конспект заняття "веселий півник" розвиток мовлення

Про матеріал
Розробка конспекту заняття з розвитку мовлення в першій молодшій группі. Ранній вік "Веселий півник"
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мовлення в групі раннього віку на тему: «Веселий півник»

 

Програмовий зміст: нагадати дітям зміст вже знайомої казки; спонукати їх до промовляння та ознайомлення з елементами драматизації. розвивати мовленнєву активністьзакріплювати знання про півника, вміння звуконаслідувати півника та імітувати; розвивати звукову культуру мовлення, розуміння мовлення дорослих; стимулювати дітей до розповідного мовлення виховувати любов до української народної казки, бажання приймати участь у розігруванні сюжету казки.

Матеріал: півник з лялькового театру, кошичок, картинка за казкою «Курочка Ряба», капелюх, дві дерев'яні ложки, хустку, іграшка мишка, пластмасове яйце, шапочка півника, іграшка курочка.

Попередня робота: Читання казки «Курочка Ряба», заучування пісеньки «Півник,півник»

ХІД ЗАНЯТТЯ

Звучить спів півника

- Діти, ви чуєте,хтось співає. Хто це може бути?(півник)

В групу занести півника, який приніс з собою кошик.

Шия довга, хвіст яскравий,

Борода, як маків цвіт.

Птах домашній є у мене,

Він малятам шле привіт.

Ходить птах цей по садку

І кричить «Ку-Ку-Ріку».

-  Дітки, що це за птах?

-  Який у нього гребінець, борода, хвіст?

- Правильно. Молодці!!! Півник прийшов до нас з кошиком,давайте подивимося, що в ньому. З якої казки герої? («Курочка Ряба»)

Півник дуже любить слухати казки, давайте йому розповімо казку «Курочка Ряба», він таку казку ще не знає.

Розповідь казки вихователя разом з дітьми.

Жили-були дід та баба. Була у них курочка ряба. Знесла курочка яєчко, не просте - золоте.

Дід бив, бив - не розбив.

Баба била, била - не розбила.

Мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко впало і розбилося.

Дід плаче, баба плаче, а курочка кудкудахче:

- Не плач, діду, не плач, бабо: знесу вам яєчко не золоте - просте!

Драматизація казки: Діти разом з вихователем розповідають казку, а вибрані «дід» і «баба» виконують всі необхідні дії. За бажанням дітей драматизація повторюється.

Фізкультхвилинка:

Ось іде півник, Крокують, високо піднімаючи ноги.

Гордо підняв гребінець. Високо піднімають голови.

Червона борідка. Відводять руки назад.

Важлива хода. Змахують руками.

- Півник хоче пограти з вами, а ви хочете?

Гра «Півник»

Вихователь вибирає ведучого, одягає шапочку півника. Діти з вихователем вимовляють слова:

Півнику, півнику,

Золотий гребінчику,

Масляна голівонька,

Шовкова борідонька,

Що ти рано встаєш,

Дітям спати не даєш?

Після цих слів дитина в шапочці півника голосно кукурікає. Гра повторюється.

- Дітки, півнику дуже у нас сподобалося, він хоче залишитися у нас і грати з вами, а ви хочете, щоб півник залишився з вами грати? (Так)

Півник з радістю буде з вами грати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
3726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку