ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ЯСЛА-САДОК)№215
КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Інтегроване заняття «Цікава подорож у казкову країну»
з дітьми раннього віку
(ознайомлення з навколишнім, музика, сенсорика, сендплей, ІЗО, розвиток мовлення засобами народної казки)
/вихователька Кравченко Т.В./
Кривий Ріг
Конспект інтегрованого заняття з дітьми раннього віку
(ознайомлення з навколишнім, музика, сенсорика, сендплей, ІЗО, розвиток мовлення засобами народної казки)
Тема: «Цікава подорож у казкову країну»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати та передавати послідовно зміст казки; розширювати знання дітей про навколишній світ; розширити та поглибити уявлення дітей про властивості піску; розвивати знання про еталони: величину, колір, форму. Розвивати допитливість, пам'ять, увагу, мислення, мовлення, дрібну моторику рук, естетичний смак; Прагнення до самостійності, ініціативності під час малювання. Виховувати активність, акуратність, доброзичливість, товариськість, інтерес до казкових героїв, викликати позитивні емоції від цікавої діяльності.
Попередня робота: розказування казки «Колобок» за ілюстраціями та за допомогою настільного театру, ігри з піском.
Словник: сухий, мокрий, кермо, борошно, кругленький, рум’яний, веселий.
Обладнання: сухий та чистий пісок, лійки з водою, настільний театр за казкою «Колобок», формочки для піску, палички, іграшкове кермо на кожну дитину, вологі серветки.
Хід заняття.
Вихователь: У нас сьогодні наче свято
Гостей зібралося багато
-
Давайте діти привітаємося з нашими гостями
-
Діти: - Добрий день!
Вихователь: Молодці! Тепер на мене подивіться
І веселенько посміхніться.
Посміхніться всім навколо: небу, сонечку і людям
І тоді обов’язково день веселий буде.
Посміхніться мені, один – одному.
-
Я сьогодні хочу запросити вас у казкову країну, але щоб туди потрапити нам потрібен транспорт.
-
Діти на якому транспорті ми туди вирушимо? (види транспорту).
-
Добре, молодці! А тепер заводимо двигуни і поїхали (кружляємо по килиму, по колу, наближаємось до столика)
-
Ось діти ми і потрапили в казкову країну. (На столі стоїть хатинка, біля неї казкові герої: дід, баба, і Колобок).
-
Діти, а хто нас тут зустрічає?
-
А з якої вони казки?
-
Давайте розглянемо, який наш Колобок (колір, форма, веселий чи сумний).
-
Аз чого спекла бабуся Колобка? (з борошна).
-
Молодці діти!
-
Ой, діти дивіться Колобок покотився по стежинці.
-
Кого він зустрів? (Зайчика)
-
А який зайчик великий, чи маленький? Якого він кольору?
-
Що сказав зайчик колобку? «Колобок, Колобок, я тебе з’їм!»
-
Що відповів Колобок?
-
Діти давайте заспіваємо пісню Колобка разом.
Музика, пісня: « Я, Колобок, Колобок, я рум’яний бок
Я по засіку метений, я із борошна спечений,
Я від баби втік, я від діда втік,
І від тебе, зайця, втечу!»
-
Покотився Колобок далі, а від кого ще втік Колобок ( від вовка, ведмедя,- виставляємо персонажі казки один за одним, питання до дітей які на вигляд вовк і ведмідь?)
-
Аж тут на зустріч Колобку біжить лисичка і каже:
-
Діти: «Колобок, Колобок, я тебе з’їм!»
-
Вихователь: « Не їж лисичка Колобка, ти хитра, але Колобка ми залишимо собі, а тобі спечемо смачних колобочків.
-
«Лисичка»(вихователь): -«Ну добре».
-
Діти ось у нас є чарівна пісочниця, зараз ми зробимо лисички незвичайних, казкових колобочків.
-
Але спочатку, нам треба згадати як поводитися з пісочком (не брати до рота, не їсти, не кидатися ним, не обсипатися).
-
Спочатку нам треба привітатися з пісочком (кладемо долоньки і гладимо пісочок промовляємо «Добрий день!»).
-
Наш пісочок щось сумний, давайте його полоскочимо ( ворушимо пісочок пальцями).
-
Діти який наш пісочок? (м’який чи твердий; сухий чи мокрий?).
Звучить грім( запис) і крапає дощик( поливаємо з лійки пісочок).
-
Діти в нашій казковій країні пройшов дощик. Який став наш пісочок? (Мокрий).
-
А тепер настав час зробити для лисички казкових колобочків. Ось вам формочки (круглі форми для піску) та чарівні палички. Діти витискають формами колобочків, та паличками малюють оченята, носик та ротик колобочкам).
-
Молодці діти!
-
Тепер витремо руки вологими серветками і покличемо лисичку.
-
Ось лисичка подивись, які смачні колобочки наші діти тобі зробили. (Лисичка хвалить дітей і каже: «Не буду я їсти вашого Колобка, хай вам залишається!»).
-
Діти давайте покотимо Колобочка до діда і баби, щоб вони не сумували.
-
Що діти наша подорож закінчилася, пора нам повертатися. Сідаємо до нашого транспорту і їдемо до садочка.
-
Ось ми і в дитячому садочку. Діти вам наша подорож сподобалась до казкової країни? (Так). Від кого ми рятували сьогодні Колобка? Що більше всього вам сподобалося? А що не сподобалося?
-
Діти за те, що ви такі дбайливі ,спритні, дід і баба передали вам гостинця і бажають вам щоб ви росли веселі, розумні.