Конспект заняття з аплікації "Їжачок"

Про матеріал
- сприяти формуванню уявлень дітей про життя їжака, харчуванні, особливості способу життя; продовжувати вчити дітей прийомам аплікацій: вирізати, викладати, клеяти; продовжувати вчити дітей правильно користуватися ножицями, вирізаючи потрібні частини , складати та склеювати елемент «крапля» з смужки паперу користуючись серветкою; - створювати аплікацію за зразком; - розвивати увагу, уяву, фантазію, спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, мислення, зацікавленість, послідовність, самостійність, акуратність, дрібну моторику, охайність в роботі; - виховувати у дітей зацікавленість до заняття, отримувати задоволення від власної роботи.
Перегляд файлу

 

 

Конспект заняття з аплікації

(старша група)

Тема: «Їжачок»

          Програмовій зміст:

  • сприяти формуванню уявлень дітей про життя їжака, харчуванні, особливості способу життя; продовжувати вчити дітей прийомам аплікацій: вирізати, викладати, клеяти; продовжувати вчити дітей правильно користуватися ножицями, вирізаючи потрібні частини , складати та склеювати  елемент «крапля» з смужки паперу користуючись серветкою;
  • створювати аплікацію за зразком;
  • розвивати увагу, уяву, фантазію, спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, мислення, зацікавленість, послідовність, самостійність, акуратність, дрібну моторику, охайність в роботі;
  • виховувати у дітей зацікавленість до заняття, отримувати задоволення від власної роботи.

       Попередня робота: спостереження в природі за сезонними змінами, бесіда   про лісових мешканців, дидактична гра «Хто це? ».

 Матеріал: кольоровий картон, смужки кольорового паперу, ножиці, клей ПВА, серветка, пензлик, іграшка їжак, ілюстрації із зображенням їжака, зразок

                                                            Хід заняття:

  1. Організаційний момент 

   Діти утворюють коло.

 

Психогімнастика: «Посміхнися»

 

   Усміхнися сонечку: «Здрастуй,сонечко!»

    (Руки підняти вгору)

 

   Усміхнися квіточці – хай вона росте

    ( Руки розвести в сторони)

 

   Усміхнися друзям: «Бажаю вам добра!»

   (Узятися за руки, посміхнутись).

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_095418.jpg

 

 

2.Бесіда

Вихователь: Діти, скажіть мені, а яка зараз пора року?

Діти: Зараз осінь.

Вихователь : А що ви можете про неї розповісти?

 

Діти: Сонце опустилося донизу, не прогріває землю; листя пожовтіло та опадає з дерев; дні стали холодними та коротшими, а ночі довшими; птахи відлітають у теплі краї; на городі вже зібрали весь врожай.

 

Вихователь: Так, правильно. Настала золота осінь. Зараз ми з вами  вирушаємо до лісу.

По рівненькій доріжці

Шагають наші нижки.

З камінчика на камінчик,

З купинки на купинку,

По маленьким листочкам,

В ямку – бух!

Вилізли  всі – ух!

 

Вихователь: Ось  ми з вами і в лісі. Подивіться, як гарно навкруги. Ой, подивіться, хто це під ялинкою сховався?

Діти: Їжачок

Вихователь :Так,це їжачок (бере іграшку їжачка до рук). Звичайно, це їжачок.

Різні звірі живуть в лісі. У кожного свій характер, свої звички.

Як ви, думаєте, який їжак? (Відповіді дітей).

 

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_093739.jpg

Вихователь: Подивіться на фотографію, розкажіть, як виглядає їжачок. (Показ фото їжака).

Діти описують їжака.

Вихователь узагальнює відповіді: Це маленький звір - маленькі лапки, чорний ніс, на мордочці, немов маленькі гудзики - очі. Знаєте, чим їжаки люблять ласувати? (Відповіді дітей).

Всім, що попадеться: змій, пташині яйця, коників, яблука і груші, черв'яків, земляні корінці, ягідки, ящірок, мишей.

Колючки завжди рятують його від ворогів. Згорнеться клубком, спробуй, схопив його. Не страшні йому ні вовк, ні лисиця.

Вихователь: А ще для чого ще потрібні їжакові колючки?

Діти: Він носить на них гриби і яблука.

3.Показ зразка, обговорення послідовності роботи

Сьогодні ми з вами зробимо їжачка за допомогою аплікації. Давайте ще раз проговоримо деталі: Ми будемо робити голки зі смужок паперу у формі краплі. Такими капелькамі- «голками» ми покриємо навкруг їжака .

Етапи виконання роботи :

1. Обводимо шаблон їжака олівцем по контуру, вирізаємо силует і наклеюємо на картон по середині аркуша;

2. Зробимо «голки». Виріжемо смужки з чорного паперу,  склеюємо кінчики, змастивши один з них клеєм і звернувши у вигляді краплі.

3. Наклеюємо «голки»

4.Пальчикова гімнастика

(лікта на столі, долоні притиснути одна до одної, пальці підняти вгору (голки). Великі пальці відвести до себе (мордочка)

Їхав лісом їжачок,

Віз голчастий піджачок,

Сироїжки він збирав,

Їв та пісеньку співав.

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_093841.jpg

5. Самостійна робота, індивідуальна допомога вихователя за проханням дітей

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_094329.jpg

6.Фізкультхвилинка

Їжачок вибився з сил -                                                                                                                                   Яблука, гриби носив.                                                                                                                                                    Ми потремо йому боки -                                                                                                                                          Треба їх розім'яти злегка,                                                                                                                                                     А потім погладив ніжки,                                                                                                                                    Щоб відпочили трішки,

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_095445.jpg

 

7.Закінчення роботи

 

Тепер потрібно клеяти яблуко для їжака. Візьміть вирізане коло червоного кольору- це наше яблуко,приклейте до нього листок та вклейте в середину нашого їжака. Заверніть частини паперу – це руки їжака, він тримає яблуко.

 

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_101417.jpg

 

 

 

 

8.Демонстрація робіт

 

F:\Решетило ОВ ст.гр.аплікаціяЇжачок\20191017_102522.jpg

 

10. Підсумок

 

Їжачино-їжачок,
Де купив ти голочок?
Я у лісі побував,
Голочок собі придбав
Ще минулої весни
У колючої сосни!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беркут Юлія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
14245
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку