конспект заняття в середній групі "Птахи"

Про матеріал
конкретизувати та систематизувати знання дітей про зимуючих та перелітних птахів. Формувати вміння слухати, сприймати інформацію дорослого та працювати за планом. Розвивати пізнавальні інтереси дітей, встановлювати елементарні причинно-наслідкові зв’язки між зникненням комах та відльотом птахів, формувати поняття зимуючі та перелітні птахи. Виховувати бережне та турботливе ставлення до птахів, бажання дбати про них в скрутний для них час.
Перегляд файлу

 

 

 

МИ ДУЖЕ ЛЮБИМО ПТАХІВ І ХОЧЕМО ДОПОМОГТИ МИ ЇМ

 

КОНСПЕКТ

інтегрованого заняття з екологічного виховання

та художньої праці з дітьми середньої групи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     

 

                                                                           

                                                                        

                               

Мета: конкретизувати та систематизувати знання дітей про зимуючих та перелітних птахів. Формувати вміння слухати, сприймати інформацію дорослого та працювати за планом. Розвивати пізнавальні інтереси дітей, встановлювати елементарні причинно-наслідкові зв’язки між зникненням комах та відльотом птахів, формувати поняття зимуючі та перелітні птахи.

Виховувати бережне та турботливе ставлення до птахів, бажання дбати про них в скрутний для них час.

Розвивати дотиково-рухове та зорове сприйняття, дрібну моторику, гостроту зору, аналітико-синтетичну та пізнавальну діяльність, простежуючу функцію очей, вміння орієнтуватися в просторі. Включати в роботу збережені аналізатори. Стимулювати мовну активність дітей. Виховувати чуйність, доброту, бажання допомагати своїм найменшим друзям, вміння помічати красу навколо себе і самим її створювати.

 

Методи та прийоми: привітання, ігровий момент (прихід пташки), бесіда за запитаннями, обстеження пташки, показ та пояснення ходу роботи, самостійне виконання роботи дітьми, рухлива гра «Ми веселі пташенята», обігравання дитячих робіт.

 

Матеріал та обладнання: магнітофонний запис, годівниця, іграшка-пташка, 2 шапочки для рухливої гри, матеріал для художньої праці (шаблони птахів, кольорові шнурки, пір’я, насіння, пластилін, намистинки), мольберт, підставки (для слабозорих дітей).

 

Хід заняття

 

Вихователь

  • Діти, давайте привітаємося  з гостями:

«Стали вранці ми на ґанок

І сказали: «Добрий ранок».

Сонцю, полю і травиці,

Добрим людям, тихій річці.

Добрий ранок, світе мій,

Мирний, чистий, голубий».

Добрий ранок дорогі наші гості.

Вихователь

  • Діти, а зараз закрийте оченята і послухайте звуки в нашій групі (Чути голоси птахів у магнітофонному запису).
  • Що ви почули? (Спів птахів).
  • Як співають птахи? (Весело).
  • А зараз птахам весело? (Ні).
  • Чому? (Зима).
  • Як називаються птахи, що зимують у нас ? (Зимуючі).
  • Назвіть зимуючих птахів.

 

Чути стук у двері, діти прислухаються

 

     Зявляється пташка – іграшка

 

 

Вихователь

  • Хто це до нас завітав? (Пташка).

Пташка

  • Так, я пташка незвичайна і в мене є імя. А як мене звати ви дізнаєтесь, коли прочитаєте.

 

Діти читають: «ЦВІРІНЬЧИК»

 

Цвіріньчик

- Я хочу з вами погратися.

 

Проводиться гімнастика для очей.

Вихователь

  • Цвіріньчику, а чому ти до нас завітав?

 

Цвіріньчик

-Я прилетів до вас з далекого лісу, де я живу. В мене є багато друзів-птахів, але всі вони зараз відлетілі в теплі краї. І мені дуже сумно. Я б хотів подружитися з вами та іншими птахами. Не могли б ви мені допомогти знайти друзів? (Так).

Вихователь

  • Як ми можемо допомогти? (Міркування дітей).
  • То ж , давайте допоможемо Цвіріньчику.

 

Йде пояснення та показ ходу роботи

 

 

Гімнастика для пальчиків

 

Теремок

Стоїть в полі теремок,

Він закритий на замок.

Дрік - дрок, дрік – дрок.

Біжить у полі коток:

Скік – скок, скік – скок.

Відчинив ключем замок:

Пок!

Віра Паронова

 

Самостійне виконання роботи дітьми

(Під час виконання роботи дітьми вивішую годівницю)

 

Вправи на розслаблення втомлених очей

Після закінчення роботи запитую в дітей:

  • Що таке годівниця?
  • Для чого вона потрібна?
  • Чому треба годувати птахів?
  • Яку користь вони приносять?
  • А давайте посадимо птахів у годівничку і помилуємося.
  • А зараз прийшов час гри.

 

Проводиться рухлива гра «Відгадай по голосу»

 

«Ми маленькі пташенята

Дуже любимо ми грати.

Між деревами літаємо

Пісні весело співаємо».

 

Діти рухаються по колу. Одна дитина знаходиться в центрі кола з заплющеними очима. Вихователь вказує на дитину, яка повинна проспівати як пташка. Дитина, що знаходиться в центрі кола, повинна відгадати, хто проспівав. Гра повторюється 3-4 рази.

 

Вихователь

  • Ой, подивіться, дві пташки ожили! Мабуть вони щось хочуть нам сказати.

 

Пташки

 (Двоє переодягнених дітей)

 

«Спасибі вам за ніжне серце,

За вміння нам допомогти.

Ця зустріч відчинила двері

До злагоди і доброти».

 

  • Діти, а що таке злагода і доброта?

 

Цвіріньчик прощається з дітьми , забирає птахів і «відлітає» в ліс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Ковбас Любов
Додано
27 березня 2020
Переглядів
7393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку