Конспект заняття з математики "Веселі клоуни"

Про матеріал
Конспект заняття з математики для 2-ї молодшої групи "Веселі клоуни". Пальчикова вправа "Ми по вулиці ідемо". Матеріал: демонстраційний: магнітна дошка, три клоуни (круглі голови, трикутні - ковпачки), дзвіночок, три собачки, три котика, три трикутники різної форми; геометричні фігури до гри «Третій зайвий». Роздатковий: 3 собачки, 3 котики, трикутники, круг, олівці сині, жовті.
Перегляд файлу

Червоноградська міська рада Львівської області

Заклад дошкільної освіти ясла-садок №1 комбінованого типу

 

 

 

 

 

 

   

   Конспект заняття з математики в молодшій групі на тему «Веселі клоуни»

 

 

 

 

                                                                                                                Укладач:

                                                                                                                     Ляшук С.М.,

                                                                                                                   вихователь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Мета:

- вчити дітей рахувати в межах 3-х;

- вправляти у вмінні співвідносити число з кількістю предметів;

- розуміти поняття більше, менше, порівну;

- закріпити знання про геометричні фігури: круг, трикутник, порівнюючи їх з предметами, кольори: жовтий, синій;

- розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, мислення, дрібну моторику пальців рук;

- виховувати культуру поведінки в громадських місцях.

    Матеріал.

  Демонстраційний: магнітна дошка, три клоуни (круглі голови, трикутні - ковпачки), дзвіночок, три собачки, три котика, три трикутники різної форми; геометричні фігури до гри «Третій зайвий».

  Роздатковий: 3 собачки, 3 котики, трикутники, круг, олівці сині, жовті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 

                                         Хід заняття

  Пальчикова вправа:

«Ми по вулиці ідемо,

Гарно всі себе ведем.

Ось і «Зебра» - зупинились,

Вліво, вправо подивились.

Вільно скрізь, машин нема

Ось до цирку ми прийшли

Й тихо в зал усі зайшли»

(Виконують рухи згідно словам. Діти сідають півколом)

  Вихователь. Діти, ви вже ходили до цирку? (Так) Як потрібно поводити себе в цирку? (Відповіді дітей)

-  Кого ви там бачили? (фокусників, клоунів, собачок, ведмедів…)

-  А хто зараз зявиться, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

В цирку він смішніший всіх,

У дітей має великий успіх.

Тільки згадати нам залишається,

Як веселун цей називається?  (Клоун)

- Ось веселі клоуни зявились на арені. Скільки їх? (Два.)

 ( На дошці виставляється дві круглі голови)

  Вихователь. Клоунам треба гарно вбратися для виступу. Візьміть стільки ковпачків, скільки клоунів і вдягніть їх (одна дитина виставляє ковпачки рахує їх) Що можна розповісти про клоунів і ковпачки? Скільки клоунів? Скільки ковпачків? (клоунів стільки, скільки ковпачків. Їх порівну, по два)

 (Лунає дзвоник, прийшов ще один клоун, який запізнився)                 Вихователь.  Скільки стало клоунів? (три)                                                                - Звідки взялося три клоуни? (було два прийшов ще один)                                                                                                              - Чого більше – ковпачків чи клоунів? (клоунів більше)                                                            - Як зробити, щоб було порівну? (додати ковпачок, або забрати клоуна. Одна дитина робить)                                                                                                                                                     - Отже два клоуна і два ковпачка їх є порівну, три клоуна і три ковпачка -                                        порівну; три більше за два. А наші клоуни мають дресированих собачок і кішечок. Давайте і ми з вами станемо дресирувальниками.                                           (Самостійна робота за столами)                                                                                             Вихователь. На арену вийшло дві собачки та одна кішечка. Кого більше? Кого менше? Що треба зробити, щоб їх стало порівну? (і так далі до трьох, діти виконують всі за столами, одна дитина на дошці)                                                                     - Ви хочете взяти участь у цирковій виставі? (Так)                                                                                          Фізкультхвилинка. (під музику)                                                                                                    1. На арену вийшли повітряні гімнасти (ходьба на носочках, руки в сторони)               2. На зміну їм прийшли силачі ( згинання рук до плечей, розгинання. Нахили вперед)                                                                                                                                                                      3.  А зараз вибігли циркові собачки. (Стрибки)                                                              Вихователь. Яку гарну виставу ви показали. Давайте повернемось до наших клоунів. На яку геометричну фігуру схожа голова клоуна? (Круг) а ковпачок? (трикутник)                                                                                                                                   (Виставляються трикутники різної форми )                                                                                Вихователь. Що спільного у цих фігурах? (це трикутники)                                                        - Скільки кутів? Скільки сторін? (діти виходять до дошки, рахують кути, сторони )                                                                                                                                                 (Самостійна робота дітей на смужках)                                                                                                   Вихователь. Викладіть три кружечка на верхній смужці і стільки ж трикутників на нижній. Скільки ти виклав трикутників? (три) А кружечків? (три) Чого більше трикутників чи кружечків? (порівну) Отже три і три – порівну.                                                                                                                           Дидактична гра «Третій зайвий».                                                                                                    Мета: вчити дітей розрізняти геометричні фігури за кольором, розміром, величиною.                                                                                                                                                       Хід гри. В рядок на дошці вихователь викладає три трикутника – два червоні один жовтий.                                                                                                                   -  Який трикутник зайвий? Чому? (жовтий, бо він іншого кольору)         (викладає два трикутники і один круг одного кольору)                                                         -  Що тут зайве? (круг, тому що дві інші фігури трикутники)                                             (два малі і один великий трикутник однакового кольору)                                          -  А тут що зайве? (великий трикутник)                                                                                                      Ще виставляються інші варіанти, діти відповідають                                                                             Вихователь. А зараз ми заштрихуємо геометричні фігури, які лежать перед вами (штрихування трикутників і кругів, синім і жовтим олівцем)                      Підсумок                                                                                                                                                                             -   Хто до нас приходив? (клоуни)                                                                                                                    -   Скільки їх було? (три)                                                                                                                                           -   В яку гру ми грали? («Третій зайвий»)                                                                                                       -   Які геометричні фігури ви заштриховували? (трикутник і круг)

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
1685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку