КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ: "В ГОСТЯХ У КАЗКИ"

Про матеріал
Мета: продовжувати розвивати художньо-мовленнєву діяльність дітей в комбінації з іншими видами творчості: музичною, літературно-мовленнєвою, театралізованою широко використовуючи усну народну творчість. Продовжувати вчити дітей складати казку по-новому, спільно вирішувати проблемні питання. Придумувати, складати поширене речення, закінчувати початі. Збагатити словник прикметниками, новими словами, складеними самими дітьми. Активізувати мислення з допомогою проблемних завдань та вправ. Удосконалювати творче відтворення імітаційних рухів та емоційних станів персонажів в процесі драматизації. Розвивати творчу уяву, здатність фантазувати. Виховувати уважність, бажання допомогти.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ: "В ГОСТЯХ У КАЗКИ"

unnamed-file.jpg

Мета: продовжувати розвивати художньо-мовленнєву діяльність дітей в комбінації з іншими видами творчості: музичною, літературно-мовленнєвою, театралізованою широко використовуючи усну народну творчість. Продовжувати вчити дітей складати казку по-новому, спільно вирішувати проблемні питання. Придумувати, складати поширене речення, закінчувати початі. Збагатити словник прикметниками, новими словами, складеними самими дітьми. Активізувати мислення з допомогою проблемних завдань та вправ. Удосконалювати творче відтворення імітаційних рухів та емоційних станів персонажів в процесі драматизації. Розвивати творчу уяву, здатність фантазувати. Виховувати уважність, бажання допомогти.

                                                                 Хід заняття

І. Організаційний момент.

Вихователь:

Відкладіть yci ви справи ,

Балачки свої, забави,

Сядьте зручно всі, будь ласка,

Надіслала лист нам казка.

Вихователь читає лист:

 «СВІТОМ казки мандрувати я запрошую ycix,

Буде вам усім цікаво, будуть жарти, буде сміх .

Станете чарівниками, знайдете ви глек добра,

Тож вci очi закривайте i у казку вирушайте.»

- А ви любите казки??? А як ви думаєте, де можна побачити казку? ( в кінотеатрі, по телевізору, в театрі, по комп’ютері)

- А що таке театр? ( велика, красива будівля, де виступають артисти)

- Які види театрів ви знаєте?(пальчиковий, тіньовий, ляльковий, театр рукавичок, театр маріонеток,магнітний театр)

- А ви, діти, знаєте, хто працює в театрі? ( гардеробниця, касир, артисти, гримери, режисери, костюмери)

- Малята,  а якщо ви прийдете в театр дивитися казку - ким ви там будете? (глядачами). А як треба поводитися в театрі??(відповіді).  Ви такі молодці, діти!!!

- Так багато знаєте про театр, а давайте з вами і правда відправимося в театр, дізнаємося, яка ж казка там сьогодні йде!

ІІ. Основна частина.

Вихователь: Діти, подивіться, скільки ляльок з різних казок. З яких казок прийшли ці герої?

 Діти: «Лисичка-сестричка та сірий вовк», «Солом’яний бичок», «Кирило   Кожум’яка» тощо.

Дидактична вправа «Добрий — злий»

Вихователь. Я буду називати героїв, а ви будете показувати мімікою, який цей герой добрий, злий, здивований, засмучений, і потім поясніть чому ви так вважаєте.

Мета: прищеплювати навички пояснювального мовлення.

Діти.

Коза-Дереза — зла, вона кривдила героїв казки.

Кривенька качечка — добра, вона турбувалася про старих людей, допомагала їм.

Фізкультхвилинка

 У темному лісі є хатинка - діти крокують

Варто задом наперед - діти повертаються

У цій хатинці є старенька - Погрожують пальцем

Бабуся Яга живе - погрожують пальцем іншої руки

Ніс гачком, - показують пальчиком

Очі великі - показують

Немов жарини горять- похитують головою

Ух, яка сердита! - біг на місці

Дибки волосся стоїть -руки вгору

Вихователь.  Давайте розкажемо нову казку. Мабуть, наша казка сьогодні буде злою чи доброю? Як буде починатися наша казка?

Діти. «Жили собі», «Одного разу ….», «Жили-були Дід та Баба…» «В деякому царстві…»

Вихователь:

 А допоможе нам ось цей чарівний клубочок. Давайте встанемо  промовимо такі чарівні слова і відправимось у подорож у казку за клубочком:

«Ти котись, котись клубочок,

Попереду у лісочок.

Покажи малятам нашим

Як у казочку попасти».

Про кого ж нам придумати казочку?

Вихователь: Давайте я почну казочку. В одному невеликому містечку жили були Дід та Баба. Жили вони на дев’ятому поверсі великого будинку. А разом з ними жив Колобок. Одного разу, коли дідусь та бабуся пішли у справах, Колобок викотився на балкон та й стрибнув вниз - на асфальтовану доріжку. Піднявся Колобок на бочок, оглянув себе та й каже: «Тепер я не Колобок, а коржик» - та й побіг до лісу і прямо в наш ліс.

Давайте придумаємо, що було далі.

(Діти придумують героїв та сюжет казки).

Коли у дітей виникають труднощі з продовженням казки, вихователь вводить свого героя.

Діти складають казку.

ІІІ. Підсумок

• Назвіть свої улюблені казки.

• Чим вони вам подобаються?

• А чому вчать казки?

Ось і закінчилась наша подорож. Ви сьогодні всі старалися і були просто молодці.

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку