Тема. КИЛИМОК ДЛЯ ОЛЕНКИ
Програмовий зміст: продовжувати вчити малят ритмічно наносити мазки на папір у певній послідовності, правильно тримати пензлик; розвивати відчуття кольору, ритму, естетичний смак; виховувати емоційне ставлення до намальованого, вміння отримувати радість від процесу роботи та її результату.
Матеріал: аркуш паперу формату А4, гуаш, пензлик, серветки, лялька Оленка, іграшковий килимок.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь. Діти, запрошую вас у гості до ляльки Оленки. Вона сьогодні купила собі нові меблі і хоче, щоб ми допомогли їй розставити їх у будинку. Діти підходять до макету будиночка.
Оленка. Заходьте, будь ласка.
Лялька вітається з дітьми.
Дид гра « Меблі»
Діти разом з вихователем розставляють меблі в кімнатах.
Вихователь пропонує дітям розглянути зразок килимка.
Фізкультхвилинка
Килимок ми прикрашатимемо фарбами. Пензлик триматимемо трьома пальчиками за залізну спинку. У фарбу занурюємо лише ворс і малюємо ось такі мазки. Вихователь допомагає малятам пригадати прийом ритмічного нанесення мазків, заохочуючи їх до самостійних творчих проявів під час прикрашання килимка. Вихователь хвалить дітей за роботу.
Підсумки:До кого ми у гості ходили? Що ми бачили у Оленки? Які меблі? Що потрібно було Оленці? Що ми їй малювали? Чим? Як? Яким кольорами?