Конспект заняття "Подорож до лісу"

Про матеріал
Даний конспект буде корисним під час планування занять за освітнім напрямом "Дитина в природному довкіллі"
Перегляд файлу

Заняття для дітей молодшого дошкільного віку «Весняні пригоди»

Мета: Закріплювати знання про пори року, формувати уявлення дітей про диких тварин, птахів, збагачувати словниковий запас прикметниками та дієсловами, сприяти розвитку пам’яті, уяви, мислення. Виховувати дбайливе ставлення до об’єктів живої природи, викликати співчуття до пташок, які голодують взимку. Виховувати пізнавальний інтерес до загадок, вчити розуміти їх зміст та відгадувати їх, розвивати моторику пальців.

Матеріал: дерев’яні дощечки з візерунком сніжинки, резинка для волосся, рукавичка, іграшки (заєць, лисиця, білка, сорока, сова), годівничка, насіння (пшоно, пшениця, квасоля, кукурудза), тарілочки, ватні диски, пензлі, клейстер, аркуш паперу з блакитним тлом, декорації дерев, ялинки, горішки, фольга, ємність з морською сіллю, аудіозпис «Морозець».

Хiд:

Вихователь: Сьогоднi до нас завітає гість, відгадайте загадку!

Загадка:

                    Довгi вушка має,

                    Вiд лиски втiкає. (Зайчик)

Вихователь: Хто це, дiтки? Це - зайчик. А завітає вiн з казкового лiсу, хоче з нами подружитися. Ви згоднi?

Дiти: Так.

(з’являється зайчик, плаче) 

Вихователь: Добрий день, зайчику! Чому ти сумний, побiгайчику?

Зайчик: Йшов я лiсочком до маляток в гостi, мав гостинцi, та й загубив.

Вихователь: Не сумуй, зайчику, ми з малятами пiдемо до лiсочку i розшукаємо гостинці.

Вихователь: Вирушаймо до лісу!

(йдуть до лiсу, знаходять рукавичку).

Вихователь: Ой, дiти, подивiться, що це таке?

Дiти: Рукавичка.

Вихователь: Вiрно, але в нiй щось є. Подивимося?

(дiти по черзі дiстають з рукавички картки із зображенням диких тварин, називають їх).

Вiдповiдь дiтей: (ведмiдь, лисичка, бiлка, вовк, заєць).

Вихователь: Ці тварини живуть в лiсi, вони дикі.

Пальчикова гра «Дикi звiрi»

Це – зайченятко,

Це – більченятко,

Це – вовченятко,

Це – лисенятко,

А це – маленьке, смішне ведмежатко!

(діти по черзі загинають пальці)

Вихователь: Молодцi, вирушаємо далi.

(з'являється бiлочка, стрибає по гiлочцi).

Вихователь: Дiтки, а хто це стрибає по гiлочцi?

Дiти: Бiлочка.

Вихователь: Добрий день, бiлочко! Ми шукаємо гостинці зайчика для наших маляток, які він загубив у лісі. Ти не бачила?

Бiлочка: Добридень, дiтки! Я вам допоможу, але i мені потрібна допомога. Взимку в лiсi холодно,  все снiгом вкрито, а я зголоднiла, не можу знайти горiшкiв.

Вихователь: Малята, допоможемо бiлочцi знайти горiшки?

Гра "Знайди горiшок" (діти шукають в ємності з морською сіллю горішки, загорнуті у фольгу, знімають її)

Вихователь: Скажiть менi, малята, а скiльки ви назбирали горiшкiв?

Дiти: Багато.

Вихователь: А чи знаєте ви, як називається хатинка, в якiй живе бiлочка?

Дiти: Дупло!

Вихователь: Покладемо горiшки в дупло, щоб бiлочка ϊх з'ϊла.

Вихователь: А ми з дiтками гру знаємо, давайте разом пограємо?

Танок - гра "Бiлочка" (діти під музику імітують рухи білочки)

Бiлочка: Дякую вам, дiти, розважили мене та допомогли. І я вам допоможу.  Вирушайте далi лiсом, там живуть моϊ подружки - пташки, вони всюди лiтають, все знають.

Вихователь: Дякуємо, бiлочко! До побачення!

Зайчик: Малята, який морозець! Давайте попросимо його, щоб вiн не щипав нам щiчки!

Пiсня-танок "Морозець" (Г.Бойко)

Вихователь: Подивiться, хто це?

Дiти: Пташки.

Зайчик: Добридень, пташечки! Чому ви сумнi?

Пташки: А як нам не сумувати, все снiгом засипало, а ми зголоднiли.

Вихователь: Не сумуйте, малята вам допоможуть. Дiтки, нагодуємо пташок?

Гра "Нагодуй пташку" (діти пересипають пшоно, насіння та пшеницю з тарілок в годівничку)

Зайчик: А що це ви насипали пташкам? (вiдповiдь дiтей: пшоно, насiння, пшениця).

Зайчик: А чому квасоля залишилася?

Вихователь: Квасолю пташки не ϊдять.

Зайчик: А я й не знав.

Вихователь: Давайте пограємо разом у веселу гру.

Гра-танок "Горобчики" (рухи під музичний супровід).

Вихователь: Пташечки, а чи не бачили ви зайчикового мiшечка з гостинцями для діток?

Пташки: У лiсi бiля ялинки, стоϊть хатинка. Живе у хатинцi лисичка - сестричка, запитайте в неϊ.

Вихователь: Дякуємо! Вирушаємо далі, малята.

(Підходять до хатинки, тихенько стукають).

Лиска: Добрий день! Як вас багато, а що ви робите в лiсочку?

Вихователь: Ми допомагаємо зайчику шукати мiшечок з гостинцями, вiн його загубив у лісі. Чи не бачила ти мішечок?

Лиска: Виконайте мої завдання, тодi й скажу!

Лиска: Хочу, щоб ви менi виготовили гарних снiговичкiв!

Аплiкацiя  "Снiговик" (виготовлення сніговиків із ватних дисків)

Лиска: Гаразд, ось друге завдання. В мене є гарнi дощечки, але як з ними грати? (діти створюють сніжинки за допомогою резинки для волосся на дерев’яних  дощечках зі стержнями).

Вихователь: А якi сніжинки? (відповiдь дiтей: бiлi, холоднi, легенькi).

Лиска: А тепер пограємо!

Гра "Збери снiжиночки" (пазли).

Лиска: Ви виконали моϊ завдання, я вам допоможу! Вирушайте до ялинки, пiд горбочком я бачила мішечок зайчика.

Вихователь: До побачення, лисичко!

Вихователь: А ось i ялиночки, а пiд нею щось лежить.

Зайчик: Та це ж мiй мiшечок! Дякую вам, малята, допомогли менi. Ці гостинці для вас!

Вихователь: Малята, нам час повертатися до групи!

Підсумок

-         Хто до нас завітав в гості?

-         Де він загубив мішечок з гостинцями?

-         Кого ми зустріли в лісі?

-         Як називаються тварини, які живуть в лісі?

-         Кого ми годували насінням?

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
ЧЕРТКОВА ІРИНА
Додано
26 січня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку