12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Конспект заняття у першому класі на тему "Numbers. How old are you?"

Про матеріал
Конспект заняття для 1 класу по програмі НУШ, тема "Цифри. Скільки тобі років?"
Перегляд файлу

УРОК  у 1 класі

 

Тема: Numbers. How old are you? / Цифри. Скільки тобі років?

 

Мета: ознайомити учнів з цифрами від 1 до 10; повторити фрази привітання та прощання; вчити учнів рахувати англійською мовою, використовуючи роздатковий матеріал.

Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями, формувати вміння говорити по черзі.

Розвивати навички діалогічного мовлення, увагу та пам'ять.

 

Обладнання: м’яч, малюнки цифр, картки для самостійної роботи,  матеріал для гри.

 

ХІД УРОКУ

 

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

 

  1. Привітання.

 

- Let’s regard a poem for our greetings.

 

Good morning, good morning

Good morning to you.

Good morning, good morning,

I am glad to see you.

 

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

 

а) фонетична зарядка

 

- Одного разу Mr Tongue пішов на прогулянку до лісу. По дорозі він зустрів двох їжачків, які щось шукали в траві. Один їжачок фиркав так: [f – f – f], а інший: [v – v – v]. Високо на дереві сидів птах і кричав: [ ]. Mr Tongue задивився на птаха і ледь не наступив на змію. Змія скривджено зашипіла:

[s – s – s], але тут у неї випав передній зуб і вийшло [ ]. Змія зніяковіла і поповзла, а Mr Tongue пішов далі.

 

б) name the sounds

- Look at the blackboard and repeat after me.

[g] [h] [ ] [e ] [w] [ ] [m] [ai]

- And look! We‟ll know such sounds.

[v] [f] [ks]

- Repeat after me.

 

  1. Aim

 

- At our lesson today we‟ll revise the phrase greetings and learn numbers.

-You’ll also will be able to ask how old are you?

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 

1. Повторення раніше вивченого.

 

- OK. We train our tongue and now let’s regard words.

- Translate into English.

 

Як тебе звати? Як у тебе справи? Звідки ти?

 

- Let‟s make a dialogue. I‟ll ask you and you must answer my questions.

 

2. Фізхвилинка.

Tap, tap, tap your knees as slowly as you can
Tap, tap, tap your knees as quickly as you can
Shake, shake, shake your hips as slowly as you can
Shake, shake, shake your hips as quickly as you can
Stamp, stamp, stamp your feet as slowly as you can
Stamp, stamp, stamp your feet as quickly as you can

  1. Введення нових ЛО.

 

а) пояснення вчителя

- Look at the blackboard.

-What is this? (numbers)

- You can count in Ukrainian and now I count in English. Listen to me.

One, Two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten.

- Repeat after me: One, Two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten.

 

б) фонетичне опрацювання

[w] one [ ] three [v] five, seven , nine

[u:] two [f] four [ks] six [ei] eight , ten

 

в) game «Count”

- Let‟s count things which you have on the blackboard (apples, balls, books, …)

 

г) робота з картками.

- And now let’s play in pairs. Write and say.

 

  1. Активізація мовленнєвих навичок.

 

а) бесіда

- Today you’ll  learn to ask how old are you.

 

- HOW OLD ARE YOU?

I AM ….

б) робота в парах

в) робота в групах.

- Match the children with their cakes. And say how old are you?

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 

1. Підсумок уроку.

 

- At home you will ask your friends how old are they? And point your favourite numbers.

- What numbers did you remember?

- Say in English: « ЦеОлена. Їй – 5 років.»

- Good – bye!

2. Пісня «Bye-bye, goodbye!»

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для /спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови). 1 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
1878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку