Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати»

Про матеріал
Навчальні завдання;Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров я та життя предмети ( гострі, колючі, ріжучі, вогненебезпечні) Покращувати навички пояснювального мовлення
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати»

(Основи безпеки життєдіяльності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст:

Навчальні завдання;Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки.  Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров я та життя предмети ( гострі, колючі, ріжучі, вогненебезпечні)  Покращувати навички пояснювального мовлення

Розвивальні завдання: Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховні завдання: Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Обладнання: ляльки Буратіно, Дракона, пакунок з побутовою хімією, коробка з небезпечними речами, картки до д/ігор,олівці, сигнальні картки-вогники,три ємності з водою, піском, мокрою ганчіркою.  

Хід заняття:

Вихователь: Діти, кожен день нас оточує багато речей. Певні речі ми з вами добре знаємо, а деякі ще ні. Бувають небезпечні та безпечні предмети, шкідливі та корисні. Ось сьогодні ми поговоримо про те, та чому так важливо нам з вами про це знати. Ой, малята,дивіться,а ось і перший гість завітав до нас (діти зустрічають іграшку Буратіно )

Буратіно: Добрий день, малята. А я зібрався у гості до Мальвіни та несу їй ось такий пакуночок, щоб погратися.

Вихователь: Буратіно, нам дуже цікаво, що ти поклав у такий  гарний пакуночок? Покажи нам,будь ласка ( вихователь дістає слідуючи речі: коробка з пральним порошком, лак для нігтів, лак для волосся, пляшечка парфумів, засіб для миття посуду)

Вихователь: Буратіно, а ти читав, що написано на цих речах?

Буратіно: Я ж не вмію читати!  Але ж ці речі такі яскраві та гарні.

Вихователь: Діти, давайте розповімо про ці речі Буратіно, та пояснимо їх небезпеку для дитини ( відповіді дітей ).

Вихователь: Тепер ти розумів чому не можна гратися з такими хімічними речовинами, та чому вони шкідливі та дуже небезпечні для дітей?

Буратіно: Дякую. Тепер я все зрозумів. Я піду краще нарву квітів для Мальвіни. До побачення, діти.

Вихователь: Діти, дивіться, хто це прислав нам  таку гарненьку коробочку? На коробочці написано « Іграшки для дітей» . А ось і портрет того , хто  нам це приніс?

       ( діти впізнають портрет Бармалея  та роздивляються зміст коробочки:

 

 

 

сірники, запальничка, гвоздики, бите скло, голка, кнопки,термометр, ножиці, пігулки, ножик.)

 

 

 

Вихователь: Діти, хіба це іграшки?Як можна назвати усі ці речі одним словом?  А які предмети можна назвати колючими?ріжучими? вогненебезпечними? Давайте знайдемо кожній речі своє місце

      ( д/гра « Розташуй речі за своїми місцями»  )

Вихователь: Молодці. А тепер давайте за допомогою цих вогників закріпимо, які предмети є вогненебезпечними.

   ( вихователь називає предмети, а діти піднімають вогники на назви вогненебезпечних речей )

Вихователь: Діти, а хто це плаче ?

         ( входить Дракончик з перев’язаною рукою )

Вихователь: Що трапилося  Дракончик? Розкажи нам.

Дракончик:  Я був дома сам, мені стало сумно і я взяв сірники, щоб запалити свічку та помилуватися на вогник. Але коли я запалив сірника, то трішечки злякався і впустив його до підлоги. Від палаючого сірника почав загорятися килимок. Я почав гасити вогонь руками. На щастя загасив, але дуже опік свою  руку. Тепер мені боляче.

Вихователь: Те, що ти не розгубився та почав негайно гасати пожежу – це добре, але робити це потрібно не рукою. Ось сідай з нами та подивись, чого боїться вогонь ( вихователь проводить дослід:у ємностях вода, пісок, мокра ганчірка. Запалюється папірець і гаситься вищеназваним речами. Діти роблять висновки. )

Вихователь: Тепер, я сподіваюсь, вам зрозуміло, що треба було  робити Дракончику? Але запам’ятайте: Якщо трапилася пожежа, треба негайно кликати про допомогу дорослих та викликати пожежників за номером 101, і ні в якому разі не ховатися від пожежі у куточку , під столом тощо, бо дим , що утворюється від вогню дуже небезпечний. А зараз ми закріпимо здобуті знання за допомогою гри «Можна – неможна»

  • Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники?Можна подати коробку із сірниками бабусі?
  •  Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?
  • Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?
  • Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?
  • Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?

Підсумок:(    Після закінчення гри вихователь хвалить дітей за розсудливість та кмітливість . )

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Олена Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
2110
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку