Конспект заняття з малювання для середнього віку «Зимовий пейзаж» (пальчиками)
Мета: закріпити вміння малювати пальчиками. Розвивати естетичний смак, почуття прекрасного, дрібну моторику пальців рук. Виховувати посидючість, самостійність у виконанні роботи. Формувати вміння відтворювати через малюнок зимовий пейзаж.
Матеріал: пальчикові фарби, шаблони дерев і ялинок, аркуш тонованого паперу А-4, вологі серветки, зимові пейзажі, прості олівці.
Хід заняття
Я вам загадаю загадку, а ви послухайте уважно.
Снігом все позамітала,
Ріки в кригу закувала.
Холоднішої нема,
Аніж тітонька…Зима
Молодці, вірно відгадали. Діти, а зараз давайте з вами поглянемо на ці картини. Що на них зображено? Які кольори переважають? Які стоять дерева? У що вони брані? Які ще є кольори? Що зображено зеленим кольором?
Ми сьогодні з вами перетворимось на маленьких художників і намалюємо зиму. Згодні? А малювати ми будемо пальчиками. На яку геометричну фігуру схожа крона дерева, а стовбур? А яку геометричну фігуру нагадує вам ялинка?
Фізкультхвилинка
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Працювати приступили.
Спочатку необхідно взяти плоске зображення дерева чи ялинки і обвести їх олівцем. Коли ваша картина буде готова, опускаємо пальчик у фарбу. Я хочу намалювати ялинку, у фарбу якого кольору я опущу пальчик? А якщо я буду розфарбовувати дерева? А стовбур?
Сідайте на свої місця і приступайте до роботи. Що вибудете робити спочатку? Що потім?
Самостійна діяльність дітей. Старші діти обводять шаблони, а потім розмальовують, а менші отримують аркуш тонованого паперу вже з намальованою картиною і тільки розфарбовують.
Діти ким ми сьогодні з вами були? (маленькими художниками) Що ми з вами малювали? Вам сподобалось заняття? Що сподобалось найбільше?