Тема: «Анімалістика.Білочка»
Мета: ознайомлення з анімалістичним жанром; розширювати і поглиблювати знання дітей про жанри мистецтва й учити їх розрізняти; удосконалювати вміння малювати геометричні фігури та перетворювати їх на художні образи, дотримуватися пропорцій; закріпити поняття «передній план» та «задній»; розширювати допитливість, прагнення до творчості; виховувати любов до тварин.
Обладнання: вода, пензлі різного розміру, акварельні фарби, волога серветка, палітра, ватні палички.
Відео: «Білка взимку», «Непосидюча білочка».
Презентація: «Анімалістика»
Хід заняття
І. Організаційний момент. Одягаємо фартушки.
Добрий день малята!
Рада вас я всіх вітати!
Бо настала вже зима
Дуже чарівна пора!
Де див та чар у ній багато!
Де гості з лісу йдуть в садок дитячий!
Так і сьогодні сталось в нас,
Що гість до нас маленький завітав.
А щоб побачити його
Сідаймо ми на килимок.
2. Відео: «Білочка взимку»
3. Презентація: «Анімалістика»
4. Сюрприз.
- У хтось нам залишив подарунок.
- Малята тут картини. Давайте виправимо, що він наплутав наш художник. Ці картини здається малював Незнайко.
Д\г «Що переплутав художник»
5. Послідовність роботи.
- Незнайко уявляє картини собі так, хочете побачити як уявляю я нашу картину?
Задній план:
По центру аркуша:
6) Малюємо оранжевою фарбою, тонким пензликом невеличкий витягнутий горизонтальний овал - тулуб.
7) Поруч – коло – голова.
8) Трикутничок – ніс, вуха, кісточки.
9) Овали – лапки та хвостик.
10) Зафарбовуємо.
14) Домальовуємо очі та ніс.
Передній план:
11) Сугроби – прямі лінії розтерті водою.
12) Ватними паличками – сніжок.
13) Ялиночка.
6. Д/г «Яким пензликом?» (тонкий, товстий, середній)
7. Д/г «Що за чим?» (послідовність роботи)
8. Пальчикова зарядка.
9. Самостійна робота.
10. Аналіз робіт та підсумок заняття.
- Ким ви сьогодні були? (анімалістами)
- Кого ви сьогодні малювали? (білочку)
- Як називається картина на якій намальовані тварини? (анімалістка)
- Чи стали ви справжніми анімалістами?