Тема: |
Просторові відношення: довгий, короткий. Порівняння предметів за кольором, формою, розмірами.
|
Мета:
|
Вчити порівнюваним предмети за довжиною; розвивати вміння знаходити однакові ознаки предметів. Диференціювати сприйняття предметів за кольором, розміром і формою. Розвивати рівновагу та координацію рухів. Закріплювати кількісну лічбу. Виховувати уважність.
|
Обладнання: |
Різнокольорові смужки різної довжини, рахівні палички короткі та довгі, герої казки теремок на магнітах, кулі різного кольору, стежки різного вигляду та кольору, деталі будівельного конструктора. |
Хід заняття
Вступна частина.
1. Вправа вітання. Привітатися з усіма «Добрий день!».
Один до одного поверніться
І лагідно посміхніться.
2. Гра «Вгадай казку».
Угадування казки «Теремок» за зображенням картинки хатки у лісі.
Основна частина.
3. Пояснення понять «довгий», «короткий» на прикладі стежок різної довжини. (Вибрати коротку стежку для мишки).
4. Гра «Склади стежку». Складання стежки для жабки.
Складання дітьми стежок з поданих смужок за інструкцією: спочатку довгі (червоного кольору), потім коротші (жовтого кольору), і самі короткі (синього кольору).
5. Гра «Кольорові кульки». Допомогти зайчику розкласти кульки за кольорами.
Рознести кулі різного кольору по стежкам відповідного кольору та причепити їх. Порахувати скільки кульок кожного кольору (сині, жовті, червоні, зелені).
7. Фізхвилинка.
Витягти сірники. В кого короткі, стають в перший ряд, в кого довгі – в другий. Допомогти лисичці розвеселити звіряток. Танцювальні вправи під музику.
5. Гра «Парканчик».
Допомогти вовчику скласти парканчик за зразком (довга, коротка дощечка).
8. Гра «Сортувальники».
Допомогти ведмедику полагодити теремок, добрати задані деталі конструктора, порахувати їх, порівняти кількість.
Заключна частина.
- Звірятам з якої казки ми допомагали?
- Що вам сподобалося найбільше?
КЗО «Навчально-реабілітаційнийцентр «Мрія»
Дніпропетровської обласної ради»
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
з математики
в старшій дошкільній групі
Тема: "Просторові відношення: довгий, короткий
Порівняння предметів за кольором, формою, розмірами."
Вчитель-дефектолог: Бучковська Т.О.
м.Кам'янське
2019