Перспективи та розвиток дошкільної освіти в Україні

Про матеріал
Збереження та зміцнення фізичного психологічного та духовного здоров'я дитини
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Перспективи та розвиток дошкільної освіти в Україні»Підготувала Вихователь -методист. КЗ ЗДО #13"Теремок"Овчарова Марина

Номер слайду 2

Мета:збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;. виховання у дітей любові до України.

Номер слайду 3

Завдання:формування гуманістичних цінностей; оновлення принципів, змісту та освітніх технологій;орієнтація на формування життєвої компетентності дитини;забезпечення фізичного, психічного та морального здоров’я;приорітет інтересів дитини перед усіма іншими;формування свідомого, відповідального ставлення до життя; творча самореалізація педагога і дитини;

Номер слайду 4

Кредо: «Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити те, кого виховуєш». В. Ключевський

Номер слайду 5

Принципи роботи:рівний доступ до якісної дошкільної освіти кожній дитини, освіти без дискримінації за будь-якими ознаками;забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору (основи соціальної, екологічної та економічної свідомості, відповідальності за власні дії та їх наслідки для довкілля); міжвідомча взаємодія: співпраця закладів освіти з психологічною, соціальною та медичною службами;

Номер слайду 6

Напрями: Продовження роботи з формування в дошкільників звичок і моделей поведінки, соціальної взаємодії, що відповідають сталому розвитку. Забезпечення формування у дітей  дошкільного віку громадянсько - патріотичної компетентності в різних видах  діяльності. Впровадження дієвих форм партнерської взаємодії з родинами щодо створення універсального розвивального(ігрового) середовища на засадах особистісно-зорієнтованого, інтегрованого принципу організації освітнього процесу.

Номер слайду 7

Вимоги до директора ЗДО: Організовувати навчально-виховний процес у відповідності до вимог чинного законодавства про дошкільну освіту.   Видавати в межах компетенції накази і розпорядження, контролювати їх виконання. Удосконалювати методичне забезпечення освітнього процесу, сприяти діяльності педагогічних товариств і організацій, методичних об’єднань.  Створювати умови для підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників, застосування ними ефективних форм і методів навчання і виховання, заохочувати їх творчий пошук та експериментальну діяльність.

Номер слайду 8

Вимоги до вихователя-методиста ЗДО: Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.  Здійснює методичне керівництво виховною,освітньою діяльністю педагогічного колективу навчально - виховного закладу. Забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей. Сприяє реалізації диференційованого підходу до вихованців, виявленню їх індивідуальних особливостей, задатків, обдаровань, розкриттю здібностей та таланту.  Надає методичну допомогу вихователям, організовує роботу методичного кабінету.

Номер слайду 9

Права та обов’язки педагогів. Планує і здійснює виховно-освітню роботу відповідно до програми в тісному контакті з іншими вихователями та спеціалістами установи. Ретельно готується до проведення занять. Вивчає індивідуальні здібності, схильності та інтереси дітей. Уміло використовує результати вивчення у своїй педагогічній діяльності з метою розвитку кожної дитини. На підставі вивчення індивідуальних особливостей дітей, рекомендацій психолога проводить корекційно-розвиваючу роботу зі своїми вихованцями. Забезпечує суворе виконання встановленого режиму дня і занять. Здійснює спостереження за поведінкою дітей в період адаптації, допомагає їм; в групах раннього віку веде щоденник спостережень.

Номер слайду 10

Вимоги до музичних працівників: Використовує різноманітні методи і прийоми, засоби виховання і навчання. Визначає напрямок педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних і вікових особливостей дітей, а також їх творчих здібностей, використовуючи наявні умови розвитку дітей. Формує підгрупи дітей з урахуванням їх здібностей та інтересів. Вносить творчі корективи в наявну середу музичного розвитку дитини. Організовує та проводить музичні заняття, дитячі свята, літературно - музичні ранки, вечори дозвілля, індивідуальну роботу з дітьми.

Номер слайду 11

Вимоги до інструкторів з фізичного виховання: Організовувати й приводити роботу по фізичному вихованню дітей (ранкова гімнастика, заняття на свіжому повітрі та спортзалі, свята та розваги). Слідкувати за фізичним навчанням дітей під час проведення вправ та основних рухів. Уважно ставитися до дітей, вивчати їх індивідуальні особливості. Планувати фізичні заняття, розробляти комплекси загально-розвиваючих вправ, складати конспекти занять, спортивних свят та розваг. Спільно з вихователями та музичними керівниками згідно плану, регулярно проводити свята, дозвілля, розваги. Систематично інформувати керівництво табору, доповідати на педраді про стан спортивно-оздоровчої діяльності.

Номер слайду 12

Інноваційні технології та методики у роботі з дітьми. Здоров'язберігаючі технології в дошкільній освіті України. Методика Т. О. Ткаченко. Методика навчання дітей розповіданню за схемами (О. Білан, К. Крутій)Методика навчання дітей розповіданню за Палички Кюізенера. Теорія розвитку винахідницьких завдань (за Г. Альтшуллером)Технологія "Художнє слово і дитяче мовлення (Н. В. Гавриш)Інноваційна технологія «Чудеса на піску» (Т. М. Грабенко, Т. Д. Зінкевич-Євстигнєєва)

Номер слайду 13

Співпраця ЗДО із батьками:активна допомога батьків у створенні умов для успішного розгортання освітнього процесу: дизайн групових приміщень або окремих тематичних куточків, озеленення майданчиків, виготовлення ігрових матеріалів; періоди підготовки до свят, оскільки вони об’єднують дітей і дорослих спільними переживаннями та справами, створюють атмосферу піднесенності, сюрпризності, веселого настрою; батьки за домовленістю з адміністрацією можуть очолити гурткову роботу (як додаткову освітню послугу) в масштабах усього дошкільного закладу.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

pptx
Додано
26 січня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку