22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Конспект заняття "Карнавальні маски"

Про матеріал
Конспект заняття "Карнавальні маски" для дітей 5-6 років описує методику навчання дітей навичкам вирізання, розвиток дрібної моторики рук, колірного сприймання, фантазії на заняттях з образотворчого мистецтва у щколі раннього розвитку дитини "Малюк" Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник

гуртка образотворчого мистецтва

Школи раннього розвитку

дитини «Малюк»

 

Тема. Карнавальні маски.

Мета:

  • навчити дітей виготовляти карнавальні маски; закріплювати навички вирізання;
  • розвивати дрібну моторику рук, колірне сприймання, фантазію, творчу ініціативу;
  • виховувати працелюбність, акуратність, самостійність.

Тип заняття: комбіноване.

Поняття: карнавальна маска.

Обладнання: викрійки та зразки масок, кольоровий картон, папір-гофре, клей ПВА, клейонки, ножиці, простий олівець, серветки.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Мотивація. Гра-пантоміма «Улюблені звірі». Оголошення теми та мети заняття.
  3. Виготовлення карнавальних масок. Алгоритм дій.
  4. Хвилинка здоров’я «Ось всі пальчики мої».
  5. Практична самостійна робота дітей.
  6. Підсумок заняття. Парад карнавальних масок.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.

Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!

Діти (хором): Доброго дня!

  1. Мотивація. Гра-пантоміма «Улюблені звірі». Оголошення теми та мети заняття.

П.: Діти! Незабаром Новий рік – радісне та яскраве свято з ялинкою, Дідом Морозом, Снігуронькою, подарунками. А чи звертали ви увагу на те, що на новорічному святі його учасники одягнені в різні карнавальні костюми та маски.

Д. (очікувана відповідь): Так.

П.: Які карнавальні маски ви бачили?

(Відповіді дітей)

П.: Уявіть, що на наш новорічний карнавал завітали різні звірі. Давайте пофантазуємо і за допомогою рухів, жестів покажемо їх повадки.

Гра-пантоміма «Улюблений звір».

Мета: розвиток уяви.

Хід гри: педагог пропонує уявити звірів (зайця, ведмедя, лисицю, кота, собаку, мишу) і показати рухами та жестами їх повадки.

П.: А тепер зверніть увагу на дошку. Чи впізнаєте ви в цих масках знайомих для вас звірів?

Д. (очікувана відповідь): Так.

П.: Сьогодні ви навчитеся виготовляти карнавальні маски.

  1. Виготовлення карнавальних масок. Алгоритм дій.

Педагог звертає увагу дітей на карнавальні маски, які висять на дошці, і пропонує кожному вирішити для себе, яку маску він буде виготовляти.

На робочому столі знаходяться викрійки запропонованих масок та різнокольоровий картон для їх виготовлення. Діти обирають викрійку та колір картону.

Потім педагог знайомить дітей з алгоритмом виготовлення маски.

  1.               Покладіть картон кольором униз.
  2.               Прикладіть обрану вами викройку маски на картон та обведіть її.
  3.               Виріжте по контуру (педагог допомагає вирізати отвори для очей).
  4.               Виріжте зачіску, вії і прикраси з паперу-гофре.
  5.               Приклейте зачіску, вії і прикраси до маски.

Перед виконанням завдання педагог нагадує дітям правила безпечної роботи з ножицями.

  1. Хвилинка здоров’я «Ось всі пальчики мої» (В.І. Ковалько «Школа фізкультхвилинок»).

Педагог пропонує розім’яти пальці дітей перед самостійною роботою.

Ми малюємо, ми малюємо білу доріжку,

А потім ще раз і ще трішки.

Вказівним пальцем проводять по доріжці

Підійди, підійди, по доріжці походи.

Кличуть жестом

Підійди, підійди, по доріжці походи.

«Крокують» по доріжці середнім і вказівним пальцями

Ми малюємо, ми малюємо, сніжний ком катаємо.

Ну а пісенька завжди в справі допомагає.

Вказівним пальцем обводять по контуру нижній ком сніговика

Біле коло, біле коло,

Показують на нижній ком

На кого схожий ти один?

Піднімають плечі, розводять руки

Повторюють два останні рядки та руху.

А на ньому ще кружок білий і пухнастий.

Намалюємо ми сніжок круглий, сріблястий.

Вказівним пальцем обводять по контуру середній ком

Біле коло, біле коло,

Показують на середній ком

На кого схожий ти, друже?

Піднімають плечі, розводять руки

Повторюють два останні рядки та рухи.

Самий маленький кружок малювати ми станемо.

І ліпити, зліплювати сніжок теж не перестанемо.

Вказівним пальцем обводять по контуру верхній ком

Раз – кружок,

Показують на нижній ком

Два – кружок,

Показують на середній ком

Три – кружок. Вважаємо.

Показують на верхній ком

Хто ж це вийшов -

Може, вгадаємо?

Дивуються і розводять руки в сторони.

 

  1. Практична самостійна робота дітей.

Кожна дитина обирає свою викрійку маски за ступенем складності і самостійно виконує практичну роботу.

Педагог своїми рекомендаціями стосовно практичної роботи супроводжує процес виконання кожної дитини.

 

  1. Підсумок заняття. Парад карнавальних масок.

П.: Діти! Кожен з вас виготовив свою карнавальну маску. Всі виконали завдання. Ви молодці!

А зараз настав час для проведення параду наших карнавальних масок. Прошу вас всіх у своїх яскравих масках стати навколо ялинки та, рухаючись у хороводі, проспівати пісню «Падає сніжок».

Педагог проводить парад карнавальних масок навколо ялинки

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку