Розкрито освітня діяльність: дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
Мета якої:
- створити умови для зміцнення фізичного та психічного здоров'я кожної дитини;
- учити дітей називати меблі та їх складові деталі;
правильно називати предмети користуючись словом узагальненням «меблі»;
виготовляти меблі для ляльки;
- розвивати дрібну моторику рук, дотикові відчуття (напр. м'ягкий, твердий);
вправляти в умінні узгоджувати свої дії з дорослими та іншими дітьми;
- виховувати інтерес до конструювання;
внутрішню потребу доводити розпочату справу до кінця;
взаєморозуміння та взаємодопомогу;
бережливість у поводженні з меблями.
Нові меблі для Катрусі
(конспект заняття для І молодшої групи)
Освітня діяльність: дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
Мета:
- створити умови для зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожної дитини;
- учити дітей називати меблі та їх складові деталі;
правильно називати предмети користуючись словом узагальненням «меблі»;
виготовляти меблі для ляльки;
- розвивати дрібну моторику рук, дотикові відчуття (напр. м’ягкий, твердий);
вправляти в умінні узгоджувати свої дії з дорослими та іншими дітьми;
- виховувати інтерес до конструювання;
внутрішню потребу доводити розпочату справу до кінця;
взаєморозуміння та взаємодопомогу;
бережливість у поводженні з меблями.
Матеріал: іграшкові меблі (стілець, стіл, диван, крісло, ліжко), іграшкова лялька, кубики, конструктори.
Словник: меблі, диван, крісло, стіл, стілець, ліжко.
Хід заняття
І. Організація групи.
1.Розсаджування дітей.
2. Привітання (Добрий ранок, діти!).
Вихователь: Щоб заняття пройшло не марно,
Треба сісти рівно й гарно.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
В.: Діти, а ви знаєте хто завітав сьогодні до нас у гості?
Це лялька. Катруся. (Діти роздивляються свою гостю).
Лялька: Доброго ранку, діти!
В.: Діти, а лялька Катя мені повідомила, що в її кімнаті немає меблів.
Діти, а чи згодні ви допомогти виготовити нові меблі для Катрусі? (Відповіді дітей, вихователь слідкує за правильною вимовою).
ІІІ. Оголошення завдань заняття.
В.: Діти, сьогодні ми з вами вивчимо нові слова (меблі, диван, крісло, стіл, стілець, ліжко) та їх призначення; виготовимо меблі для ляльки Каті.
IV. Вивчення нового матеріалу.
В.: Зачитує вірші про деякі меблі.
Стілець
Притомились ручки й ніжки
На стільці спочину трішки:
Посиджу і помовчу,
Потім далі поскачу.
Діти, а чи сподобався вам вірш? (Відповіді дітей, вихователь слідкує за правильною вимовою).
Діти, давайте разом його розкажемо ляльці Катрусі. (Вихователь разом з дітьми повторює вірш, слідкуючи за правильною вимовою дітей).
Ліжко
В ліжко я лягаю спати
Закриваю оченята
Мама тихо: “Баю-бай,
Спи, дитинко, засинай”
Діти, а чи сподобався вам вірш про ліжко? (Відповіді дітей, вихователь слідкує за правильною вимовою).
Діти, давайте разом його розкажемо ляльці Катрусі. (Вихователь разом з дітьми повторює вірш, слідкуючи за правильною вимовою дітей).
Л.: (Дякує дітям за гарні відповіді та вручає сонечка всім дітям, які відповідали на занятті).
4. Перевірка раніше засвоєного матеріалу. Розміри та кольори. (Вихователь демонструє деталі конструкторів та просить назвати колір та розмір (великий, малий) . (Відповіді дітей, вихователь слідкує за правильною вимовою).
Л.: (Дякує за гарні відповіді та продовжує вручати сонечка дітям, які відповідали на запитання).
V. Практичне виконання.
1. Інструктаж з техніки безпеки.
2. Пояснення щодо виконання роботи.
3. Виготовлення меблів для ляльки.
Л.: (Дякує за гарно виготовлені меблі та вручає сонечка всім дітям за якісно закінчену роботу).
VІ. Закріплення.
Меблів є у нас багато,
Меблі треба доглядати.
Ми ганчірочку візьмемо,
І на них весь пил зітремо.
Л.: Дякую вам, діти! Тепер у мене з новими меблями стала по справжньому затишна і гарна кімната. (Вручає сонечка всім дітям, які відповідали на запитання).
VІІ. Підсумок.
VІІІ. Самостійна робота дітей з конструктором по виготовленню меблів для власної ляльки.