Конспект заняття "Улюблені страви"

Про матеріал
Мета: дати дітям елементарні знання про деякі українські страви; розвивати вміння дітей діяти за словесною інструкцією дорослого; розвивати мовлення, мислення, увагу; виховувати гостинність, товариськість, бажання самим допомагати дорослим.
Перегляд файлу

 

 

 

                        tiger_1359489541.jpg

                    Тема: «Улюблені страви»

Мета: дати дітям елементарні знання про деякі українські страви; розвивати вміння дітей діяти за словесною інструкцією дорослого; розвивати мовлення, мислення, увагу; виховувати гостинність, товариськість, бажання самим допомагати дорослим.

Матеріал: будиночок, дві мисочки, вишитий рушник, український посуд, іграшкові вареники, ложка, набір для чаювання іграшкового посуду, наголовник – «Потяга».

Хід заняття

І. Підготовча частина

Вихователь:       Дітки, подивіться, сьогодні до нас завітали гості, давайте з ними привітаємося! Доброго дня!

Діти: Доброго дня!

                                     Підніміть-но оченята

                                     І погляньте навкруги:

                                     До нас гості завітали,

Привітаємо їх ми.

До гостей всі поверніться

                            І раденько усміхніться,

І пошліть їм в подарунок

Повітряний поцілунок.

(Діти повертаються до гостей і посилають їм повітряний поцілунок)

Вихователь: Молодці! А тепер давайте зробимо гарний потяг і на ньому ми поїдемо в гості до бабусі.

(Діти беруться один за одного, вихователь одягає на голівку першої дитини (направляючого) зображення потягу і малята починають рухатися до килимка)

Дихальна розминка «Чух-чух-чух»

(діти «їдуть на поїзді» і промовляють слова)

 Вихователь: (разом з дітьми)

Чух- чух-чу, чух-чух-чу

         Я поїзд веселий, сідай, прокачу.

Чух- чух-чу, чух-чух-чу,

Діток швидко в садочок примчу.

(Діти доїзжають до килимка, а там стоїть будиночок)

ІІ. Основна частина

Вихователь: Який гарний будиночок з’явився у нас в групі! Хто ж у ньому живе? Давайте постукаємо у дверцята. Хто ж нам відчинить?

(Діти стукають у двері будиночку, звідти виходить бабуся)

Бабуся: А що це за гарні дітки до мене приїхали? Доброго дня, малята!

Діти: Доброго дня!

Вихователь: Бабусю, а чому ви така сумна? У вас щось сталося?

Бабуся: До мене скоро прийде моя внучка, а я не знаю, що смачненького їй приготувати. Дітки, а що ви любите їсти?

Діти: Борщ, вареники, кашку…

Бабуся: Давайте разом з вами приготуємо смачненький борщик.

 В полив'янім горщику

Ми наварим борщику,

Будем пригощати,

Гостей частувати!

Вихователь: Молодці, малята, яку смакоту наварили! А тепер, дітки, до борщику давайте разом спечемо хлібчик.

Печу, печу хлібчик

Дітям на обідчик:

Меншому — менший,

Старшому — більший, —

Шусть у піч, шусть у піч!

Бабуся: Дітки, скажіть, а ви любите варенички?

Діти: Так!

Вихователь: Тоді вставайте зі своїх стільчиків, зараз будемо грати в гру. Ось на столі стоїть мисочка з вареничками, треба їх покласти на ложечку та швиденько приносити бабусі. Зрозуміли? Готові починати? Один, два, три – почали!

Гра: «Варенички для бабусі»

Вихователь: Які в мене швидкі малята! Бабусю, сподобалася Вам наша гра?

Бабуся: Так ви справжні молодці! За те що ви мені допомогли та розвеселили я зроблю вам смачненький чай з малинки.

Вихователь: А ми з дітками до чаю напечемо калачів. Правда, малята?

Я печу, печу, печу

Діткам всім по калачу.

Зверху маком  притрушу,

В піч гарячу посаджу.

Випікайтесь, калачі,

У натопленій печі!

Бабуся: Мені вже час іти додому та зустрічати свою онучку. А вам, малята, на все добре! До побачення!

ІІІ. Підсумок.

Запитання до дітей на формування оцінно-контрольних дій:

Вихователь: Дітки, скажіть, а до кого ми сьогодні ходили у гості?

Діти: До бабусі.

Вихователь: Правильно! А що ми робили для того, щоб розвеселити бабусю?

Діти: Гралися з нею, допомагали готувати обід…

Вихователь: А які страви ми готували?

Діти: Борщик, хлібчик, калачі.

Вихователь: Чи сподобалось вам в гостях у бабусі?

Діти: Так!

Вихователь: А тепер давайте попрощаємося з нашими гостями, скажемо їм: «До побачення!» та підемо на прогулянку.

Діти: До побачення!

 

Тема: Півник

Завдання:

1. Нагадати дітям зміст вже знайомої казки.

2. Спонукати їх до промовляння та ознайомлення з елементами драматизації.

3. Розвивати мовленнєву активність, вправляти у правильному звуковимові звуку [ш].

4. Закріплювати знання про півника.

Матеріал до заняття: півник з лялькового театру, кошичок, картинка за казкою «Курочка Ряба», капелюх, дві дерев'яні ложки, хустку, іграшка мишка, пластмасове яйце, шапочка півника, іграшка курочка.

Попередня робота: Читання казки «Курочка Ряба», заучування пісеньки «Півник,півник»

ХІД ЗАНЯТТЯ.

- Діти, відгадайте, хто це?

Раніше всіх встає,

Ку-ка-ре-ку! Співає. (Півник).

- Правильно. Півник! Подивіться, хлопці, до нас в гості прийшов! Давайте ми з ним поздороваемся!

- Здрастуй, півник! (Діти вітаються з півником).

Півник прийшов до нас з кошиком, а в ній лежить картинка. Подивіться, хто тут намальований? (Курочка) З якої казки? («Курочка Ряба»)

Півник дуже любить слухати казки, давайте йому розповімо казку «Курочка Ряба», він таку казку не знає.

Розповідь казки вихователя разом з дітьми.

Жили-були дід та баба. Була у них курочка ряба. Знесла курочка яєчко, не просте - золоте.

Дід бив, бив - не розбив.

Баба била, била - не розбила.

Мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко впало і розбилося.

Дід плаче, баба плаче, а курочка сокоче:

- Не плач, діду, не плач, бабо: знесу вам яєчко не золоте - просте!

Драматизація казки: Діти разом з вихователем розповідають казку, а вибрані «дід» і «баба» виконують всі необхідні дії. За бажанням дітей драматизація повторюється.

Фізкультхвилинка:

Ось іде півник, Крокують, високо піднімаючи ноги.

Гордо підняв гребінець. Високо піднімають голови.

Червона борідка. Відводять руки назад.

Важлива хода. Змахують руками.

- Півник хоче пограти з вами, а ви хочете?

Гра «Півник»

Вихователь вибирає ведучого, одягає шапочку півника. Діти з вихователем вимовляють слова:

Півник, півник,

Золотий гребінець,

Масляна голівонька,

Шелкова бородушка,

Що ти рано встаєш,

Голосисто співаєш,

Дітям спати не даєш?

Після цих слів дитина в шапочці півника голосно кукурікає. Гра повторюється.

- Хлопці, півнику дуже у нас сподобалося, він хоче залишитися у нас і грати з вами, а ви хочете, щоб півник залишився з вами грати?

Півник з радістю буде з вами грати.

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку