Конспект заняття "Продукти харчування"

Про матеріал
Освітній напрям: «Дитина у природному довкіллі» Тема: «Продукти харчування» Мета:  розширювати уявлення дітей про продукти харчування; ввести в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»;  удосконалювати вміння розрізняти корисну їжу та шкідливу;  формувати вміння розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо);  розвивати увагу, пізнавальний інтерес, пам'ять, зв’язне мовлення;  виховувати у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я. Матеріали: презентація «Продукти харчування», інноваційна дидактична вправа
Перегляд файлу

Освітній напрям: «Дитина у природному довкіллі»

Тема: «Продукти харчування»

Мета:  

  •                 розширювати уявлення дітей про продукти харчування; ввести в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»;
  •                 удосконалювати вміння розрізняти корисну їжу та шкідливу;
  •                 формувати вміння розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо);
  •                 розвивати увагу, пізнавальний інтерес, пам'ять, зв’язне мовлення;
  •                 виховувати у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я.

Матеріали: презентація «Продукти харчування», інноваційна дидактична вправа

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

     (привітання (Слайд2))

 

                                                            Вірш (слайд 3)

 

Ложечка і вилочка, на столі лежать

Я сиджу на кріслечку – буду смакувать.

З’їм спочатку кашку я, потім пиріжок

Потім хліб із маслечком, іще галушок.

Полуницю з цукром, сметанки і сирку,

Все, досить, бо вже лопну, піду я ще посплю.

 

 

 

ІІ. Основна частина

 

  • Сьогодні, ми з вами познайомимося з незвичайними друзями з країни Продуктовії. Її мешканців називають «продуктами харчування».

Вихователь: Дітки, я запрошую вас до країни Продуктовії, де ми з вами зустрінемося з вже нам знайомими продуктами харчування і познайомимося з новими.

Давайте заплещемо оченята й чарівний вітер перенесе нам до країни Продуктовії.

(Слайд 4)

(Слайд 5)

  • Ось ми і на місці, в країні Продуктовії. Подивіться, хто нас зустрічає? (відповіді дітей)
  • Молодці, впізнали мешканців країни й познайомилися з новими
  • Давайте, пограємо з ними у гру. Вам потрібно у зелений квадрат помістити продукти які на вашу думку корисні для здоров’я, а в помаранчевий, ті що шкідливі для здоров’я

(Слайд 6 Дидактична гра «Корисний-Шкідливий»)

  • Які ви розумнички, добре впоралися з завданням від мешканців Продуктовії.

- Наші друзі продукти пропонують з ними станцювати. Давайте розважимо наші ніжки та ручки.

(Слайд 7. «Розминка танцюючі продукти»)

  • Поки ми танцювали, сталася біда. Налетів сильний вітер, й розкидав наші продукти, допоможіть їм знайти свої домівки

(Слайд 8. «Знайди домівку»)

  • Молодці, ви гарно впоралися й допомогли продуктам повернутися по своїх домівкам.
  • Відпочили? Розважилися? Тепер час повертатися нам додому (включити 4 слайд)

 

 

(Слайд 8 «Супермаркет»)

  • Подивіться, куди це ми потрапили? (відповіді дітей)
  • Так, це супермаркет . В ньому ми можемо знайти найрізноманітніші продукти харчування.
  • Давайте пограємо в гру «Магазин продуктів ». Я показую вам продукт, а ви кажете в якому відділі його можна придбати.
  • Нагадаю, у супермаркеті є декілька відділів з продуктами харчування:

М’ясний відділ - м'ясо, ковбаси.

Молочний відділ – молоко, сири, йогурти, кефір, та все що можна зробити з молока.

Хлібобулочний відділ – хліб, булочки, пиріжки, круасани.

Рибний відділ – риба, креветки, крабові палички, та всі інші дари моря. Кондитерський відділ – солодощі, торти, цукерки.

Овочевий відділ – овочі та фрукти.

Бакалія  - крупи, макарони, борошно, цукор, сіль, олія, консерви.

Напої – вода, газована, солодка

 

ІІІ. Підсумок заняття

 

  • Дітки, ви молодці! Тепер, коли ви будете йти з батьками до магазину, ви зможете їм допомогти у виборі продуктів харчування.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошелева Анна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
30 грудня 2022
Переглядів
6674
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку