Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області
Конспект заняття в старшій групі «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»
Вихователь: Семенюк О.М.
Мета: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котів і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них ,розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; виховувати інтерес до природи та бажання піклуватися про домашніх тварин.
Матеріал: демонстраційний- ілюстрації до гри «Що необхідно для собачки, а що для котика?»;
Роздатковий - блоки «Лего» зеленого та червоного кольорів; ілюстрації до гри Гра «Кіт чи собака»
Хід заняття.
І Вступна частина. Бесіда «Наші друзі»
У кого з Вас є домашні тварини? Як ви про них піклуєтесь? А чи знаєте Ви, що не у всіх тварин є дім?
Так уже склалося, що люди часто виявляються невдячними за те, що тваринки роблять для них, викидаючи своїх вихованців на вулицю. Бувають випадки, коли тваринка загубилась, і господарі не можуть її знайти, а бувають і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають. Так з’являються безпритульні тварини.
Пам’ятайте, що життя на вулиці позначається на поведінці тварин. Інколи безпритульні тварини можуть становити небезпеку для людей, а саме: переносити небезпечні захворювання, збиватися у зграї та бути агресивними. Тому потрібно бути обачними.
Під час зустрічі з безпритульним собакою забороняється:
– А тепер давайте пограємо в гру. Я буду називати риси характеру тваринок, а ви будете вгадувати, хто це: собачка чи котик. (якщо собачка,діти показують зображення собачки, якщо відноситься до котиків – котиків- на палочках-шпашках распечатать мордочки собаки и кота)
– Отже, розпочинаємо:
На столі карти із зображенням різних предметів. Дітям необхідно обрати предмети для піклування за собачкою і котика.
– А зараз давайте ми з вами пограємо та перевіримо, які правила поведінки з тваринами ви знаєте.
Правила гри: під час гри учні мають сплеснути у долоні, якщо твердження правильне, або схрестити руки, якщо твердження помилкове (при цьому темп не повинен бути надто повільним).
– Готові? Починаємо!
«Слід усім запам’ятати – тварин треба …(захищати)
Їх оселі не …(руйнуй)
Краще взимку…(підгодуй)
Молочка налий…(кіцюні)»