Конспект заняття для раннього віку «Казковий світ оточує малят »

Про матеріал
закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, відтворювати її зміст за запитаннями, загадками, називати та характеризувати її героїв; продовжувати вчити дітей придумувати події до знайомої казки, змінюючи характер та вчинки героїв, вводячи в казку нового героя; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, удосконалювати навички розповідного мовлення, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості, духовної спадщини.
Перегляд файлу

 Конспект заняття для раннього віку «Казковий світ оточує малят »

Мета: закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, відтворювати її зміст за запитаннями, загадками, називати та характеризувати її героїв; продовжувати вчити дітей придумувати події до знайомої казки, змінюючи характер та вчинки героїв, вводячи в казку нового героя; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, удосконалювати навички розповідного мовлення, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості, духовної спадщини.

Матеріал: вірші, загадки, казкові завдання, записи музичних творів, декорації, персонажі рукавичкиного театру, костюми казкових героїв, текст медитаційної казки, подушечки на кожну дитину, магнітофон, кольорова гірлянда.

Попередня робота: читання та інсценізація казок, вивчення віршів, малювання ілюстрацій.

 

Хід заняття

Вих: – Діти, сьогодні незвичайний день. Ми з вами вирушаємо в подорож, в якій на нас чекають цікаві зустрічі та завдання.

(Вимикається світло, звучить чарівна музика. Діти проходять і сідають на персональні подушечки. В центрі на килимі відбувається гра світла)

Вих: Блукає вечір за вікном,

Сховавши всі яскраві фарби,

 І місто спить чарівним сном,

Знов наступило царство казки.

Вих: – Діти, чи всі ви любите казки?

  • Чи хотіли б ви сьогодні зустрітись з героями казок? Тож вирушаємо у подорож!

Фізкультхвилинка

Сонце стукає в віконце.

Ви не спіть як сходить сонце.

Всі ми в подорож рушаємо,

Вже казок багато знаємо!

Вліво-вправо повернемось,

Дружно за ручки візьмемось.

Наші очі загораються,

Наші личка посміхаються.

Чарівна казка починається!

(Діти сідають на подушечки. Обговорення образу Лисички в казках)

Вих: – А чи хотіли б ви мати такого друга як Лисичка?

  • Яким, на вашу думку, повинен бути справжній друг?
  • Ой, подивіться, що це за кошик! Ми з вами Звичайно знаємо, що чужих речей чіпати не можна, але може статись так, що комусь дуже потрібна допомога. Зараз з’ясуємо!
  • Та тут чиїсь речі! Де ж нам знайти їх господарів?
  • Діти, ми з вами подорожуємо казковою країною, а в

ній можуть трапитись різні дива, заплющіть очі і уявіть, що загублені речі раптом ожили і тепер вони можуть розмовляти. Може вони нам щось повідомлять.

Гра «Перевтілення»

(Діти за бажанням обирають собі річ і розповідають від її імені: рукавичка, яєчко, ріпка)

  • Ось бачите, діти, речі теж можуть сумувати за своїми господарями. Як же нам знайти цих казкових героїв?
  • Давайте візьмемо кошик з собою і полетимо далі на килимі-літаку, може когось зустрінемо.(Діти розсаджуються на подушечки, що лежать на великому килимі)
  • А поки будемо летіти я загадаю вам загадки і перевірю, як ви знаєте казки. (Під час загадування загадок навколо килимка виставляються ялинки, пеньочки, квіти – імітація галявини)
  1. Розкажу вам, діти, казку Я про кішку, про собачку,

І про діда, і про бабу,

І про мишку сіроманку.

Я скажу, а ви згадайте,

Назву казки відгадайте.

(Ріпка)

  1. Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому вона сховалась

І ведмедю не призналась

 (Маша і ведмідь)

3 Хто утік від баби з дідом – Не зміг всидіти на вікні.

Зустрів у лісі різних звірів І кожному співав пісні?

(Колобок)

 

       – Молодці, діти, гарно знаєте казки! Погляньте, ми з вами опинилися на казковій галявині!

      – Ой, здається до нас хтось поспішає!(Поява Лісовичка)

Лісовичок: – Добрий день, я – Лісовик, за порядком слідкувати звик. А ви що робите в моєму лісі?

Вих: – Ми подорожуємо по Країні казок, знайшли речі казкових героїв і хочемо їх повернути. Чи не допоможеш ти нам знайти господарів цих речей?

Лісовик: – Я завжди радий допомогти в біді. Але спочатку вам треба виконати мої завдання.

Вих: – Ну що, діти, спробуємо?

Завдання 1

Гра «Розклади за кольором»

Мета: вчити дітей правильно розкладати м’ячики за кольором; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати інтерес до роботи та взаємодопомогу.

Матеріал: м’ячики та кошики.

Завдання 2

Гра «Збери віночок» 

Мета: вчити дітей добирати стрічки до квіточки; розвивати окомір, увагу, мислення; виховувати спритність в роботі та взаємодопомогу.

Матеріал: магнітний віночок, стрічки.

Завдання 3

Гра «Кожній казці свої герої»

Мета: вчити дітей запам’ятовувати казки та уважно слухати їх; вчити правильно називати головних героїв казок; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов до книги та казки

Матеріал: герої з відомих дітям казоклісовичок: Ох які ж Ви молодці. Я допоможу Вам знайти господарів цих речей.

Вихователь:

-Скажіть, ким ми будемо зараназиватись?(Казкарями)

Вих: – Зараз я вам нагадаю знайомого віршика.(Читання вірша П.Воронько «Їжачок»)

  • Давайте складемо казку про їжачка.(Складання казки дітьми).

Вих: – Гарну казочку склали! Діти, я прихопила з собою малюнки, які ви малювали до вірша. Думаю, що вони підійдуть і до нашої казки. Залишилось тільки придумати її назву.(Пропозиції дітей)

-Давайте складемо з малюнків книжечку і скажемо чарівні слова, нехай з’явиться обкладинка до нашої книжечки: «Крібле, крабле, брись – обкладинка до книжечки з’явись!»

Вих: – Погляньте, яка гарна книжечка «Пригоди їжачка»!

– Я думаю, що казковим героям теж сподобалась наша казкова книжечка. Тож давайте намалюємо на їх обличчях радісні емоції.

(Діти під музику малюють емоції казковим героям)

Вих: – Діти, подивіться, кого веде до нас Лісовичок! Та це ж наші казкові герої! Ось тепер ми можемо повернути загублені речі.

Вих: – Настав час прощатися, а нам час повертатись додому.

  • Сідайте зручніше, заплющіть оченята та уявіть, що ви сидите на м’якенькій, легенькій хмаринці, вона злегка вас погойдує і ви летите.. .(Медитаційна казочка про хмаринку)

Вих: – А тепер розкрийте оченята і подивіться навкруг. Ось ми з вами і вдома. Наша казкова подорож скінчилася.

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
4301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку