Конспект заняття для дітей молодшого дошкільного віку "А малесенькі ніжки ходять край доріжки"

Про матеріал
«А маленькі ніжки ходять край доріжки» (освітня лінія:мовлення дитини, зв’язне мовлення). Мета: вчити дітей уважно слухати текст творів, емоційно сприймати почуте; спонукати промовляти та обігрувати знайомі потішки, співати пісні; розвивати мовлення, пам’ять, увагу, мислення; створювати емоційну атмосферу для позитивного сприйняття дітьми матеріалу.
Перегляд файлу

 

C:\Users\1\Desktop\ridna_mova_9789669170576_images_2106833442.jpg

 

                    Заняття  для  дітей  раннього  віку :

 

      «А  маленькі  ніжки  ходять  край  доріжки»

                 (освітня  лінія:мовлення  дитини, зв’язне  мовлення).

 

Мета: вчити  дітей  уважно  слухати  текст  творів,  емоційно  сприймати  почуте; спонукати  промовляти  та  обігрувати  знайомі  потішки, співати  пісні; розвивати  мовлення, пам’ять,  увагу, мислення; створювати  емоційну  атмосферу  для  позитивного  сприйняття  дітьми  матеріалу.

Попередня  робота: вивчення  потішок.

Обладнання: заняття  (по можливості)  проводити  в  стилізованій  українській  кімнаті, лялькові  персонажі  Сорока-Ворона,  Зайчик, іграшкові  молоточки.

   Діти  заходять  до  кімнати,  одягнені  в  українське  вбрання.  Для  них  обладнана   доріжка,  по  якій  потрібно  пройти  і  розповісти  потішку.

  • Дітки,  подивіться,  є  доріжка  тут  для  нас. Нам  потрібно  з  вами  пройти  по  ній і  тоді,  напевно,  вона  нас  кудись  приведе.  Давайте  станемо  один  за  одним,  будемо  йти по  доріжці  і   примовляти  потішку(  діти  йдуть  і  розповідають  разом  з  вихователем)

Малесенькі ніжки
Швидко край доріжки - 
Туп-туп-туп.
А великі ноги
Швидко край дороги - 
Туп-туп-туп!

 ( діти  проходять  по  доріжці  і  підходять  до столу).

 

  • Ось  погляньте, дітки,  куди  привела  нас  доріжка. Стіл   застелений  скатертиною,  миски  розмальовані,  глечик  з  частуванням.  За  такий  стіл  садять  гостей  і  пригощають  різними  смаколиками.  А  ми з  вами  знаємо  потішку ,  в  якій  розповідається  про  те,  як  бабуся  пригощає  своїх  онуків. Давайте  розкажемо  її ( діти  розповідають  потішку).

 

- Ладки, ладоньки, ладусі,
де були ви?
- У бабусі. 
- Що їли?
- Оладки.
- З чим оладки?
- Із медком, із солодким молочком.
- А де медок брали?
- В бджілок діставали .
У саду зеленому, під рясними кленами.
Під кленами, під липами, де ягоди  розсипані .

C:\Users\1\Desktop\1427749117.jpg

 

- А  ми  ж  теж  з  вами  вміємо  страви  готувати,  та  ще  й  пригощати. Давайте    підійдемо  до  нашої  печі  і спечимо    хлібчик  та  ще  й  розкажемо,  та  ще  й  покажемо (  розповідають  потішку,  супроводжуючи  рухами,  діями).

 

Печу-печу хлібчик

Дітям на обідчик:

Меншому - менший,

Сторшому - більший, -

Шусть у піч! Шусть у піч!

Саджай – виймай,  саджай – виймай.

Їжу  ріжу  та  куштую – гам!

 

C:\Users\1\Desktop\kalendaryk-doshkolaryk-87_zabavlianka_29.jpg

  • Я  знаю,  що  ви   дуже  гарні  і  слухняні  дітки,  намагаєтеся  допомагати  своїм   рідним.  Але  ж  бувають  і  неслухняні  дітки,  не  хочуть  нічого  робити,  тому   і  не  отримують  ніякої  подяки.  Ми  знаємо  віршик  про  Сороку- Ворону.   Давайте  розповімо    і  покажемо,  як  Сорока  кашку  варила( вихователь  використовує іграшку  лялькового  театру -  Сороку, діти розповідають  і  діями  показують).

 

Сорока-ворона. Діткам кашку варила.
На припічку сиділа. Пiдiть, дітки, по водицю!
І цьому дам, i цьому дам,
А цьому не дам:
Biн дров не рубав,
В хату не носив, печі не топив,
Води не носив, дiжi не місив,
Каші не варив, хліба не ліпив,
І  тому  він їсточки  та  й  не  заробив!

 

C:\Users\1\Desktop\zabavljanki.png

 

  • То ж ,  щоб  ви  знали,  дітки,  що  хвалять тих,  хто  допомагає, дякують  тим,  хто   не  сидить  без  діла.  І  ми  з  вами  знаємо  віршик  про  те,  як  на  млині  дружно  всі  звірі  працювали( розповідають  віршик).

 

 

Два півники, два півники 
Горох молотили, 
Дві курочки-чубарочки 
До млина носили. 
Цап меле, цап меле, 
Коза засипає, 
А маленьке козенятко 
На скрипочку грає. 
Танцюй, танцюй, козуленько, 
Ніженьками туп-туп. 
Татусенько з матусею 
Принесуть нам круп, круп.

C:\Users\1\Desktop\maxresdefault (1).jpg

  • Ви  так  гарно  всі  розповідаєте,  показуєте.  Та  я  бачу,  що   вже  притомилися  трішки,  багато  походили,  черевички  вже  потрібно  ваші  ремонтувати.  Давайте  сядемо ,  відпочинемо  і  відремонтуємо  наше  взуття (діти  сідають  на  свої  подушечки ,  беруть  молоточки іграшкові і  розповідають  вірш,  супроводжуючи  діями).


Куй, куй, чобіток,
Подай, бабо, молоток.
Не подаси молотка,
Не підкую чобітка,
Молоток срiбленький,
Чобіток золотенький.

 

  • Скільки  ми  багато  з  вами  справ  зробили,  скільки  багато  походили, скільки  показали,  скільки  розказали. Заморились,  притомились,  спатки  дуже  нам  схотілось. Пригадаємо  віршик  про  Зайчика,який спатки  захотів (  вихователь   заохочує  дітей  за  допомогою  іграшки  Зайчика з  лялькового  театру , а діти розповідають  віршик).

 

Заєць спати захотів,
Сам ліжечко постелив,
Сам зробив собі подушку,
Примостив її під вушко.
Тільки дуже довге вушко -
Все звисає із подушки.

 

C:\Users\1\Desktop\knuga5.gif

 

 

  • Будемо  ми  з  вами  назад  повертатися. Цікаво  час    провели,  дружно  все  робили.  А  за це  нас  з  вами  чекає  частування.

     

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
4827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку