Конспект години спілкування на актуальну тему про дружбу з використанням інтерактивних технологій. Дані види і форми роботи можна використовувати і на уроках, і у виховній роботі.
Тема. У дружбі наша сила
Навчальні завдання:
-розкрити значення дружби в житті кожної людини; вчити дітей будувати дружні стосунки, цінувати своїх друзів, знайомитися з новими друзями;
-розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати, висловлювати свою думку;
-виховувати тактовне ставлення до людей, потребу в друзях, доброзичливість.
Обладнання і матеріали:
1. Організаційна частина
Загадка
Коли вона у тебе є,
Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
Тож без неї не прожити.(Дружба)
Утворення кола за алфавітом , першою буквою імені.
Учні по черзі беруть з чарівної скриньки слова , на яких написані різні якості . Якщо слово означає поняття, яке притаманне справжній дружбі, то прикріплюють його на дошку напроти букви, з якої це слово починається. Якщо слово означає негативну рису характеру – викидають його у кошик( смітник).
Так утворюється на дошці стіна слів на дану тему.
Криголам .
Д – доброта ,дбайливість ,допомога,
Р - радість , розум, розсудливість,
роздратування
У- уважність, усмішка,
Ж- життєрадісність,
жадібність,жорстокість
Б - безкорисливість, безстрашність
брехливість , боягузтво,байдужість,
А – активність,акуратність,
агресивність,
Словничок –помічничок
Дружба – безкорисна приязнь
-Що таке приязнь? Це дружня прихильність до кого-небудь, симпатія. Слово
« приятель » також схоже зі словом «приязнь».
Вправа Снігова кулька.
Звучить пісня про дружбу, коли музика зупиняється, той,в кого в руках кулька - розгортає її , читає запитання і дає відповідь.
- Кращий друг – це той, хто … .
- Я переживаю, коли мій друг… .
- Я радію, коли мій друг … .
- Мені приємно, коли мій друг … .
- Мені не приємно, коли мій друг … .
- Мені хотілося б, щоб мій друг … .
- В яких казках допомагала дружба?
- В яких казках головні герої не змогли подружитися?
( Сніжинка – смайлик вкінці на останньому листку)
Вправа Погоджуюсь – не погоджуюсь ( в колі)
Об,єднання в 3 групи ( за назвами зимових місяців:грудень, січень, лютий)
1 група – Гра « Створення коллажу »
Прикріпіть малюнки з конвертів на два аркуші ( Добре. На зеленому аркуші, погано – на червоному аркуші)
2 група – Гра « Прикрась ялинку»
3 група Гра « Фруктовий кошик»
– Довіряти другові.
– Уміти зберігати чужі таємниці.
– Бути чесним і справедливим.
– Не створювати конфліктних ситуацій.
– Не сваріться через дрібниці.
– Пропонувати другові свою допомогу.
– Виконувати свої обіцянки.
Презентація « Впізнай казку». Технологія 6 цеглинок.
Хто з героїв перелічених казок був гарним другом? ( герої казки «Руквичка»)
Руханка « Рукавичка»
Перегляд мультфільму про Їжачка.
( Дружба починається з доброго вчинку, доброї справи)
Незакінчене речення:
Друзі разом можуть ……( за 1 хв дібрати якомога більше слів).
Минулого тижня учні нашого класу також долучилися до місячника доброти, ми стали хорошими друзями для зимуючих птахів, зробили для них годівнички і щодня доглядаємо за пташками.( фото звіт)
Гра « Впізнай друга»
Одному з учнів зав»язують очі. Він має впізнати на дотик свого однокласника.
Вправа «Подаруй тепле слово»
Дерево примирення .
Билися –не билися, трохи посварилися.
Потім посміялися і друзями зосталися
- Кожен з вас передає частинку добра, тепла своїми долоньками .І , тільки, зігріте нашою дружбою деревце заживе,пустить міцне коріння і буде цвісти та тішити нас.
Кожен з учнів має долоньки примирення. По двоє підходять до дерева і прикріплюють сої долоньки.
-Бачите, що для цього потрібно не так уже й багато. Якщо ви будете користатися цими порадами, то проблем у класі з однокласниками у вас не буде. Нехай це дерево висить у нашому класі і нагадує вам, щоб мати друзів, то треба дотримуватися цих простих правил.