Конспект заняття з розвитку мовлення в групі раннього віку на тему: «Веселий півник»
Програмовий зміст: нагадати дітям зміст вже знайомої казки; спонукати їх до промовляння та ознайомлення з елементами драматизації. розвивати мовленнєву активністьзакріплювати знання про півника, вміння звуконаслідувати півника та імітувати; розвивати звукову культуру мовлення, розуміння мовлення дорослих; стимулювати дітей до розповідного мовлення виховувати любов до української народної казки, бажання приймати участь у розігруванні сюжету казки.
Матеріал: півник з лялькового театру, кошичок, картинка за казкою «Курочка Ряба», капелюх, дві дерев'яні ложки, хустку, іграшка мишка, пластмасове яйце, шапочка півника, іграшка курочка.
Попередня робота: Читання казки «Курочка Ряба», заучування пісеньки «Півник,півник»
ХІД ЗАНЯТТЯ
Звучить спів півника
- Діти, ви чуєте,хтось співає. Хто це може бути?(півник)
В групу занести півника, який приніс з собою кошик.
Шия довга, хвіст яскравий,
Борода, як маків цвіт.
Птах домашній є у мене,
Він малятам шле привіт.
Ходить птах цей по садку
І кричить «Ку-Ку-Ріку».
- Дітки, що це за птах?
- Який у нього гребінець, борода, хвіст?
- Правильно. Молодці!!! Півник прийшов до нас з кошиком,давайте подивимося, що в ньому. З якої казки герої? («Курочка Ряба»)
Півник дуже любить слухати казки, давайте йому розповімо казку «Курочка Ряба», він таку казку ще не знає.
Розповідь казки вихователя разом з дітьми.
Жили-були дід та баба. Була у них курочка ряба. Знесла курочка яєчко, не просте - золоте.
Дід бив, бив - не розбив.
Баба била, била - не розбила.
Мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко впало і розбилося.
Дід плаче, баба плаче, а курочка кудкудахче:
- Не плач, діду, не плач, бабо: знесу вам яєчко не золоте - просте!
Драматизація казки: Діти разом з вихователем розповідають казку, а вибрані «дід» і «баба» виконують всі необхідні дії. За бажанням дітей драматизація повторюється.
Фізкультхвилинка:
Ось іде півник, Крокують, високо піднімаючи ноги.
Гордо підняв гребінець. Високо піднімають голови.
Червона борідка. Відводять руки назад.
Важлива хода. Змахують руками.
- Півник хоче пограти з вами, а ви хочете?
Гра «Півник»
Вихователь вибирає ведучого, одягає шапочку півника. Діти з вихователем вимовляють слова:
Півнику, півнику,
Золотий гребінчику,
Масляна голівонька,
Шовкова борідонька,
Що ти рано встаєш,
Дітям спати не даєш?
Після цих слів дитина в шапочці півника голосно кукурікає. Гра повторюється.
- Дітки, півнику дуже у нас сподобалося, він хоче залишитися у нас і грати з вами, а ви хочете, щоб півник залишився з вами грати? (Так)
Півник з радістю буде з вами грати.