Конспект заняття
«Фізкультуру любим дуже й з математикою дружим»
Старша група
Програмовий зміст:
Продовжувати вчити:
Удосконалювати:
Закріплювати:
Повторити:
Розвивати:
Виховувати:
Дидактичний матеріал та обладнання:
Вихователь : Малюки, ви добре спали?
Без плачу сьогодні встали?
Всі до мене поверніться, один одному всміхніться.
В нас гостей зараз багато, треба всіх їх привітати.
А щоб нашим гостям було тут затишно, ми подаруємо їм свої усмішки.
Дидактична гра «Знайди своє місце в колоні»
(Діти беруть картки з написаними цифрами) – шикування згідно цифри в межах 10.
Дидактична гра «Цифри – сусіди»
кожна дитина називає своїх сусідів.
Вступна частина.
ходьба чітким кроком, як фізкультурники; ходьба на пальчиках та п’ятках, в напівприсіді; боковий галоп лівим та правим боком, прямий галоп з підскоком; біг у повільному темпі, звичайна ходьба.
Ходьба по всій кімнаті: «велетні» - широким кроком, «малюки» - дрібним кроком, «ведмеді», «павучки».
Загально – розвиваючі вправи з обручами
( на обручах написані цифри. Діти беруть обручі, стають в дві колонки
згідно цифр написаних на обручах).
Основна частина.
За частинками геометричних фігур віднайти пару, утворити дві команди.
Човниковий біг (множини, геометричні фігури). Перенести по черзі кубики.
Естафета : перевернутись через голову, пролізти попід дугу, надіти кільце піраміди в правильному порядку, назад по тому ж шляху.
Дидактична гра «Дай відповідь» - з м’ячем в колі ( на логічне мислення).
Скільки в кімнаті кутів? Який день тижня перед середою?
Скільки ніг у горобця? Що настає після вечора?
Скільки пальців на руках? Скільки кутів у квадрата?
Скільки пальців на ногах? Назви вихідні.
Якою рукою ти тримаєш ложку? Скільки днів у тижні?
Якою рукою ти тримаєш хліб? Що буде після зими?
Дидактична гра «Так чи не так?» (якщо «так» - плескати в долоні; якщо «ні» - присісти) розвиток логічного мислення, математичних понять.
Сьогодні середа . Молоко рідке.
Лід гарячий. Кущ вищий за дерево.
На вулиці літо. П’ять менше за один.
У квадрати три кути. Поїзд довший за автобус.
Після ранку настає ніч. Кубик котиться.
Вправи з м’ячами: підкидання та відбивання м’яча від підлоги. Пряма та обернена лічба. Стрибки з м’ячем, зажатим колінами, називання днів тижня.
Фізкультхвилинка «Лісова зарядка» - порядкова та кількісна лічба.
Дидактична гра «Скажи навпаки» - кидання та ловіння м’яча
Довгий – короткий, вузький – широкий, малий – великий, вгорі – внизу, правий – лівий, багато – мало, більше – менше, далеко – близько, високо – низько, ранок – вечір, день – ніч.
Естафета «Виклади казку» - (за геометричними фігурами створити пари, стати в дві команди).
Пролізти по лаві різними способами, стрибок в глибину, прорізання попід дугу «ведмедиком», викласти одного героя, назад ходьба по щаблях драбини, покладеної на підлогу.
Запитання: Скільки героїв? Хто з них найбільший, найменший, перший, другий, останній; хто попереду, позаду, хто поруч?
Рухлива гра «Частини доби» - ( кольорові кульки : біла – ранок; червона – день; жовта – вечір; синя – ніч). По команді діти з кульками відповідного кольору пробігають коло, сідають на місця).
Дидактична гра «Рахуй зі мною» - ( дітям виконати стільки рухів, скільки вони бачать, чують сигналів: підстрибнути, присісти, нахилитися).
Рухлива гра «Сова» - ( частини доби)
«Віднайди подарунок» - орієнтування в просторі ( пройти 5 кроків прямо, повернутись наліво, пройти 3 кроки вперед, повернутись направо, подивитись вгору, вниз, наліво, направо і віднайти приз).