Конспект заняття для дітей дошкільного віку "Колискова для лялечки"

Про матеріал
: познайомити дітей з новою колисковою; заохочувати їх повторяти окремі слова за вихователем, розповідати знайомі потішки, колисанки; формувати у дітей культурно-гігієнічні навички. Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів, вправляти у правильній звуковимові. Розвивати мовлення дітей, інтерес до усної народної творчості, народної колискової пісні. Виховувати бажання любов до матері, рідних.
Перегляд файлу

                             “Колискова для лялечки”  

Мета: познайомити дітей з новою колисковою; заохочувати їх повторяти окремі слова за вихователем, розповідати знайомі потішки, колисанки; формувати у дітей культурно-гігієнічні навички. Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів, вправляти у правильній звуковимові. Розвивати мовлення дітей, інтерес до усної народної творчості, народної колискової пісні. Виховувати бажання любов до матері, рідних.

Матеріал.

Демонстраційний: ліжко, постіль, лялька, рушничок, ведмедик.

Роздавальний: маленькі лялечки для кожної дитини.

Хід заняття

В ігровому куточку сидить іграшковий ведмедик та велика лялька Марічка. Вихователь пропонує дітям підійти й послухати, про що вони говорять.

Вихователь. Діти, лялечка каже, що дуже втомилася й хоче спати, вона прохає ведмедика допомагати їй розстелити постіль, але він не вміє. Допоможемо їм?

Вихователь.           Захотіла Марічка спати,

                      Кулачками тре оченята.

                      Зачекай-но, Марічко, трішки.

                      Постелю для тебе я ліжко,

                      Покладу тебе й заспіваю:

                      “Люлі-люлі, баю-баю”.

Дітки, скажіть мені, а що треба зробити перед тим, як лягти спати?

Діти. Треба умитися почистити зубки, розчисати волосячко, роздягтися, скласти свої речі. Ось у мене є купа різних речей довайте оберемо ті які нам потрібні, щоб бути охайними та чистенькими.

(діти обирають речі гігієни: мило, зубна паста, зубна щітка, гребінець, шампунь, мочалка)

Вихователь. Молодці малятка ці речі потрібні нашій Марічці. Зараз я умию нашу Марічку, а ви заспівайте їй пісеньку про водичку.

Діти співають.

              Водичка, водичка,

              Умий Марічці личко.

              Щоб сяяли очки,

              Червоніли щічки.

              Щоб роток сміявся,

              Щоб зубчик кусався.

Вихователь. Діти, а чим треба витерти Марічку?

Діти. Рушничком.

Дидактична гра «Знайди пару»

(на столі лежать картинки рушничків діти обирають рушничок з однаковим малюнком)

Вихователь. Тепер наша Марічка чистенька, можна роздягати її і класти в ліжко. Хто хоче допомогти лялечці роздягнутися?(дитина знімає з лялечки одяг, називає його, всі діти повторюють назви: чобітки, спідниця, сорочка). Тепер наша лялечка готова до сну. Дітки, а що треба зробити, щоб наша Марічка заснула міцно й солодко?

Діти. Заспівати пісеньку.

Вихователь. Так, треба заспівати пісеньку. Ця пісенька називається колисанка. Її співають матусі, коли колишуть дитину. Ось, послухайте.

              Прийди, сонку, в колисоньку,

              Приспи мою дитиноньку.

              Та щоб спала, не плакала,

              Та щоб росла, не боліла.

              Щоб голівонька була світленька,

              А личко – красивеньке.

              Баю-баю, баю-бай,

              Потихеньку засинай.

По закінченні колисанки промовляє тихенько: “Заснула наша Марічка. Ой, дивіться, і ведмедик теж заснув, і його колисаночка приспала”.

  Після цього вихователь звертає увагу на те, що в іншому куточку сидять ляльки, яких також слід покласти спати. Пропонує кожній дитині взяти лялечку, умити її, роздягти й покласти в ліжечко. Під час виконання дітьми цих дій проводить індивідуальну роботу: заохочує окремих дітей промовляти забавлянку про водичку, повторюють назву одягу, предметів білизни. Після того, як всі діти вклали ляльок спати, пропонує всім разом заспівати колисанку.

                А-а-а, люлі, люлі,

                Налетіли гулі.

                Сіли на воротах

                В червоних чоботях.

               А ворітця – скрип-скрип...

               Моя доня спить, спить.

Заснули наші лялечки, а ми не будемо їм заважати й підемо на вулицю.

Діти тихенько виходять із кімнати.

 

 

docx
Додано
26 грудня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку