Конспект заняття: логіко-математичний розвиток ( 2 молодша група). Тема: «Завдання від Фіксиків»

Про матеріал
Конспект заняття: логіко-математичний розвиток ( 2 молодша група). Тема: «Завдання від Фіксиків»
Перегляд файлу

Конспект заняття: логіко-математичний розвиток ( 2 молодша група).

Тема: «Завдання від Фіксиків»

Програмовий зміст: Вчити порівнювати, групувати предмети за кольором, величиною, формою, кількістю множини. Вправляти у виділенні в навколишньому середовищі кількості предметів ( багато і мало). Вчити рахувати у межах трьох у прямому порядку. Привчати використовувати зображення цифр. Вправляти у розрізненні круга, квадрата, трикутника та добирати предмети схожі за формою.

Обладнання: Проектор, ноутбук, музичний супровід.

Хід заняття:

1.Організаційний момент:  Психогімнастика «Привітання».

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку діткам усім!

Доброго ранку сонечку ясному!

 Доброго ранку садочку прекрасному!

Вліво — вправо, вліво — вправо, оберніться — подивіться,

Одне одному всміхніться.

2. Вступна частина.

Сьогодні до нас завітали герої з мультфільму «Фіксіки». Як гадаєте, чому? Вони підготували для вас цікаві завдання. Але я от не знаю чи справитесь ви з ними? (діти переконують що справляться).

3. Основна частина.

Перше завдання у нас від Нулика. Діти дивляться на екран та виконують завдання.

-Що зображено на екрані? Що вище — дерево чи кущик? Що нижче — квітка чи дерево?

Після правильного виконання діти показують на пальчиках та говорять, як Фіксики «Ти-дищ!»

Наступне завдання від Сімки. Назвіть іграшки. Вони різні чи однакові? Чому вони різні? Чому однакові? Складіть маленькі м’ячики в маленьку коробку, а великі — у велику.

 

 

Завдання від Верти. Назвіть геометричну фігуру. Оберіть предмети, подібні за формою до трикутника.

Після правильного виконання діти показують на пальчиках та говорять, як Фіксики «Ти-дищ!»

Завдання від Файєра. Доберіть до кожного килимка відповідний фрагмент.

Після правильного виконання діти показують на пальчиках та говорять, як Фіксики «Ти-дищ!»

Завдання від Ігрика .Назвіть цифру. Оберіть предмети, яких по одному.

Після правильного виконання діти показують на пальчиках та говорять, як Фіксики «Ти-дищ!»

Фізкультхвилинка. Руханка із Фіксиками.

Завдання від Татуса. Оберіть предмети, яких по два.

Завдання від Масі. Назвіть цифру. Оберіть предмети, яких по три.

Завдання від Дідуса. Скільки чашок? Скільки блюдець?
Знайдіть кожній чашці своє блюдце.

4. Підсумок заняття.

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку