заняття добігло кінця

І всім нам з гостями прощатись пора.

Ми бажаємо Україні:

ДІТИ РАЗОМ:

Щастя, миру і добра!

Під музику діти виходять із зали.

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку