Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Небезпечний вогонь»

Про матеріал
Навчальні завдання: навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях ознайомити дітей з вогнем і його властивостями ; розширювати словарний запас дітей по темі пожежна безпека ; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації , причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі ;
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Небезпечний вогонь»

 (Основи безпеки життєдіяльності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст:

Навчальні завдання: навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях ознайомити дітей з вогнем і його властивостями ; розширювати словарний запас дітей по темі пожежна безпека ; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації , причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі ;

Розвивальні завдання: розвивати допитливість, пам’ять, логічне мислення.

Виховні завдання: виховувати у дітей потребу  в турботі про свою безпеку , самостійність .

Обладнання : свічка, папір, пожежна машина, кубики, червона тканина

Хід заняття:

Вихователь загадує дітям загадку:

Шипить і злиться,

Води боїться.

З мовою, а не гавкає,

Без зубів, а кусає.

Як ви думаєте, про що ця загадка? (Про вогонь.)

Вихователь ставить у центр кола безпечний свічник і запалює свічку:

-         На вогонь можна дивитися без кінця. Якщо на нього довго дивитися, то можна щось розгледіти. (Діти дивляться і називають, що їм здається, що вони бачать ту чи іншу тваринку)

-         Як ви думаєте, діти, як вогонь допомагає людям? (Відповіді дітей) Молодці діти!

Давайте піднесемо руку до свічки, що ви відчуваєте? (Відповіді дітей.)

Але давайте подивимося, що може статися, якщо дуже близько підійти до вогню.

Дослід: показати дітям, що є невидиме полум'я і воно теж небезпечно. Піднести папір до полум'я свічки на відстані кількох сантиметрів, не торкаючись видимої частини полум'я. Через кілька секунд лист задимиться, з'явиться коричнева пляма, потім полум'я.

Вихователь: Ой дітки в нас сталася пожежа, кого потрібно викликати?

(відповіді дітей)

Приїхала пожежна машина

Вихователь: -За якими ознаками ви здогадалися, що це пожежна машина? (Вона червона, зі сходами, з номером 101).

Вихователь: -Правильно, пожежна машина завжди червона, щоб її було видно здалеку. Червоний колір - колір тривоги, колір вогню.

-Як їде пожежна машина, швидко чи повільно? (Швидко).

-Чому швидко? (Потрібно швидше загасити вогонь, врятувати людей).

-Коли машина їде по дорозі, її не тільки видно, але й чутно сирену.

-Як звучить сирена? (У-у-у, у-у-у).

-Діти, як ви думаєте, що де лежить у кузові пожежної машини? (Інструменти для гасіння пожежі: сокира, лопата, шланг, вогнегасник і т. п).

-Діти, як ви думаєте, чому виникають пожежі? (Різні відповіді дітей).

-Так, багато пожеж від необережного поводження з вогнем. Вогонь дуже небезпечний. Він спочатку горить повільно, потім язики полум'я стають вище, сильніше, розпалюються, вирують.

Гра «Загорівся Кицькин дім».

Матеріал: будиночок кішки (зроблений з кубиків або стільців), відро, лійка, ліхтарик, лопатка, шматок червоної матерії, дзвіночок.

Хід гри: Діти йдуть по колу і співають пісеньку:

Тили - бом! Тили - бом!

Загорівся Кицькин дім!

Біжить курочка з відром,

А конячка з помелом,

А собачка з ліхтарем,

Дорослий голосно дзвонить у дзвоник, діти біжать туди, де лежать, відерце, лійка і т. д., беруть іграшки і «гасять вогонь» (вогонь зображується за допомогою червоної матерії, накинутій на будиночок).

Всі разом промовляють:

Раз! Раз! Раз! Раз!

І вогонь згас!

Підсумок:

Вихователь:  -Щоб не було біди, треба добре знати правила. Зараз ми разом повторимо правила для дітей.

Сірники не можна ... (Брати).

Газ не можна ... (Запалювати).

Праску не можна ... (Вмикати).

В розетку пальці не можна ... (Вставляти).

- Діти, постарайтеся запам'ятати ці правила і завжди їх дотримуйте, щоб пожежна машина ніколи не приїжджала до вашого будинку.

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
2135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку