Конспект заняття: "Навіщо бути добрим"

Про матеріал
вчити дітей усвідомлювати, що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування (вітатися, прощатися, просити, відмовляти), створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння спілкуватися, повчитися норм поведінки в інших; вправляти в умінні розпізнавати добрі та погані вчинки; продовжувати викликати в дітей інтерес до аплікації, учити наклеювати готові форми ; розвивати дрібну моторику рук, вміння працювати в колективі, розвивати дружні стосунки, бажання допомагати; розвивати мислення, мовлення, пам’ять, увагу, уяву.
Перегляд файлу

Мета: вчити дітей усвідомлювати, що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування (вітатися, прощатися, просити, відмовляти), створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння спілкуватися, повчитися норм поведінки в інших; вправляти в умінні розпізнавати добрі та погані вчинки; продовжувати викликати в дітей інтерес до аплікації, учити наклеювати готові форми ; розвивати дрібну моторику рук, вміння працювати в колективі,  розвивати дружні стосунки, бажання допомагати; розвивати мислення, мовлення, пам’ять, увагу, уяву.

 

Матеріал: сюжетні та предметні картинки добрих та поганих вчинків, про­блемні ситуації в картинках, макет великого дерева для колективної праці, готові листочки на кожну дитину, клей, пензлі, серветки, клейонка; слова до психогімнастики.

 

Попередня робота: розвішування  демонстраційного матеріалу по груповій кімнаті про добрі та погані вчинки; вивчити слова до психогімнастики «Лагідні слова».

 

 

Хід заняття

1. Спілкування

Психогімнастика «Лагідні слова»

Вихователь пропонує дітям стати в коло і привітатись одне з одним лагідними словами, побажавши доброго дня, та лагідно доторкнутись дитини, яка стоїть поруч.

— Коли ми всі такі добрі, ніжні, лагідні, то нам всім добре, і виникає від­чуття, що нас усі люблять. Сьогодні, діти, ми з вами поговоримо про добро і зло, про те, якими нам потрібно бути.

        Розгляд демонстраційного матеріалу з різними ситуаціями добрих та поганих вчинків , бесіда з дітьми

  •             Що ж таке добро?
  •             Яку людину називають доброю?

Так, добра людина випромінює тепло і світло, своїми добрими вчинками вона розраджує, заспокоює, ніби притягує до себе, Таку людину цінують і шанують, вона ввічлива і тактовна, з нею приємно спілкуватися.

  •             Як ви розумієте, що таке доброта?

Доброта — найбільша цінність нашого життя. Її не можна купити за жодні гроші, її по краплиночці виховують змалечку.

  •             Діти, спробуймо разом поміркувати, на що схожа доброта?

 

2. Пізнавальна частина.

 

Дидактична гра : «В якому вчинку живе добро»

 

Фізкультхвилинка «Мій друг»

Щось не хочеться сидіти, треба трохи відпочити(руки вгору, руки вниз)

На сусіда подивись (Руки вгору, руки в боки)

Вище руки підніміть, а тепер їх опустіть.

Плигніть, діти, кілька раз, за роботу, все гаразд!

 

А зараз ми з’ясуємо з вами, що таке добрі вчинки ,а які погані.

Дидактична гра : «Що добре, що погане».

  • А зараз давайте наші добрі справи прикріпимо до нашого дерева «Дружби».

3. Перетворювальна діяльність.

Вправа «Дерево добрих справ»

 Вихователь звертає увагу дітей на дерево Доброти та пропонує кожному взяти один листочок, назвати будь-яку добру справу, та наклеїти його на дереві.

— Погляньте, наше дерево збагатилося вашими добрими справами.

4. Оцінно- контрольна діяльність.

  •     Що таке добро, добрі вчинки?
  •     Що таке зло, погані вчинки?
  •     Діти, не бійтесь бути добрими, не бійтесь дарувати тепло своєї душі.

Все — із доброго чи злого Починається з малого.

Листя виросте з листочка,

З нитки витчеться сорочка,

Хліб — з маленької зернини,

Дощ із чистої краплини,

А людське добро — з дитини!

 

 

 

 

Запорізький навчально-виховний комплекс «Барвінок»

дошкільний підрозділ

 

 

 

 

 

 

 

 «Навіщо бути добрим»

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття:

вихователь

Луньова О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя, 2021

docx
Додав(-ла)
Луньова Ольга
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку