Конспект заняття "Ліплення на текстурованому картоні"

Про матеріал
Конспект заняття "Ліплення на текстурованому картоні" описує методику навчання дітей 5-6 років ліпити композиції на текстурованому картоні, правильно розміщувати їх на площині; прийомам ліплення стекою лінійного малюнка на картоні на заняттях з образотворчого мистецтва у Школі раннього розвитку дитини "Малюк" Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник

гуртка образотворчого мистецтва

Школи раннього розвитку

дитини «Малюк»

 

 

Тема. За задумом. Ліплення на текстурованому картоні.

Мета:

  • навчити дітей ліпити композиції на текстурованому картоні, правильно розміщувати їх на площині; закріпити знання з прийомів ліплення стекою лінійного малюнка на картоні;
  • розвивати творчу уяву, фантазію, дрібну моторику рук;
  • виховувати спостережливість, прагнення виконувати роботу охайно та красиво.

Тип заняття: комбіноване.

Поняття: текстурований картон.

Обладнання: пластилін, дошка, стеки, серветки, текстурований картон.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Мотивація. Бесіда «Хто, де живе?» Оголошення теми та мети заняття.
  3. Демонстрація прийомів виконання роботи.
  4. Фізкультхвилинка «Веселі долоньки».
  5. Практична самостійна робота дітей.
  6. Підсумок заняття.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.

Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!

Діти (хором): Доброго дня!

  1. Мотивація. Бесіда «Хто, де живе?» Оголошення теми та мети заняття.

П.: Діти, ми раніше з вами вже ліпили на картоні. А сьогодні я пропоную вам познайомитись з текстурованим картоном, на якому відображений різний фон. Будь ласка, зверніть увагу на зразки цього картону і скажіть, що вам нагадує цей фон?

Педагог демонструє дітям текстурований картон із

зображенням різного фону

Д. (очікувана відповідь): В Індії, Африці.

П.: Ми бачимо з вами індійського слона. Саме в цій країні слони – священні тварини. Їх наряджають: на голову одягають головний убір, а на спину – ковдру, розшиту золотими нитками. В Африці слони – це робоча сила. Вони здатні піднімати своїм хоботом дуже важкі речі. Я пропоную вам зліпити індійського слона і прикрасити його ковдру на спині бісером та паєтками.

  1. Демонстрація зразків. Розглядання дерев’яної скульптури слона.

Спочатку педагог демонструє зразки дитячих робіт, а потім детально розглядає з дітьми дерев’яну скульптуру слона з опорою на геометричні фігури.

Тулуб – це овал.

Голова – це куля.

Ноги – це валики.

Великі вуха.

Хобот – це довгий конус.

Хвіст – це маленький конус.

  1. Алгоритм дій ліплення слона.

Педагог знайомить дітей з алгоритмом ліплення слона з урахуванням характерних ознак, дотримуючись пропорцій.

  1.               Розділяємо пластилін на три частини.
  2.               З першої частини пластиліну виліплюємо форму овалу – це тулуб.
  3.               З другої частини – форму кулі – це голова. І з’єднуємо її з тулубом.
  4.               З третьої частини робимо ноги. Для цього розділяємо її на чотири однакові частинки і прямими рухами рук формуємо кінцівки – чотири однакових за товщиною та довжиною стовпчиків (валиків). Потім їх з’єднуємо з тулубом.
  5.               З голови виліплюємо вуха та хобот методом відтягування і пальцями проробляємо їх, надаючи потрібної форми.
  6.               Хвіст виліплюємо методом відтягування з тулуба.
  7.               Стекою виділяємо дрібні деталі.
  8.               Виліплюємо ковдру з пластиліну іншого кольору і прикрашаємо її бісером та паєтками (завдання для тих, хто виконає ліплення слона самостійно).

Перед виконанням завдання педагог нагадує дітям правила безпечної роботи зі стекою.

  1. Фізкультхвилинка «Веселі долоньки».

Педагог пропонує розім’яти пальці дітей перед самостійною роботою.

Що роблять руки, коли ми зустрічаємось?

Що роблять руки, коли ми прощаємось?

А якщо ми як зайці хочем пострибать?

А воду долоньками як набирають?

А як, покажіть, на скрипці грають?

А в двері як будемо з вами ми стукать?

А як показать що нам треба мовчать?

Як можна долонькой себе похвалить?

Молодці!

Весела вийшла наша гра.

Долоньками скажем: «Ура»!

 

  1. Практична самостійна робота дітей.

Педагог своїми рекомендаціями стосовно практичної роботи супроводжує процес виконання ліплення для кожної дитини окремо з урахуванням її умінь та навичок. Пропонує дітям, які самостійно виконали завдання, допомогти тим, хто не встигає.

 

 

  1. Підсумок заняття.

П.: Діти! Кожен з вас виліпив свого слона. Той, хто з вас не встиг виліпити і прикрасити ковдру для слона, може це зробити вдома. Давайте представимо, що наші слони беруть участь у святковому дійстві, і розмістимо їх в уявних джунглях. Дивіться, які гарні слони у вас! Всі виконали завдання. Ви молодці!

(Педагог проводить виставку виробів)

docx
Додано
20 лютого 2019
Переглядів
7294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку