Конспект заняття з сенсорно-пізнавального розвитку “Малята очікують гостей ” (для дітей 3-го року життя)
Програмовий зміст:
Попередня робота:
Матеріал:
Хід заняття
Вихователь: Малята, чи полюбляєте ви відгадувати загадки! Тож відгадайте таку загадку.
Хто з хвостиком та з вушками?
В кого лапки з подушками?
Як ступа ніхто не чує,
Тихо крадучись полює
І маленькі сірі мишки
Утікають геть від…( кішки)
Про кого це загадка?
Відповіді дітей.
Вихователь: Ви малята молодці. А давайте покличемо до нас у гості кицю Мурку.
Діти кличуть кицю Мурку.
Пісня «Сіра киця милася»
Мурка: Добрий день малята, любі хлопчики й дівчата.
Ви мене звали?
Вихователь: Так Мурка ми тебе звали, хотіли з тобою погратися.
Мурка: Ні не можу я гратися. Мої кошенята пішли гратися і досі не повернулись додому, мабуть десь заблукали.
Може ви мені допоможете їх знайти
Вихователь: Діти допоможемо Мурці знайти її кошенят.
Відповіді дітей.
Вихователь, кішка Мурка, діти йдуть шукати кошенят.
Вихователь: Малята давайте покличемо сонечко і запитаємо у нього чи не бачило воно маленьких кошенят.
Діти кличуть сонечко.
Вихователь: Погляньте он і сонечко із-за хмаринки виглянуло, але воно чомусь дуже сумне, давайте уважно поглянемо, чого не вистачає у сонечка (промінців).
Відповіді дітей.
Вихователь: Давайте допоможемо сонечку знайти його промінчики. Якого кольору сонечко ? ( Жовтого ).
То ж і промінці у нього якого кольору? ( Жовті ).
Відповіді дітей.
Дидактична гра «Промінчики для сонечка»
Діти вибирають промінці жовтого кольору і викладають їх біля
макету сонечка.
Вихователь: Ось сонечко уже усміхається.
Сонечко ти не бачило кошенят?
Мурка: Сонечко каже, що кошенята побігли он на ту галявину.
Вихователь: Дякуємо тобі сонечко.
Діти з вихователем, Муркою йдуть далі.
Вихователь: Що за диво в лузі, діти?
Пурхають барвисті квіти!
Спритно крильцями махають
І пустують, і літають
Здогадались діточки,
Що вони за квіточки? ( Метелики ).
Малята відгадують загадку.
Вихователь: Молодці діти, а давайте запитаємо у метеликів, чи вони не бачили маленьких кошенят.
Мурка: Метелики кажуть, що бачили, але вони хочуть щоб ми з ними погрались.
Вихователь: Пограємось з метеликами?
Відповіді дітей.
Дидактична гра «Посади метелика на квіточку»
Вихователь: До побачення метелики з вами було дуже весело, але нам потрібно йти далі шукати кошенят.
Мурка: Метелики сказали, що кошенята пішли в лісок.
Фізкультхвилинка
Із галявини ми вийшли,
Піднімаємо ноги вище –
Через кущики йдемо
І пеньочків не минемо
Ми так дуже находились!
Ніжки наші заморились
Треба трішки нам спочити
Бо стомились дуже діти.
Діти виконують рухи відповідно тексту.
Вихователь: Малята погляньте, а що це:
Стоїть при дорозі
На одній нозі
І шапочку має
Та нікого не вітає ( Грибок )
Відповіді дітей
Вихователь: Ой скільки тут грибочків, вони мабуть також хочуть з нами погратися.
Дидактична гра «Чарівні грибочки»
Потрібно до кожного грибочка підібрати вірно форму і колір.
Вихователь: Грибочки ми з вами погрались, а ви нам не допоможете знайти маленьких кошенят.
Мурка: Грибочки кажуть, що кошенята побігли за хмаринкою.
Вихователь: Дякуємо вам грибочки.
Малята, а он і хмаринка.
Крап-крап-крап хмаринка плаче
Ой сумна вона одначе!
Що трапилось хмаринка, чому ти така сумна?
Пальчикова гра «Дощик накрапає»
Мурка: Хмаринка каже, що їй дуже сумно, ніхто з нею не грається.
Вихователь: Пограємо з хмаринкою.
Відповіді дітей.
Рухлива гра «Сонечко і дощик»
Вихователь: Хмаринка ми з тобою погрались, а ти не бачила куди побігли кошенята.
Мурка: Хмаринка каже, що вони побігли он по тій стежечці.
Всі йдуть по стежці і знаходять кошенят які граються з
маленькою мишкою.
Вихователь: Малята, а якого кольору наші кошенята?
Відповіді дітей.
Мурка: Це ж мої маленькі кошенята.
Дякую вам малята, що допомогли мені знайти моїх кошенят.
Вони у мене дуже люблять танцювати, а ви любите танцювати?
Відповіді дітей.
Вихователь: Діти, а тепер давайте візьмемо кошенят та разом потанцюємо.
Діти танцюють з кошенятами на руках під веселу музику