Конспект заняття "Наша рідна природа"

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити дітей доглядати за домашніми тваринами; формувати екологічне мислення, свідоме ставлення до оточуючої живої природи; вчити сприймати себе як частку навко¬лишнього середовища; дати знання про користь та небезпеку від тварин, які утримуються в куточку природи та в домашніх умовах виховувати чуйність та людяність.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ «РІДНА ПРИРОДА»

(до розділу «Дитина та природа»)

Тема. Наші улюбленці

Мета: продовжувати вчити дітей доглядати за домашніми тваринами; формувати екологічне мислення, свідоме ставлення до оточуючої живої природи; вчити сприймати себе як частку навко­лишнього середовища; дати знання про користь та небезпеку від тварин, які утримуються в куточку природи та в домашніх умовах виховувати чуйність та людяність.

Вид діяльності: колективна робота в куточку природи, догляд затваринами.

Словничок: морська свинка, кролик, папужка, хутро, кігті, годівниця.

Попередня робота: бесіди за ілюстраціями, спостереження за роботоюв куточку природи по догляду за тваринами.

Хід заняття

Вихователь. Діти, ось ми й прийшли до нашого куточка природи. Зараз ми приберемо в клітках у наших улюбленців, поспілкуємось із ними, але спочатку я пропоную відгадати кілька коротеньких загадок:

Вухатий має звичку

Капусту їсти і травичку

(Кролик.)

Так, це звичайно, кролик. А ви можете назвати його дикого роди­ча? (Зайчик.) А хто ще з домашніх тварин харчується травою? Так — і морська свинка, і коза, і корова, і кінь також їдять траву. А що ще їдять ці тварини? (Зерно, сіно.) Ось ми з вами й візьмемо травичку і зернятка для нашої свинки. А тепер ще загадка:

Без усякої напруги

Скопіює всіх ... (папуга).

Де живуть папуги в дикій природі? Чим живляться? У якому ви­падку папужка починає імітувати людську мову? Які умови необхідно, і творити, щоб пташка була здорова та не нудьгувала? (Відповіді дітей.) А от іще одна загадка:

Гладенька спинка

В морської ... (свинки).

Як ви гадаєте, чому цю тваринку відносять до класу гризунів? Які в неї зуби? Чи може кролик, свинка чи навіть папужка поранити люди­ну, яка опікується ними? Яких застережних заходів треба вживати, щоб не завдати шкоди тваринам і уникнути травмування під час годування чи прибирання клітки? (Відповіді дітей.)

Робота

Діти разом із вихователем прибирають в клітках, наливають водич­ку та підсипають їжу.

Вихователь по ходу заняття підкреслює, як можна виконати це яко­мога обережніше, щоб не зашкодити тваринкам і не завдати неприєм­ностей собі.

 

Підсумок заняття:

Тварини мають право жити, як їм подобається, а тому не годиться сприймати їх як живі іграшки. Захищаючись від надмірної уваги, вони можуть ненавмисне нанести людині травму.

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку