23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Конспект заняття "Хімія та їжа"

Про матеріал
Матеріал заняття скомпонований так,щоб студенти самостійно підібрали інформацію про основні компоненти харчового раціону людини, шкідливий вплив харчових добавок, використовуючи можливості хмарного середовища, та Office Web Apps-додатків (Office 365) для створення презентацій, для консультацій з викладачами при підготовці до заняття, оцінювання роботи та тестування в он-лайн режимі.
Перегляд файлу

 

Завдання для команди «Єшки»

 

а) Підготувати інформацію про харчові добавки у формі міні - презентації на 4 слайдах.

 

1-й слайд повинен містити інформацію про походження терміну «харчові добавки»;

2-й слайд – про класифікацію харчових добавок,їх призначення;

3-й слайд вказує на мету застосування «єшок»;

4-й слайд пояснює наслідки вживання продуктів, що містять харчові добавки.

 

б)  Провести дослідження зразків сметани на виявлення згущувача

( виробники для цього використовують крохмаль). Тож пробний зразок перевіряють йодним тестуванням - капаючи на сметану йодом. Якщо продукт змінює колір на синій, то це вказує на наявність крохмалю в пробі.

Перевірити якість сметани можна, розчиняючи пробу в гарячій воді: в розчині з підробною сметаною з’явиться осад, а справжня – розчиниться повністю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для команди «Вітамінки»

 

а) Підготувати інформацію про вітаміни у формі міні - презентації на 4 слайдах.

 

1-й слайд пояснює  походження назви терміну, необхідність введення в харчовий раціон;

2-й слайд містить схему класифікації вітамінів;

3-й слайд розповість про добову потребу основних груп вітамінів, вміст у продуктах   харчування;

4-й слайд показує проблеми при надлишку чи нестачі вітамінів.

 

б) Провести експериментальне дослідження на визначення вітаміну А в соняшниковій олії.

   Для цього в пробірку наливають 1мл соняшникової олії та додають 2-3 краплі 1% розчину феруму(ІІІ) хлориду. За наявності вітаміну А з’являється  яскраво - зелене забарвлення.

 

 

Завдання для команди « Пончики»

 

а) Підготувати інформацію про жири у формі міні - презентації на 4 слайдах.

 

1-й слайд надає інформацію про походження та класифікацію жирів;

2-й слайд показує необхідність введення в харчовий раціон, правильне співвідношення з іншими харчовими продуктами;

3-й слайд пояснює вміст в продуктах харчування. Добову потребу;

4-й слайд дає корисні поради, цікаву інформацію( про спреди - суміш рослинних і молочних жирів).

 

б) Провести експериментальне дослідження складу чіпсів, масла, маргарину на вміст жирів.

1)Серветкою визначаємо вміст жиру в чіпсах. Далі чіпси заливаємо водою та нагріваємо. Світлий розчин свідчить про розчинні компоненти, а мутний – про нерозчинні домішки(крохмаль,канцерогени,емульгатори, ароматизатори та ін.).

 

2)Масло при нагріванні має спокійно виділяти бульбашки і темнішати.

Маргарин – світлішає, бурхливо кипить, іноді має неприємний запах.

Сформулюйте висновок: про значення етикетки на продуктах, про продукти з тривалим терміном зберігання.

 

 

 

 

 

Завдання для команди « Білки»

 

а) Підготувати інформацію про білки у формі міні - презентації на 6 слайдах.

 

1-й слайд містить інформацію про білки як природні полімери;

2-й слайд показує вміст їх в продуктах харчування, добову потребу;

3-й слайд визначає необхідність введення в харчовий раціон;

4-й слайд  містить цікаву інформацію.

 

б) 5-6-й слайд-  пояснити необхідність використання генномодифікованих продуктів: визначення терміну, потреби суспільства, наслідки для організму людини від вживання таких продуктів.

 

 

 

 

 

 

Завдання для команди  «Глюкоза»

 

а) Підготувати інформацію про вуглеводи у формі міні - презентації на 4 слайдах.

 

1-й слайд містить інформацію про вуглеводи,їх класифікацію;

2-й слайд показує вміст їх в продуктах харчування, добову потребу;

3-й слайд визначає необхідність введення в харчовий раціон;

4-й слайд  містить цікаву інформацію.

 

б) Провести дослідження складу часто вживаного харчового продукту за етикеткою.

Зробити висновки : увагу звернути на дату виготовлення, термін придатності, вибір продукції відомих марок…

`

doc
Додано
25 лютого
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку