Конспект заняття на тему "В гості до Зими"

Про матеріал
Конспект заняття з ознайомлення з наколишнім для дітей з ООП старшої групи має форму гри-подорожі і спрямоване на закріплення знань дітей про зиму, формування вміння помічати та називати зміни в природі, робити найпрстіши висновки та вміння отримувати задоволення від роботи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

НА ТЕМУ: «В ГОСТІ ДО ЗИМИ»

(старша група, діти з ООП)

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вихователь КЗ «БНРЦ

«Довіра» КМР

Максютенко С.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вид заняття: тематичне, гра-подорож

За змістом: ознайомлення з навколишнім

За дидактичними цілями: заняття із закріплення і систематизації досвіду.

Мета: формувати вміння дітей помічати і називати сезонні зміни в природі, сприяти розумінню дітьми найпростіших причинно-наслідкових зв’язків між сезоном та станом погоди, діяльністю людей, забавами дітей; розвивати мовлення, пам'ять  та мислення дітей, вміння помічати красу природи в будь-яку пору року; виховувати бажання співпрацювати з однолітками, отримувати радість і задоволення від спільної діяльності.

Матеріали: сніжинки паперові (5 шт.), печиво «Сніжинка» (для кожної дитини), предметні картки для дидактичних ігор, кубики льоду, серветки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Діти разом з вихователем стають у коло:

Ми зібрались разом в коло

Тихо, затишно навколо.

За руки разом ми візьмемось,

Один одному всміхнемось.

Лунає телефонний дзвінок. Вихователь бере телефон:

-          Добрий день! Так, звісно ми прийдемо! Дуже раді будемо зустрітися.

Кладе телефон і звертається до дітей:

-          Малята, а ви любите ходити в гості? (Так)

-          Сьогодні я вам пропоную піти в гості. А до кого, ви дізнаєтеся, відгадавши загадку:

Стало біло навкруги -

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я - ….(Зима)

Вихователь:

-  Ми з вами відправимося в гості до Зимоньки. Щоб ми з вами не заблукали, Зимонька нам залишила підказки. Нам потрібно буде зібрати всі сніжинки, їх буде 5 і виконати завдання, які ми знайдемо на них. Тож дорога буде нелегкою, але цікавою. (Сніжинки заздалегідь розложені по групі)

Вирушаємо!

Під  пісню А. Мігай «Зимонька-Зима» діти разом з вихователем починають подорож

ІІ. Основна частина

Діти знаходять першу сніжинку.

Вихователь:

-  А ось і перше завдання.

Дидактична гра «Що переплутав художник?» (робота з малюнком)

 

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Untitled-5.png

-          Подивіться уважно, як ви думаєте,  яка пора року зображена на малюнку? (Зима)

-          Чому ви так вирішили? (багато снігу, дерева голі)

-          А подивіться уважно на малюнок. Все правильно? Художник нічого не переплутав?

 

Робота над «помилками» художника, які діти повинні побачити і назвати. (Якщо діти пропускають якусь помилку, то вихователь їм допомагає):

  1. Їжачок і білочка готують запас на зиму.

-          Коли звірята готуються до зими?

-          Що любить білочка і їжачок? Де вони живуть?

  1. Метелики не літають взимку

-          Коли можна побачити метеликів?

-          Метелики – це тваринки? А хто?

  1. Квіти  не ростуть на снігу

-          Як називаються квіти?

-          Коли можна побачити маки?

  1. Не всі птахи зимують в Україні

-          Яких птахів ви бачите на малюнку?

-          А чи всі вони зимують дома?

-          Які птахи відлітають у вирій?

-          А яких зимуючих птахів ви ще знаєте?

  1. Яблука не ростуть на ялинці

-          Як називається дерево, на якому ростуть яблука?

-          Яблуко це фрукт чи овоч?

-          Коли спіють яблучка

Вихователь:

-  Молодці! Ви добре справились з першим завданням. Рушаємо далі!

 

Діти знаходять другу сніжинку

Вихователь:

-  А ось і нове завдання від Зимоньки.

Дидактична гра «Зима: так чи ні»

-         Діти, перед вами карточки.  Вам необхідно відібрати ті, які стосуються зими. А ті, які відносяться до іншої пори року мають лишитися на столі.

(Можна розділити дітей на дві команди. Та команда, яка перша правильно виконає завдання отримує сніжинку)

Вихователь:

-  Ну що ж, і це завдання ми виконали. Рухаємося далі.

 

Підходять до третьої сніжинки.

Вихователь:

-  Тепер нам Зимонька пропонує трохи порухатись, розважитись і повторити зимові місяці.

Фізкультхвилинка

У володарки Зими

В гостях змерзли трохи ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали – сіли, встали – сіли,

Розігріли добре тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

 

Четверту сніжинку діти знаходять на кучугурі «снігу» (біла тканина або синтепон). Вихователь піднімає тканину і знаходить кусочок льоду:

-          Подивіться, що це? (Лід)

-          Візьміть його в руки? Що ви відчуваєте? Який лід? (Холодний, твердий)

-          Дивіться, ви потримали льодинку в руках. Яка у вас стала долонька? (Мокра)

-          А як ви гадаєте, чому? (Долонька тепла і лід тане)

-          Льодинка дуже схожа на льодяник. А чи можна їсти лід? (Ні). Чому? (Бо можна захворіти)

-          Молодці! Все правильно! Покладіть лід, витріть руки і рушаємо далі.

 

Вихователь:

-          А ось і остання п’ята сніжинка.

Дидактична гра «За що я люблю зиму»

-          Зараз ми з вами будемо передавати сніжинку один одному і  говорити, за що нам подобається зима.

-          Готові? Починаємо:

 «Я люблю зиму тому, що….» (орієнтовні відповіді дітей: багато свят, подарунків, можна кататися на санках і т.д.)

 

ІІІ. Підсумки

Звучить музика А Вівальді «Зима», до групи заходить Зимонька.

Зимонька:

-          Дуже рада вас вітати, любі хлопчики й дівчата! Я з нетерпінням вас чекала. Мені дуже приємно, що ви так добре все про мене знаєте. На згадку про себе, я вам приготувала невеличкі подаруночки. (Роздає дітям печиво у вигляді сніжинок)

 

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку