Тема : «Країна Розуміння» (корекційно-розвивальне заняття)

Про матеріал
Програмовий зміст: розвивати здатність бачити позитивнее в собі та інших;розвивати здатність до емоційно-вольової регуляції;розвивати уяву, фантазію;активізувати емоційне і моторне самовираження.
Перегляд файлу

 

Тема : «Країна Розуміння»

(корекційно-розвивальне заняття)

 

 

Програмовий зміст: розвивати здатність бачити позитивнее в собі та інших;розвивати здатність до емоційно-вольової регуляції;розвивати уяву, фантазію;активізувати емоційне і моторне самовираження.

 

Хід заняття

         Добрий день, мої малята,

І дівчата і хлоп'ята.

Добрий день, вам гості милі,

Рада бачити вас нині.

Діти, до нас у садочок сьогодні прийшли гості, гарно посміхніться до гостей,розімнемо свої пальчики і привітаємося з усіма за допомогою віршика.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташинки!

Доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, я вас люблю,

Всі ми живемо в ріднім краю.

Діти, а ви любите подорожувати?

- Чим можна подорожувати?

- Куди б ви хотіли помандрувати?

А на чому подорожують у казках?

У нас є чарівний літаючий килим. Пропоную на ньому полетіти у містечко Доброти.

Сідайте зручно розслабтеся, заплющіть очі. (звучить музика)

Ми вирушаємо у подорож.

Хто що бачить?

- А я бачу чудові ворота, які ведуть нас до чарівного саду. Ми з вами побуваємо у будиночку ввічливості, відвідаємо вулицю вірних друзів. Зустрінемося з героями знайомих казок.

Чуєте, яка чудова музика лунає за цими воротами? Давайте зайдемо і подивимося , що там діється, але щоб увійти, в ці ворота, треба підійти до гостей, подати руку, подивитися в очіі сказати комплімент.

(діти кажуть компліменти гостям, заходять у ворота)

Подивіться, як багато світла і добра у чарівному містечку: тут живуть тільки добрі і ввічливі люди. Мені здається, що зараз ми зустрінемося з дивом. Ми потрапили у чарівний сад тут ростуть незвичайні дерева.

- Як ви думаєте, чому сумна яблуня?

- Тому, що з нею ніхто не вітався.

Сьогодні у душі моїй Так світло, веселенько І я кажу вам: «Добрий день». Всім добрий день, рідненькі. Чи приємно вам діти, коли з вами привіталися?

- а навіщо люди вітаються?

- а ви завжди вітаєтесь?

- а як можна привітатися?

(діти по одному підходять до дерева, говорять різні привітання, дають квіти вихователеві, вихователь чіпляє квіти на дерево)

- Молодці діти, від ваших гарних привітань яблуня розцвіла.

Зазеленіє навіть пень

Коли чує «Добрий день».

Не бачив друга триста літ,

Скоріш скажи йому «привіт» Подорожуємо далі. Перед нами будинок ввічливості.

- Як ви думаєте? Хто може тут жити? (ввічливі слова)

- А ви знаєте ввічливі слова?

Спати малюк дуже хоче мама скаже ... (на добраніч)

Можу вітатись цілий день здрастуйте і... (добрий день)

Будь ввічливий, як у казці, як просити щось, скажи ... (будь ласка)

Розтопить серце всякого спасибі, або ... (дякую)

Кожне слово, кожний погляд має значення, як прощаємось, то кажемо ... (до побачення)

А ви знаєте діти, в нашій мові не всі слова приємні і ввічливі. Є слова, які можуть образити. Тому, перш ніж людині щось сказати, слід добре подумати: чи не завдадуть ці слова людині болю, чи не зіпсують їй настрій.

Вправа «покажи настрій»

- зустрілися (обнятися)

- посварилися (відвернулися)

- помирилися (подали руку)

- радіють (скачуть, кружл.)

Давайте уявимо собі що всі слова стали різнокольоровими.

Дид. гра «Добери колір»

Перед дітьми кружечки.

Вих.. говорить слова, а діти добирають до них колір.

- чому чарівні слова яскраві кружечки?

- а чому залишили чорні, сірі, коричневі?

Дид. гра «Чарівна пір'їнка».

Розкажіть, про свої добрі вчинки. Зараз чарівна пір'їнка торкнеться до кожного і допоможе вам згадати і розповісти про добрий вчинок.

Як ви думаєте куди ми потрапили?

Вулиця вірних друзів

-скажіть, як ви розумієте слово «дружити»? (це означає не сваритися, довіряти, допомагати, ділитися іграшками).

Які ви знаєте прислів'я, приказки про дружбу?

Діти називають прислів'я та приказки:

- друга пізнаєш у біді.

- дружба найдорожче багатство.

- один за всіх, і всі за одного.

- нас з тобою не розлити водою.

- без вірного друга - велика туга.

- добре коли поруч є вірний друг. Вправа «Опиши друга»

Діти, у вас є друзі в групі?

- а чи змогли б ви про них розповісти щось хороше? Описати, але не називати імені, а ми відгадаємо, про кого ж ви говорите. Хто перший відгадає, має показати на фотографії.

- Любі хлопчики й дівчатка, дружіть, будьте вірними друзями, не сваріться. А якщо раптом посваритесь, то обов'язково помиріться. Як ви вмієте миритися?

Мир - миром,

Пироги з сиром,

Варенички в маслі,

Ми дружечки красні,

Поцілуймося.

Мирись ніколи не сварись.

Мирилка летіла, на плече сіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 

 

 

 

doc
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку