Конспект заняття "Цікава подорож у казкову країну"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття "Цікава подорож у казкову країну" з дітьми раннього віку за народною казкою.
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ЯСЛА-САДОК)№215

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване  заняття «Цікава подорож у казкову країну»

 з дітьми раннього віку

(ознайомлення з навколишнім, музика, сенсорика, сендплей, ІЗО, розвиток мовлення засобами народної казки)

/вихователька Кравченко Т.В./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Кривий Ріг

Конспект інтегрованого заняття з дітьми раннього віку

(ознайомлення з навколишнім, музика, сенсорика, сендплей, ІЗО, розвиток мовлення засобами народної казки)

Тема: «Цікава подорож у казкову країну»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати та передавати послідовно зміст казки; розширювати знання дітей про навколишній світ; розширити та поглибити уявлення дітей про властивості піску; розвивати знання про еталони: величину, колір, форму. Розвивати допитливість, пам'ять, увагу, мислення, мовлення, дрібну моторику рук, естетичний смак; Прагнення до самостійності, ініціативності під час малювання. Виховувати активність, акуратність, доброзичливість, товариськість, інтерес до казкових героїв, викликати позитивні емоції від цікавої діяльності.

Попередня робота: розказування казки «Колобок» за ілюстраціями  та за допомогою настільного театру, ігри з піском.

Словник: сухий, мокрий, кермо, борошно, кругленький, рум’яний, веселий.

Обладнання: сухий та чистий пісок, лійки з водою, настільний театр за казкою «Колобок», формочки для піску, палички, іграшкове кермо на кожну дитину, вологі серветки.

Хід заняття.

Вихователь: У нас сьогодні наче свято

Гостей зібралося багато

  • Давайте діти привітаємося з нашими гостями
  • Діти: - Добрий день!

Вихователь: Молодці! Тепер на мене подивіться

І веселенько посміхніться.

Посміхніться всім навколо: небу, сонечку і людям

І тоді обов’язково день веселий буде.

Посміхніться мені, один – одному.

  • Я сьогодні хочу запросити вас у казкову країну, але щоб туди потрапити нам потрібен транспорт.
  • Діти на якому транспорті ми туди вирушимо? (види транспорту).
  • Добре, молодці! А тепер заводимо двигуни і поїхали (кружляємо по килиму, по колу, наближаємось до столика)
  • Ось діти ми і потрапили в казкову країну. (На столі стоїть хатинка, біля неї казкові герої: дід, баба, і Колобок).
  • Діти, а хто нас тут зустрічає?
  • А з якої  вони казки?
  • Давайте розглянемо, який наш Колобок (колір, форма, веселий чи сумний).
  • Аз чого спекла бабуся Колобка? (з борошна).
  • Молодці діти!
  • Ой, діти дивіться Колобок покотився по стежинці.
  • Кого він зустрів? (Зайчика)
  • А який зайчик великий, чи маленький? Якого він кольору?
  • Що сказав зайчик колобку? «Колобок, Колобок, я тебе з’їм!»
  • Що відповів Колобок?
  • Діти давайте заспіваємо пісню Колобка разом.

Музика, пісня: « Я, Колобок, Колобок, я рум’яний бок

                             Я по засіку метений, я із борошна спечений,

                             Я від баби втік, я від діда втік,

                              І від тебе, зайця, втечу!»

  • Покотився Колобок далі, а від кого ще втік Колобок ( від вовка, ведмедя,- виставляємо персонажі казки один за одним, питання до дітей які на вигляд вовк і ведмідь?)
  • Аж тут на зустріч Колобку біжить лисичка і каже:
  • Діти:  «Колобок, Колобок, я тебе з’їм!»
  • Вихователь: « Не їж лисичка Колобка, ти хитра, але Колобка ми залишимо собі, а тобі спечемо смачних колобочків.
  • «Лисичка»(вихователь): -«Ну добре».
  • Діти ось у нас є чарівна пісочниця, зараз ми зробимо лисички незвичайних, казкових колобочків.
  • Але спочатку, нам треба згадати як поводитися з пісочком (не брати до рота, не їсти, не кидатися ним, не обсипатися).
  • Спочатку нам треба привітатися з пісочком (кладемо долоньки і гладимо пісочок промовляємо «Добрий день!»).
  • Наш пісочок щось сумний, давайте його полоскочимо ( ворушимо пісочок пальцями).
  • Діти який наш пісочок? (м’який чи твердий; сухий чи мокрий?).

Звучить грім( запис) і крапає дощик( поливаємо з лійки пісочок).

  • Діти в нашій казковій країні пройшов дощик. Який став наш пісочок? (Мокрий).
  • А тепер настав час зробити для лисички казкових колобочків. Ось вам формочки (круглі форми для піску) та чарівні палички. Діти витискають формами колобочків, та паличками малюють оченята, носик та ротик колобочкам).
  • Молодці діти!
  • Тепер витремо руки вологими серветками і покличемо лисичку.
  • Ось лисичка подивись, які смачні колобочки наші діти тобі зробили. (Лисичка хвалить дітей і каже: «Не буду я їсти вашого Колобка, хай вам залишається!»).
  • Діти давайте покотимо Колобочка до діда і баби, щоб вони не сумували.
  • Що діти наша подорож закінчилася, пора нам повертатися. Сідаємо до нашого транспорту  і їдемо до садочка.
  • Ось ми і в дитячому садочку. Діти вам наша подорож сподобалась до казкової країни? (Так). Від кого ми рятували сьогодні Колобка? Що більше всього вам сподобалося? А що не сподобалося?
  • Діти за те, що ви такі дбайливі ,спритні, дід і баба передали вам гостинця і бажають вам щоб ви росли веселі, розумні.

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку