"Анімалістика. Білочка"

Про матеріал
Ознайомлення з анімалістичним жанром; розширювати і поглиблювати знання дітей про жанри мистецтва й учити їх розрізняти; удосконалювати вміння малювати геометричні фігури та перетворювати їх на художні образи, дотримуватися пропорцій; закріпити поняття «передній план» та «задній»; розширювати допитливість, прагнення до творчості; виховувати любов до тварин.
Перегляд файлу

Тема: «Анімалістика.Білочка»

 

Мета: ознайомлення з анімалістичним жанром; розширювати і поглиблювати знання дітей про жанри мистецтва й учити їх розрізняти; удосконалювати вміння малювати геометричні фігури та перетворювати їх на художні образи, дотримуватися пропорцій; закріпити поняття «передній план» та «задній»;  розширювати допитливість, прагнення до творчості; виховувати любов до тварин.

Обладнання: вода, пензлі різного розміру, акварельні фарби, волога серветка, палітра, ватні палички.

Відео: «Білка взимку», «Непосидюча білочка».

Презентація: «Анімалістика»

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент. Одягаємо фартушки.

Добрий день малята!

Рада вас я всіх вітати!

Бо  настала вже зима

Дуже чарівна пора!

Де див та чар у ній багато!

Де гості з лісу йдуть в садок дитячий!

Так і сьогодні сталось в нас,

Що гість до нас маленький завітав.

А щоб побачити його

Сідаймо ми на килимок.

2. Відео: «Білочка взимку»

  •    Яку лісову красуню ми сьогодні з вами побачили?
  •    Дітки, Людина завжди захоплювалася красою різних тварин…

3. Презентація: «Анімалістика»

  •    Погляньте на вовчика, зайчика, білочку….
  •    З давніх-давен людина милувалася красою звірів.
  •    Первісні люди, так звані перші художники, які жили в печерах малювали глиною, вугликами на стінах різних тварин. На деяких картинах вони виглядають як живі.
  •    Картина на якій намальована тварина називається анімалістка, а художника називають анімалістом.
  •    От і ми сьогодні з вами побудемо маленькими  анімалістами.
  •    Запрошую за столики.

4. Сюрприз.

- У хтось нам залишив подарунок.

- Малята тут картини.  Давайте виправимо, що він наплутав наш художник. Ці картини здається малював Незнайко.

 

Д\г «Що переплутав художник» 

 

5. Послідовність роботи.

- Незнайко уявляє картини собі так, хочете побачити як уявляю я нашу картину?

 

Задній план:

  1. Розміщуємо альбом горизонтально.
  2. Вище середини аркуша малюємо великим пензликом ялинки вдалечині – товста світло зелена лінія. Як зробити прозорий світло-зелений колір? Беремо багато води.
  3. Вертикальні прямі лінії тонким пензликом – стовбури ялинок – зеленого кольору.
  4. До прямих ліній додаємо гілочки товстим пензликом.
  5. Утворився ліс.
  •   Додайте у зелену фарбу трішки синьої – темно-зелений колір.

По центру аркуша:

6) Малюємо оранжевою фарбою, тонким пензликом невеличкий витягнутий горизонтальний овал - тулуб.

7) Поруч – коло – голова.

8) Трикутничок – ніс, вуха, кісточки.

9) Овали – лапки та хвостик.

10) Зафарбовуємо.

14) Домальовуємо очі та ніс.

 

Передній план:

11) Сугроби – прямі лінії розтерті водою.

12) Ватними паличками – сніжок.

13) Ялиночка.

 

6. Д/г «Яким пензликом?»  (тонкий, товстий, середній)

 

7. Д/г «Що за чим?»  (послідовність роботи)

 

8. Пальчикова зарядка.

 

9. Самостійна робота.

 

10. Аналіз робіт та підсумок заняття.

- Ким ви сьогодні були? (анімалістами)

- Кого ви сьогодні малювали? (білочку)

- Як називається картина на якій намальовані тварини? (анімалістка)

- Чи стали ви справжніми анімалістами?

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку