"Пізнаємо Українy з LEGO"

Про матеріал
Ознайомлення дітей із символами України: прапор, гімн,герб; закріплення знань дітей про Україну, збагачування словника словами: вінок, зерно, небо; розвивати мову, логічне мислення, пам’ять, увагу,виховування доброзичливості, почуття любові і поваги до символів держави.
Перегляд файлу

Тема: Пізнаємо Україну з Lego

       Програмовий зміст: розширити знання дітей про Батьківщину — Україну, її символи :державний-гімн,та національні – вишиванка, вінок,рушник ; оглядово ознайомити з народними ремеслом - вишивкою; учити дітей відповідати на поставлені вихователем запитання, активізуючи у мовленні слова з лексичної теми «Рідна країна»; формувати вміння узгоджувати прикметники з іменниками у роді, числі та відмінку, утворюючи форму множини іменників; сприяти розвитку розповідного мовлення, пам’яті, слухової та зорової уваги; виховувати патріотичні почуття, гордість за свій народ, Батьківщину.

 

  

 Закличка до початку заняття:

«Доброго ранку, сонце привітне( діти піднімають в гору жовту цеглинку – лего),

Доброго ранку, небо блакитне( діти піднімають в гору цеглинку  блакитного  кольору),

Доброго ранку, у небі хмарки( діти піднімають цеглинки синього кольору),

Доброго ранку, всі ,  всі , всі.

Я вас вітаю і я вас люблю -

Ми живемо всі в одному краю!»

 

Звучить аудіо запис гімну України. Після прослуховування музичного  фрагменту , вихователь підводить дітей до висновку, що ця музика – є гімном   України і є одним із державних символів. 

  Вихователь пропонує дітям спробувати зіграти гімн за допомогою ксилофонів ( діти грають під музичний запис).

Вихователь:« Діти, хто до нас завітав на заняття ? (відповіді дітей). Це  дівчинка.  Як вдягнена наша гостя ? Це повсякденний одяг ?  ( відповіді дітей) Так, в український національний одяг. ( діти разом з вихователем розглядають одяг на ляльці).  Дівчинка українка. І ми всі з вами українці.»

 Вірш.

Ми – українці!

Я хлопчик – українець!

Я дівчинка – українка!

Ви – українці!

Ти – українець!

Він  – українець!

Вона – українка!

Вони – українці!

 

Дидактична гра « Вдягни ляльку»

Руханка.

Україна,          (Діти розводять руки в сторони.)

Рідний край, (Піднімають руки догори.)

Поле, річка,  (Повороти тулуба з розведеними в сторони руками.)

Синій гай.      (Присідання.)

Любо стежкою іти         (Ходьба.)

Тут живемо я і ти!        (Беруть одне одного за руки.)

 

 

Вихователь : « Діти, що вам найбільше подобається в національному одязі ? ( відповіді дітей). Найкрасивішою частиною національного вбрання є вишивана сорочка або вишиванка. Вона є національним символом і гордістю України. З давніх - давен вишивана сорочка вважається оберегом,  який приносить здоров*я, красу, силу, успіх і захищає від хвороб , біди, бідності».

  Розглядання зображень вишиванок , обговорення кольорів та візерунків .

  Музична хвилинка . Прослуховування фрагменту пісні про вишиванку.

  Дидактична гра « Склади візерунок»

Вихователь:  « Діти, а що це таке гарне на голові у нашої гості?( відповіді дітей). Вірно, це український національний вінок. Цікаво знати, що в нашій країні, віночок дуже полюбляють дівчата. Його плетуть з квітів, він дуже гарний, з яскравими різнокольоровими стрічками. Він є не тільки народним символом, а й оберегом. В народі кажуть: «Віночок - оберіг дівочий», «Віночок на голові - це здоров'я» ( прислів'я)



Українська народна гра «Віночок» -         «Ти віночку чарівний, ти віночку золотий Ти по колу пройдись, біля (ім'я дитини) зупинись!» Всі діти. –« Ось тобі віночок, затанцюй таночок!» -  Дитина виходить на середину кола і танцює, а діти плескають у долоні.

Вихователь:  « Чого не вистачає нашим віночкам?(відповіді дітей).  Так, вірно, віночкам не вистачає стрічечок! Давайте їм їх подаруємо!»

Викладання стрічечок для віночка за допомогою цеглинок- лего.

 Психогімнастика « Я – квітка!»

«Я — квітка. Я зовсім легенька. Я повільно-повільно росту, під­німаюсь. Я прокидаюсь від чудового сну. Я розкриваю свої тонень­кі, ніжні пелюстки, я вмиваю пелюстками обличчя.

Я — квітка. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють із ним, кружляють у вальсі. Я танцюю і дарую свої пахощі не­бу, сонцю, землі і людям».

Вихователь:  « Давайте, спробуємо викласти з лего – цеглинок квіти для віночку!»( конструювання квітки за лего-схемою)

 Вихователь: « Діти, лялька до нас в гості прийшла не просто так! Вона прийшла з караваєм!»

 Забавлянка:

« Печу, пучу хлібчик,

Діткам на обидчик!

Меншому - менший,

Більшому - більший!

Шусть у піч!»

Вихователь: « А на чому принесла лялька каравай?( відповіді дітей). Вірно, каравай лялька принесла на рушнику! Вишиті рушники створюють затишок, зміцнюють родину. Щоб краще їх розглянути зробимо вправу  « Біноклі».( діти сталять кулачки до очей). Які наші рушнички? Якого вони кольору ? Форми?( відповіді дітей). Що на них зображено?»

 Сядьмо діти у рядок

І візьмемо рушничок

Ниточка до ниточки

Вишивають діточки

 

Дидактична гра « Полатай рушничок ( з геометричними фігурками)

Музична хвилинка. « Каравай».

Люблю тата, маму

Люблю свою родину,

Люблю я щиро

Нашу Україну.

 

 

Колективне малювання « Український вінок»( за допомогою нетрадиційної техніки  -

« малювання жмаканим папером»

    Пальчикова гімнастика:

 Ми цеглинки в руки взяли   (беруть в руки по 1й цеглинці)

І місцями поміняли.    ( перекладають цеглинки з однієї руки в

другу)

Потім міцно їх з’єднали,(скріплюють цеглинки)

Вгору високо кидали.(підкидують цю цеглинку в гору і ловлять)

Раз-два, не впускай ,

А швиденько заховай!(ховають цеглинку за спину).

 

Закличка на кінець заняття.

 

« Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

 Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будемо гратись.»

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку