Конспект заняття з бжд "Малюк та ліфт"

Про матеріал
Мета: вчити дітей серйозно ставитись до заборонних правил; вчити сприймати їх як правила піклування про життя дітей, а не пусті застереження; дати знання про послідовність дій у випадку, якщо застряг у ліфті; розвивати обачність та вміння передбача¬ти наслідки власної поведінки під час руху ліфта (не стрибати, не розгойдувати кабіну тощо); особливу увагу приділити співіснуванню дітей в соціальному про¬сторі (закарбувати в пам'яті твердження, що ні в жодному разі ди¬тина будь якого віку не повинна заходити до ліфта з незнайомими людьми); виховувати дисциплінованість, відповідальність.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ «ДИТИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ»

(до розділу «Особиста безпека»)

Тема. Малюк та ліфт

Мета: вчити дітей серйозно ставитись до заборонних правил; вчити сприймати їх як правила піклування про життя дітей, а не пусті застереження; дати знання про послідовність дій у випадку, якщо застряг у ліфті; розвивати обачність та вміння передбача­ти наслідки власної поведінки під час руху ліфта (не стрибати, не розгойдувати кабіну тощо); особливу увагу приділити співіснуванню дітей в соціальному про­сторі (закарбувати в пам'яті твердження, що ні в жодному разі ди­тина будь якого віку не повинна заходити до ліфта з незнайомими людьми); виховувати дисциплінованість, відповідальність.

Словничок: незнайомець, заборонні правила, застереження.

Попередня робота: розглядання ілюстрацій з набору карток «Сам удома».

Хід заняття

Вихователь читає вірш.

Розумне мишеня

Мишенятко йшло у двір,

Бачить — в ліфті якийсь звір.

Каже звір цей мишеняті:

— Місця в ліфті ще багато,

То заходь вже, не барись —

Разом спустимося вниз!

— Ні, прошу Вас, без образи —

Не поїду разом з Вами!

 

Вихователь. Чому мишенятко відмовилося зайти до ліфта разом знезнайомим? Як вам здалося, мишеня було чемним з незнайомцем? (Відповіді дітей.) Так, воно відповідало не дуже чемно. Але його поведінка виправдана. Саме так у цьому випадку й потрібно вчиняти Слідкуйте, щоб відповідь була без грубощів, але в ній відчувалося тверде заперечення.

А що ви порадите мишеняті, якщо незнайомець намагатиметься його примусити зайти до ліфта разом з ним? (Треба обов'язково здійняти крик, не можна соромитись у такому випадку.)

А ось я вам розповім іще одну історію, яка трапилася з моїми знайомими вовченятами-розбишаками.

Вовченята

Повертались вовченята

Із гостей від зайченяти:

В ліфті бавились, стрибали,

Стіни геть розмалювали.

Мудрий ліфт розхвилювався,

Раптом став і розладнався!

Друзі, я надію маю —

Серед вас таких немає?

А тепер давайте спробуємо закінчити цю історію. Придумайте, що потім було з вовченятком. (Діти придумують різні закінчення історії.)

 

Вихователь.Ія також придумала кінцівку. Ось послухайте.

Доки прийшли майстри та допомогли бешкетникам, бабуся-кішка не могла піднятися до себе в квартиру. Вона-бо вийшла купити собі та своєму онучку молока. Поки чекала дві години, зголодніла, і кошеня су­мувало та нявчало удома саме. Бачите, скільки негараздів сталося через пустощі вовченят!

 

Підсумок заняття:

Сформулювати правила разом з дітьми:

1. Не можна заходити до ліфта з незнайомими людьми.

2. Малята не повинні самі користуватися ліфтом.

3. Небезпечно стрибати та розгойдувати ліфт.

4. Не смітити у ліфті, бо й самим неприємно буде ним користувати­ся.

5. Якщо ліфт став між поверхами, не треба намагатися відчинити двері самостійно. Необхідно погукати на допомогу або натиснути на кнопку і сповістити про своє становище в мікрофон.

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку