Конспект заняття сюжетно-рольової гри «Лікарня для тварин»

Про матеріал
Конспект заняття сюжетно-рольової гри «Лікарня для тварин» Тема: сюжетно-рольова гра «Лікарня для тварин». Мета заняття: розширити уявлення дітей про професії лікаря. Завдання : - вчити дітей приймати на себе роль і виконувати відповідні ігрові дії; - розвивати ігровий діалог; - активізувати і розширювати словниковий запас; - розвивати уяву, мовлення, образне мислення, емоційну сферу; - розвивати почуття подяки до людини за його працю; - виховувати співчуття, бажання допомогти. Словникова робота: Скаржитися, фонендоскоп, шпатель, бинт, вата, градусник. Попередня робота: Читання казки К. І. Чуковського «Айболит»; бесіда про роботу лікаря, екскурсія в медичний кабінет дитячого садка. Матеріал й устаткування: халат лікаря, ковпак , шприци, вата, фонендоскоп, градусник, бинт, шпатель, аптечка.
Перегляд файлу

 

Конспект заняття сюжетно-рольової «Лікарня для тварин»

Вихователь

Маріупольської спеціальної школи №21     Ковальова О.П.

 

 

Тема: сюжетно-рольова гра «Лікарня для тварин».

Мета заняття:

розширити уявлення дітей про професії лікаря.

Завдання :

- вчити дітей приймати на себе роль і виконувати відповідні ігрові дії;

- розвивати ігровий діалог;

- активізувати і розширювати словниковий запас;

- розвивати уяву, мовлення, образне мислення, емоційну сферу;

- розвивати почуття подяки до людини за його працю;

- виховувати співчуття, бажання допомогти.

Словникова робота: Скаржитися, фонендоскоп, шпатель, бинт, вата, градусник.

Попередня робота: Читання казки К. І. Чуковського «Айболит»; бесіда про роботу лікаря, екскурсія в медичний кабінет дитячого садка.

Матеріал й устаткування: халат лікаря, ковпак , шприци, вата, фонендоскоп, градусник, бинт, шпатель, аптечка.

Хід гри:

Телефонний дзвінок.

Вихователь бере трубку відповідає і каже дітям:

Дзвоніть нам заяць Крош.

Голос зайця Кроша:

-Ой-ой-ой болить живіт

Дорогі діти допоможіть

Доктора ви мені надішліть!

Вихователь: Ну що діти вирушимо ми з вами на допомогу лісовим мешканцям?

Діти: Так!

Вихователь: Ну, тоді ми зараз поїмо і візьмемо з собою все необхідне, а що ми візьмемо?

Діти: Ліки!

Вихователь: Правильно! Ми сьогодні з вами будемо лікарями і вилікуємо всіх хворих звірів.

Поїхали!

Діти: Так!

Ми їдемо-їдемо-їдемо в далекі краї (їдемо на поїзді).

Вихователь: Діти ми з вами приїхали в ліс. Давайте розкладати наші інструменти і ліки!

Діти: Давайте. (Робимо лікарню)

Вихователь: Софія ти сьогодні будеш лікарем, медсетрою буде Кіра, а ми будемо вам  допомагати.

Лікар: Добре.

Вихователь: Діти давайте покличемо в нашу лікарню хворих звіряток!

Діти: Давайте.

(Розсаджують звірів на стільці)

Лікар: Здрастуй дорогий Крош, ти говорив, у тебе болить живіт?

Ведеться огляд зайця, доктор подивився живіт.

Медсестра: давайте , хворий, виміряємо температуру.

Крош: Давайте.

Вихователь: Діти, а що нам для цього потрібно?

Діти: Градусник.

Вихователь: Правильно градусник (показує градусник).

Лікар: Дорогий Крош я випишу тобі ліки і животик твій пройде.

Медсестра :держіть рецепт та йдіть в аптеку.

Вихователь: На прийом прийшов олень і як почав він ревіти, доктор-доктор допоможіть, у мене болить нога, може, зламана вона?

Лікар: Олень тихіше не шуми і трохи потерпи, зараз ми зробимо тобі пов'язку.

Вихователь: Діти давайте допоможемо нашому доктору зробити пов'язку, а для цього що візьмемо? (Показує бинт)

Діти: бинт

Вихователь: Правильно! Молодці!

(Перев'язали і поклали в ліжечко)

Лікар: (звертається до оленя)

Ви трохи відпочинете, а потім додому підете.

Вихователь пропонує іншій дитині побути доктором.

Вихователь: Доктор до лісу   прийшов  кіт і  каже, що хворий він.

Лікар: Давайте подивимося, що у нього болить.

Відкрийте рот, скажіть-Аа.

Педагог: нашому Котику потрібно прослухати легені.

(показує фонедоскоп)

Педагог: це дитячий фонедоскоп.

Лікар прослухав Кота і прописав йому ліки.

Медсестра виписала рецепт та віддала хворому.

Лікар: хто наступний!

Педагог:  немає іншого! Сьогодні ми допомогли всім хворим тваринам! Тепер настав час для нас повернутися в наш дитячий садок. Ну, підемо!

Діти: так!

Педагог: дітки розкажіть про  які  нові слова з лікарняної аптечкі ви дізналися? Чи сподобалось вам лікувати звірів?

А на останок відгадайте загадки:

Хто людей й звірів з біди рятує

І хвороби всі лікує

-Призначає процедури

 І таблетки і мікстури?(Лікар)

 

 Допомогаю лікарю людей й звірів лікувати

 – Записую скоріш рецепт. А ви йдіть купувати.(медсестра)

 

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
5282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку