Конспект заняття «Фізкультуру любим дуже й з математикою дружим» Старша група

Про матеріал
На заняттях з фізкультури в ЗДО можливе вирішення завдань всіх ліній розвитку Базового компоненту. Питання тої чи іншої лінії поєднуються з виконанням фізичних вправ та основних рухів. До вашої уваги надається заняття з фізичної культури з поєднанням завдань логіко - математичного розвитку для дітей старшої групи.
Перегляд файлу

Конспект заняття

«Фізкультуру любим дуже й з математикою дружим»

Старша група

Програмовий зміст:

Продовжувати вчити:

  • Підкидати та ловити м’яч;
  • Правильно перевертатись через голову вперед;
  • Порядковій, кількісній, прямій та оберненій лічбі в межах 10;
  • Орієнтації в просторі: вліво, вправо, вперед, назад;
  • Правильно підбирати слова – антоніми до математичних термінів;

Удосконалювати:

 

  • Навички різновидностей ходьби та бігу;
  • Вміння лазити по лаві різними способами;
  • Стрибки на двох ногах із просуванням вперед;
  • Вміння правильно визначати та називати геометричні фігури: плоскі та об’ємні;
  • вміння називати в правильній послідовності дні тижня та частини доби;

 Закріплювати:

  • Навички човникового бігу;
  • Вміння лазити «ведмедиком», «павучком», пролізати попід дугу;
  • Вміння ходити по щаблях драбини та поміж ними;
  • Вміння бігати «змійкою» поміж обручами;
  • Знання  називати цифри – сусіди;

Повторити:

  • Комплекс загально – розвиваючих вправ з обручами;
  • Цифри в межах 10;

Розвивати:

  • Спритність, швидкість, вміння орієнтуватися в просторі ;

Виховувати:

  • Увагу та кмітливість;
  • Рішучість;
  • Почуття колективізму;

Дидактичний  матеріал та обладнання:

  • Картки з цифрами в межах 10;
  • Геометричні фігури ( різні за кольором);
  •  кубиків, 10 обручів;
  • м’ячі, мати, дуги, дві піраміди, гімнастичні лави та драбини;
  • площинні зображення героїв казок «Ріпка» та «Рукавичка»;
  • кольорові кульки (чотири кольори).

Вихователь :  Малюки, ви добре спали?

Без плачу сьогодні встали?

Всі до мене поверніться, один одному всміхніться.

В нас гостей зараз багато, треба всіх їх привітати.

А щоб нашим гостям було тут затишно, ми подаруємо їм свої усмішки.

  • Діти, ви вже в старшій групі. Восени ви всі підете до школи. А чи готові ви іти в школу? Зараз ми перевіримо: чи знаєте ви цифри, геометричні фігури; чи вмієте рахувати, мислити. Але цього мало : ви повинні ще й фізично бути готовими до школи. Вам потрібна сила, витривалість, здоров’я. Тож починаємо наше не зовсім звичайне спортивне  заняття : фізкультура плюс математика !

Дидактична гра «Знайди своє місце в колоні» 

(Діти беруть  картки з написаними цифрами) – шикування згідно цифри в межах 10.

Дидактична гра «Цифри – сусіди»

 кожна дитина називає своїх сусідів.

Вступна частина.

 ходьба чітким кроком, як фізкультурники; ходьба на пальчиках та п’ятках, в напівприсіді; боковий галоп лівим та правим боком, прямий галоп з підскоком; біг у повільному темпі, звичайна ходьба.

Ходьба по всій кімнаті: «велетні» - широким кроком, «малюки» - дрібним кроком, «ведмеді», «павучки».

Загально – розвиваючі вправи з обручами  

        ( на обручах написані цифри. Діти  беруть обручі, стають в дві колонки    

        згідно цифр написаних на обручах).

Основна частина.

За частинками геометричних фігур віднайти пару, утворити дві команди.

Човниковий біг (множини, геометричні фігури). Перенести по черзі кубики.

Естафета : перевернутись через голову,  пролізти попід дугу, надіти кільце піраміди в правильному порядку, назад по тому ж шляху.

Дидактична гра «Дай відповідь» - з м’ячем в колі ( на логічне мислення).

Скільки в кімнаті кутів?                            Який день тижня перед середою?

Скільки ніг у горобця?                                   Що настає після вечора?

Скільки пальців на руках?                             Скільки кутів у квадрата?

Скільки пальців на ногах?                              Назви вихідні.

Якою рукою ти тримаєш ложку?                   Скільки днів у тижні?

Якою рукою ти тримаєш хліб?                      Що буде після зими?

Дидактична гра «Так чи не так?»  (якщо «так» - плескати в долоні; якщо «ні» - присісти) розвиток логічного мислення, математичних понять.

Сьогодні середа .                           Молоко рідке.

Лід гарячий.                                    Кущ вищий за дерево.

 На вулиці літо.                              П’ять менше за один.

У квадрати три кути.                     Поїзд довший за автобус.

Після ранку настає ніч.                  Кубик котиться.

Вправи з м’ячами: підкидання та відбивання м’яча від підлоги. Пряма та обернена лічба. Стрибки з м’ячем, зажатим колінами, називання днів тижня.

Фізкультхвилинка  «Лісова зарядка» - порядкова  та кількісна лічба.

Дидактична гра «Скажи навпаки» - кидання та ловіння м’яча

Довгий – короткий, вузький – широкий, малий – великий, вгорі – внизу, правий – лівий, багато – мало, більше – менше, далеко – близько, високо – низько, ранок – вечір, день – ніч.

Естафета «Виклади казку»  - (за геометричними фігурами створити пари, стати в дві команди).

Пролізти  по лаві різними способами, стрибок в глибину, прорізання попід дугу «ведмедиком», викласти одного героя, назад ходьба по щаблях драбини, покладеної на підлогу.

Запитання: Скільки героїв? Хто з них найбільший, найменший, перший, другий, останній; хто попереду, позаду, хто поруч?

Рухлива гра «Частини доби» - ( кольорові кульки : біла – ранок; червона – день; жовта – вечір; синя – ніч). По команді діти з кульками відповідного кольору пробігають коло, сідають на місця).

Дидактична гра «Рахуй зі мною» - ( дітям виконати стільки рухів, скільки вони бачать, чують сигналів: підстрибнути, присісти, нахилитися).

Рухлива гра «Сова» - ( частини доби)

«Віднайди подарунок» - орієнтування в просторі ( пройти 5 кроків прямо, повернутись наліво, пройти 3 кроки вперед, повернутись направо, подивитись вгору, вниз, наліво, направо і віднайти приз).

docx
Додано
4 вересня 2019
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку