Конспект заняття. Художньо - мовленнєва діяльність. "Читання казки К.Ушинського "Лисичка і журавель""

Про матеріал
Освітня лінія. Мовлення дитини. Художньо - мовленнєва діяльність. Тема. Читання казки К.Ушинського «Лисичка і Журавель». Мета. Продовжити вчити дітей емоційно сприймати зміст казки, запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; активізувати словниковий запас дітей словами: готувати, не гнівайся, званий обід, частувати; продовжувати знайомити дітей з роботою зі схемами. Ознайомити дітей з прислів’ями: «Як гукнеться, так і відгукнеться»; «Як сам добрий, то добротою й тобі відповідають». Вправляти у використанні засобів інтонаційної виразності. Учити доцільно поєднувати рухи й міміку. Продовжувати вчити скачувати тісто і формувати його в бублик. Розвивати пам'ять, мислення, мовлення. Виховувати охайність, комунікативні вмінні, вміння працювати разом.
Перегляд файлу

ЗДО №101, 4р.ж.група  «Калинка», вихователь Клипка Вікторія Юріївна

 

Освітня лінія. Мовлення дитини. Художньо - мовленнєва діяльність.

Тема. Читання казки К.Ушинського «Лисичка і Журавель».

Мета. Продовжити вчити дітей емоційно сприймати зміст казки, запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; активізувати словниковий запас дітей словами: готувати, не гнівайся, званий обід, частувати; продовжувати знайомити дітей з роботою зі схемами. Ознайомити дітей з прислів’ями: «Як гукнеться, так і відгукнеться»;  «Як сам добрий, то  добротою й тобі відповідають». Вправляти  у використанні засобів інтонаційної виразності. Учити доцільно поєднувати рухи й міміку.

Продовжувати вчити скачувати тісто і формувати його в бублик.

Розвивати пам'ять, мислення, мовлення.

Виховувати охайність, комунікативні вмінні, вміння працювати разом.

Хід заняття.

1.Комунікативна діяльність, спілкування:

Привітання:

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку діткам усім!

Доброго ранку сонечку ясному!

Доброго ранку садочку прекрасному!

Вліво, вправо, вліво, вправо,

Оберніться, подивіться, одне одному всміхніться!

Мотивація:

Вихователь: Діти, а чи любите Ви ходити в гості?(так)

           А приймати гостей?(так)

           Діти, а Ви хочете навчитися приймати гостей?(хочемо)

У нас на Україні живе дуже гостинний і привітний народ, та не всі вміють гарно прийняти гостей, тож сьогодні ми навчимося правильно приймати гостей.

 

2.Пізнавальна діяльність.

Вихователь: Я познайомлю Вас із казкою К.Ушинського «Лисичка і журавель» (виставляю портрет письменника на мольберт) . У ній йдеться мова про те, як лисичка і журавель ходили один до одного в гості, і що з цього вийшло.

Читання казки.

Робота над змістом казки.

 Пояснення слів:

Частувати пригощати;

Не гнівайся - пробач;

Піймати облизня- не отримати того, чого хочеться.

 Перевірка розуміння, запитання до дітей:

Як називається казка?(лисичка і журавель)

Хто її написав?(К.Ушинський)

Як лисичка журавля в гості запрошувала?(приходь куме, приходь любий)

Чим лисичка частувала журавля?(манною кашкою)

Що журавель приготував для кумоньки?(окрошку)

Чим закінчилася дружба лисички і журавля?(лисичка пішла додому піймавши облизня, тобто не отримала того, чого хотіла )

Вихователь: діти, а зараз я Вам розкажу казку за схемою.(робота зі схемами)

Фізкультхвилинка.

 Руханка під музику, розподілити дітей на пари -  лисичка і журавель.

Лисички показують  як пригощають журавлів, журавлі намагаються дзьобати. Потім  журавлі пригощають лисиць.

 

3.Перетворювальна діяльність:

Вихователь: діти, я хочу вас познайомити з українськими прислів’ями:

  «Як гукнеться, так і відгукнеться», «Як сам добрий, то добротою й тобі відповідають».

Як ви думаєте, що хотів сказати український народ цими прислів’ями?(якщо люди роблять добро, добрі справи – то і до них теж так будуть ставитися -  по-доброму)

Вихователь: діти, чи правильно лисичка зустріла журавля?(ні). А чи правильно журавель зустрічав лисичку?(також не правильно)

Вихователь: діти, давайте пригадаємо правила за якими потрібно зустрічати гостей. (Робота зі схемами).

Питання: як Ви готуєтесь до зустрічі гостей?(радісно, весело, наводимо порядки у квартирі, готуємо добрі страви, )

Як зустрічаєте?(лагідно, добре, весело, радісно)

Чим пригощаєте?(чай, печиво, цукерки)

У що граєтеся з гостями?(у різні ігри).

А чи вмієте Ви дружити?

Висновок: якщо когось запросив у гості подбай про те, щоб йому було затишно і цікаво! Давайте ми помиримо лисичку і журавля!

Творча робота:  Діти, пропоную вам із тіста зліпити різнокольорові бублички і пригостити лисичку і журавля, і лисичка і журавель зможуть скуштувати таку їжу! І тоді вони більше ніколи не будуть сваритися!

Діти виконують роботу. Пригощають лисичку і журавля використовуючи ввічливі слова: пригощайся будь - ласка, дякую, смачного, приходь ще і.т.д.

4.Оцінно-контрольна діяльність.

Вихователь:

Яку казку ми з Вами читали на занятті?(Лисичка і Журавель)

Хто автор казки?(К.Ушинський)

Якими ж повинні бути господарі?(добрими, чемними, привітними)

Що Вам найбільше сподобалось на нашому занятті?

Вихователь: так дітки, коли запросив когось у гості потрібно бути чемним, привітним, гостинним!

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
1171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку