Конспект заняття з аплікації для дітей старшого дошкільного віку «Смачний натюрморт»
Програмовий зміст: закріплювати поняття про натюрморт. Учити вирізати фрукти симетричної форми з паперу, складеного вдвоє. Вправляти у вирізанні овалу за допомогою зрізання кутів. Виховувати охайність, терпіння. Розвивати відчуття композиції, творчі здібності під час складання діалогу.
Матеріал: муляжі яблука, сливи, груші на тарілці, папір А-4, паперові квадратики червоного кольору, прямокутник жовтого, синього, зеленого кольорів, пензлі для клею, серветки, ножиці, клейонки.
Хід заняття
Діти, а ви хочете до театру? Тоді я вам покажу казочку.
Жили-були в країні натюрморт Яблучко і Груша. Яблуко було кругле, червоне, а груша була жовтою та схожою на лампочку. Вони дружили одне з одним і весь час сперечалися хто з ним найголовніший.
Яблуко говорило що воно головне, тому що кругле, рум’яне, соковите. А груша собі говорила, що вона головна, бо жовтобока і теж соковита. Та одного разу до них завітали гості, це були сливки, слухала вони слухали, як сперечалися між собою Яблуко і Груша. Як ви вважаєте, що сливи сказали друзям?
В якій країні жили наші фрукти? А ви хочете подорожувати по країні натюрморт? Давайте з вами поглянемо на жителів країни натюрморт. Хто тут ще живе?
Погляньте фрукти в натюрморті можуть лежати по різному. А давайте зробимо наш натюрморт? З чого ми будемо робити натюрморт? Скажіть, а як ми можемо вирізати яблуко? Яке воно? А грушу, як ми виріжемо? Яка вона? А як ми виріжемо сливки? Які в нас сливки?
Показ прийомів вирізання вихователем та дітьми.
Закріплення прийомів вирізання дітьми.
Пальчикова вправа.
Самостійна діяльність дітей, індивідуальна допомога.
Д/гра «Про що розмовляють фрукти в натюрморті».
Підсумок. Розповідання дітьми віршів про фрукти..
Що вам сподобалось на занятті? Що не сподобалось?