Конспект заняття з аплікації
(старша група)
Тема: «Пташка прилетіла»
Програмовій зміст:
Демонстраційний матеріал: ілюстрації із зображенням зимових пташок, годівничка, зразок - виконаний вихователем.
Матеріали до заняття: аркуш паперу жовтого кольору,червоного, папір, ножиці, клей, пензлик, серветка.
Хід заняття:
1.Організаційний момент
Дітки стоять в колі
Психогімнастика «Пташки прилетіли»
Пташки крильця розправляють,
їх до сонечка піднімають
Можно весело літати,
З добрим ранком всіх вітати.
2.Бесіда «Зимуючі пташки»
Скажіть, діти, яка зараз пора року?
- А яких птахів взимку на вулиці ми можемо побачити?
- Як одним словом можна назвати птахів, які залишилися зимувати з нами?
- Молодці! А тепер вгадайте загадки. Розгадавши їх, ви дізнаєтеся, кого ми сьогодні будемо майструвати.
Це - спритний горобчик; це - синичка з жовтим черевцем; дятел у червоній шапочці; сорока-білобока. Всі ці птахи живуть поруч з нами і взимку і влітку.
А ось така чудова пташка прилетіла до нас, чому вона сумна?
Так , тому що вона самотня та зголодніла. А як ми зможемо їй допомогти?
Так, давайте посадимо її в годівничку, яку зробила сімя Вікулі, насипемо їй зерняток, хай вона трішки почастує, а ми з вами зробимо ось тих пташок-друзів, які будуть звеселять нашу пташку.
3.Обговорення послідовності роботи.
Нам потрібно відрізати частину від аркуша паперу, зклеяти циліндр, потім вирізати крильця, заздалегідь намальовані та порізати кінці .
4.Пальчикова гімнастика:
Пташечки літають – ( махають долоньками)
Крильцями махають ( хвиля пальчиків)
А долоньки у діток, (показують долоньки)
Наче крильця у пташок.( махають долоньками)
5.Продуктивна діяльність, самостійна робота, індивідуальна допомога за проханням.
Далі ми переходимо до основної частини нашої роботи.
Але спочатку згадаємо правила поведінки з ножицями (згадують по черзі)
Беремо лист, складаю його навпіл, вирізаємо. Ножиці відкладаємо на край столу. Далі змащуємо одну сторону паперу клеєм та приклеюємо, відкладаємо щоб підсохло. Беремо вирізаємо крила та прорізаємо кінцівки. Головка у пташки зверху, а хвіст буде знизу. Крильця розташовуються по обидва боки від тулуба. Намазуємо клеєм і приклеюємо.
6. Фізкультхвилинка «Пташки»
Пташки літають, літають (діти кружляють)
Зернятка пташечки збирають (присіли та імітують пташок)
Пір,ячко почистили, (махають ручками по спинці)
Політали, покружляли і тихесенько на місця свої посідали.
7.Закінчення роботи
Нам залишилось приклеяти пташці очі ( білі кружечки) та дзьобик ( червоний ромб). Тепер візьмемо фломастер і намалюємо око нашої пташці.
Ой, які чудові пташки у нас вийшли. Наша пташка дуже зрадіє новим друзям.
Дітки, а ще я приготувала крихти хліба, зерно, коли ми підемо на прогулянку, то повісимо годівничку і туди покладемо гостинці для птахів.
8.Демонстрація робіт
-
9.Підсумок