Конспект заняття "Півник і двоє мишенят"

Про матеріал
Конспект заняття для дітей першої молодшої групи. Вид заняття: сенсорне виховання та матеметика. Мета:закріпити поняття: "один", "багато". Продовжувати вчити рахувати до 2. Вміти розрізняти і знаходити цифри 1 і 2 серед інших. Розуміти і вживати у власному мовленні слова, які означають величину: великий півник, маленькі мишенята.
Перегляд файлу

Конспект заняття

 в першій молодшій групі

 

 

Вид:                    сенсорне виховання + математика

Тема:                 «Півник і двоє мишенят».

Група:                І молодша

Програмовий зміст: Закріпити поняття: «один», «багато». Продовжувати вчити рахувати до 2. Вміти розрізняти і знаходити цифри 1 і 2 серед інших.

Розуміти і вживати у власному мовленні слова, які означають величину: великий півник, маленькі мишенята.

Матеріал: ляльки: півник, 2 мишенят; пшеничний колосок, печиво.

 

Хід заняття.

І.  Вступна частина.

1. Психогімнастика:

-         Подивіться, діти як яскраво світить сонце:

Світить нині сонечко

У моє віконечко.

Світить воно, гріє,

Дітки всі радіють.

В коло всі ставайте

                В цікаву гру пограйте

2. Повідомлення теми.

-         Діти, до нас сьогодні хтось прийшов, а хто це ви дізнаєтесь, коли відгадаєте
загадку.

Рано вранці він встає

Діточок будити йде

Хто це пісеньку таку

Нам співа: "Ку - ку - рі - ку?"

-         Правильно, це півник.

Півник хоче привітатись з кожним із вас, а ви назвете йому своє ім’я.

ІІ. Основна частина.

  1. Вправа «Заспіваєм пісеньку»

-         Дітки, давайте разом з півником заспіваємо його пісеньку.

"А я півник - молодець

Маю гарний гребінець

Рано - вранці півник встав

Крильцями помахав

Клювиком поклював

Голосисто заспівав:

Ку - ку - рі - ку - у - у"

(Діти виконують рухи, відповідно до слів).

-         Малята, сідайте на стільчики.

  1. Закріплення знань.

-         Дітки, подивіться, багато півників прийшло до нас чи один?

-         Один (показують цифру 1).

-         А хто жив разом з півником?

-         Двоє мишенят.

-         А де ж мишенята? Мабуть десь загралися.

-         От півник знайшов колосок.
Скільки колосків? (один).

  1. Вправа «Голосно – тихо»

-   Став  півник гукати мишенят.  Давайте допоможемо півнику і тихенько, пошепки погукаємо мишенят, почують чи ні?

     (гукають: ми - ше - ня - та       2 р.).

-   А тепер давайте голосніше (гукають 2 р.).

  1. Вправа «Знайди цифру»

-   Не чують. Мабуть загралися. Давайте пошукаємо (діти знаходить мишенят в будиночку).

-   Ось і мишенята. Що вони робили? Мабуть спали?

-   Давайте порахуємо їх.

-   Один, два. (діти показують цифру 2 серед 3 інших).

  1.  Вправа «Один – багато; великий - маленький»

-   Півник з мишенятами стали молотити колосок і стало багато зерняток, (показую).

-   Скільки зерняток стало? Багато.

-   А скільки було колосків? Один

-   Подивіться на півника і мишенят.

-   Півник маленький чи великий? (великий)

-   А мишенята? (маленькі)

  1.  Гра-потішка

-   Дітки, півник напік багато пиріжків, а ми зараз спечемо хлібчик.

"Печу, печу хлібчик

Діткам на обідчик

Більшенькому - більший

Меншенькому - менший".

-   Спекли хлібчик, витягли з печі - гарячий, подуємо, а тепер посмакуємо, який ви добрий хлібчик спекли.

-   Діти, а мишенята наші не ледачі, стали півнику в усьому допомагати.

ІІІ. Заключна частина.

  1.  Гра «Півник і мишенята»

-   Давайте ми пограємо з півником і мишенятами

"Ми як півники крокуємо

ніжки вище піднімаємо

Раз, два, раз, два

Ніжки вище піднімаємо.

А тепер як мишенята

На носочках будемо йти.

Тихо, тихо, бо нас півник

Може зараз всіх знайти.

 

-   Дітки, а півник і мишенята приготували вам гостинці. За те, що на занятті ви дуже гарно відповідали і були молодці, півник і мишенята хочуть пригостити вас печивом.

-   Подякуйте півникові.

Півник і мишенята прощаються з дітьми

 

 

docx
Додав(-ла)
Маласай Олена
Додано
29 січня
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку